Levi Strauss má jednoduchou strategii, jak se vypořádat s americkými cly: během vánoční sezóny přestane nabízet méně oblíbené modely, aby se vyhnul nutnosti nabízet slevy za účelem vyprodání skladových zásob.
Přední výrobce džínů a dalšího džínového oblečení ve čtvrtek zvýšil svůj roční odhad zisku a tržeb a předpokládá silnou poptávku po nových modelech a kolekcích, včetně šatů, sukní a džínů s širokými nohavicemi, i když zákazníci kvůli rostoucím cenám většiny zboží šetří.
„Pečlivě zkoumáme produktivitu našich sortimentů,“ řekl agentuře Reuters finanční ředitel společnosti Levi Strauss (NYSE:LEVI) Harmit Singh. Společnost omezuje styly a barvy, které se neprodávají, a uvolňuje místo pro nové produkty. „A proto snižujeme slevy.“
Další společnosti, včetně výrobce hraček Hasbro (NASDAQ:HAS), také omezují méně oblíbené řady. Tento přístup již byl použit v obtížných dobách, jako je pandemie, například společností Nike (NYSE:NKE).
Levi Strauss se zaměřuje na „společný sortiment“ produktů, což znamená, že vyrábí podobné nebo identické zboží na různých trzích, uvedl Singh. To dává Levi Strauss „flexibilitu a agilitu při přesunu produktů po celém světě“, řekl.
Cla, která uvalil americký prezident Donald Trump na země včetně Číny, Kambodže, Vietnamu a Bangladéše, donutila společnosti přehodnotit dodavatelské řetězce a importní strategie, protože zboží často podléhá vícevrstvým clům. Celní odbavení kontejneru s džíny může stát desítky tisíc dolarů navíc. To zvýší maloobchodní ceny pro zákazníky, zejména během klíčového období vánočních nákupů.

Levi Strauss má jednoduchou strategii, jak se vypořádat s americkými cly: během vánoční sezóny přestane nabízet méně oblíbené modely, aby se vyhnul nutnosti nabízet slevy za účelem vyprodání skladových zásob.
Přední výrobce džínů a dalšího džínového oblečení ve čtvrtek zvýšil svůj roční odhad zisku a tržeb a předpokládá silnou poptávku po nových modelech a kolekcích, včetně šatů, sukní a džínů s širokými nohavicemi, i když zákazníci kvůli rostoucím cenám většiny zboží šetří.
„Pečlivě zkoumáme produktivitu našich sortimentů,“ řekl agentuře Reuters finanční ředitel společnosti Levi Strauss Harmit Singh. Společnost omezuje styly a barvy, které se neprodávají, a uvolňuje místo pro nové produkty. „A proto snižujeme slevy.“
Další společnosti, včetně výrobce hraček Hasbro , také omezují méně oblíbené řady. Tento přístup již byl použit v obtížných dobách, jako je pandemie, například společností Nike .
Levi Strauss se zaměřuje na „společný sortiment“ produktů, což znamená, že vyrábí podobné nebo identické zboží na různých trzích, uvedl Singh. To dává Levi Strauss „flexibilitu a agilitu při přesunu produktů po celém světě“, řekl.
Cla, která uvalil americký prezident Donald Trump na země včetně Číny, Kambodže, Vietnamu a Bangladéše, donutila společnosti přehodnotit dodavatelské řetězce a importní strategie, protože zboží často podléhá vícevrstvým clům. Celní odbavení kontejneru s džíny může stát desítky tisíc dolarů navíc. To zvýší maloobchodní ceny pro zákazníky, zejména během klíčového období vánočních nákupů.