Ve čtvrtek společnost Warby Parker Inc. (NYSE:WRBY) oznámila lepší než očekávané tržby za druhé čtvrtletí a zvýšila svůj celoroční výhled, i přesto, že zklamala na úrovni zisku.
Akcie maloobchodního prodejce brýlí přímým zákazníkům vzrostly po zveřejnění výsledků v premarketu o více než 11 %.
Společnost oznámila tržby za druhé čtvrtletí ve výši 214,5 milionu USD, což překonalo očekávání analytiků ve výši 212,94 milionu USD a představuje meziroční nárůst o 13,9 %. Warby Parker však oznámila upravenou ztrátu ve výši 0,01 USD na akcii, což je pod očekáváním analytiků, kteří předpokládali zisk 0,08 USD na akcii.
Počet aktivních zákazníků vzrostl meziročně o 9 % na 2,6 milionu (za posledních 12 měsíců), zatímco průměrné tržby na zákazníka vzrostly o 4,6 % na 316 USD. Upravený EBITDA vzrostl na 25 milionů USD, přičemž marže se zlepšila o 1,3 procentního bodu na 11,7 %.
„Naše výsledky za druhé čtvrtletí podtrhují naši schopnost zůstat agilní a soustředění v dynamickém spotřebitelském a politickém prostředí,“ uvedl finanční ředitel Steve Miller, který zároveň oznámil, že k 1. říjnu po čtrnácti letech ve funkci odstoupí.
Warby Parker zvýšila svůj výhled ročních tržeb na rozmezí 880 až 888 milionů USD, čímž překonala konsenzus 878,2 milionu USD. Společnost také očekává upravený EBITDA v rozmezí 98 až 101 milionů USD, což odpovídá marži 11,1 až 11,4 %.
Spoluzakladatel a spolugenerální ředitel Neil Blumenthal zdůraznil důležité milníky: „Oslavili jsme otevření naší 300. prodejny a rozdání 20 milionů párů brýlí lidem v nouzi po celém světě.“ Ve čtvrtletí společnost otevřela 11 nových prodejen, čímž jejich celkový počet dosáhl 298.
Ve čtvrtek společnost Warby Parker Inc. oznámila lepší než očekávané tržby za druhé čtvrtletí a zvýšila svůj celoroční výhled, i přesto, že zklamala na úrovni zisku.
Akcie maloobchodního prodejce brýlí přímým zákazníkům vzrostly po zveřejnění výsledků v premarketu o více než 11 %.
Společnost oznámila tržby za druhé čtvrtletí ve výši 214,5 milionu USD, což překonalo očekávání analytiků ve výši 212,94 milionu USD a představuje meziroční nárůst o 13,9 %. Warby Parker však oznámila upravenou ztrátu ve výši 0,01 USD na akcii, což je pod očekáváním analytiků, kteří předpokládali zisk 0,08 USD na akcii.
Počet aktivních zákazníků vzrostl meziročně o 9 % na 2,6 milionu , zatímco průměrné tržby na zákazníka vzrostly o 4,6 % na 316 USD. Upravený EBITDA vzrostl na 25 milionů USD, přičemž marže se zlepšila o 1,3 procentního bodu na 11,7 %.
„Naše výsledky za druhé čtvrtletí podtrhují naši schopnost zůstat agilní a soustředění v dynamickém spotřebitelském a politickém prostředí,“ uvedl finanční ředitel Steve Miller, který zároveň oznámil, že k 1. říjnu po čtrnácti letech ve funkci odstoupí.
Warby Parker zvýšila svůj výhled ročních tržeb na rozmezí 880 až 888 milionů USD, čímž překonala konsenzus 878,2 milionu USD. Společnost také očekává upravený EBITDA v rozmezí 98 až 101 milionů USD, což odpovídá marži 11,1 až 11,4 %.
Spoluzakladatel a spolugenerální ředitel Neil Blumenthal zdůraznil důležité milníky: „Oslavili jsme otevření naší 300. prodejny a rozdání 20 milionů párů brýlí lidem v nouzi po celém světě.“ Ve čtvrtletí společnost otevřela 11 nových prodejen, čímž jejich celkový počet dosáhl 298.