Britský antimonopolní úřad ve středu oznámil, že nebude postoupit fúzi společností Omnicom a Interpublic do hloubkové fáze 2, čímž uvolnil cestu pro vznik největší reklamní a marketingové agentury na světě.
Omnicom uzavřel dohodu o převzetí konkurenční Interpublic ve výši 13,25 miliardy USD v akciích v prosinci loňského roku. Uzavření transakce se očekává ve druhé polovině roku 2025.
Úřad pro hospodářskou soutěž a trhy (CMA) zahájil předběžné šetření v červnu, aby posoudil, zda by dohoda mohla snížit konkurenci na britském trhu.
Transakci již na konci června schválila americká Federální obchodní komise (FTC) pod podmínkou, že nově vzniklá společnost nebude uzavírat dohody, které by přesměrovávaly reklamní rozpočty na základě politického obsahu médií.
Omnicom a Interpublic se k rozhodnutí bezprostředně nevyjádřily.
Britský antimonopolní úřad ve středu oznámil, že nebude postoupit fúzi společností Omnicom a Interpublic do hloubkové fáze 2, čímž uvolnil cestu pro vznik největší reklamní a marketingové agentury na světě.
Omnicom uzavřel dohodu o převzetí konkurenční Interpublic ve výši 13,25 miliardy USD v akciích v prosinci loňského roku. Uzavření transakce se očekává ve druhé polovině roku 2025.
Úřad pro hospodářskou soutěž a trhy zahájil předběžné šetření v červnu, aby posoudil, zda by dohoda mohla snížit konkurenci na britském trhu.
Transakci již na konci června schválila americká Federální obchodní komise pod podmínkou, že nově vzniklá společnost nebude uzavírat dohody, které by přesměrovávaly reklamní rozpočty na základě politického obsahu médií.
Omnicom a Interpublic se k rozhodnutí bezprostředně nevyjádřily.