Banka první úrovně tvrdí, že ocenění je spravedlivé na úrovni 21x P/E pro rok 2026, přičemž růst Square a Cash App je již zohledněn v ceně, a označuje XYZ za přeplněný před výsledky za 2. čtvrtletí. Zatímco Square Seller vykazuje pokrok na základě údajů z průzkumu SMB, nízkopříjmová uživatelská základna Cash App omezuje potenciál monetizace. Morgan Stanley se domnívá, že Block se opírá o expanzi úvěrů – půjčky Borrow, Afterpay – aby udržel dvouciferný růst hrubého zisku, jak vyplývá z průzkumu Digital Wallet Survey.
Banka však zůstává skeptická a soustředí se na to, zda příjmy z úvěrů a růst přímých vkladů mohou být spolehlivým prediktorem dlouhodobého potenciálu nad rámec krátkodobého zvýšení zisku a ztráty.
V oblasti fintech Morgan Stanley upřednostňuje Chime (OW, 39 USD PT) před Cash App od Blocku, a to s odkazem na lepší výkonnost Chime, konzistentní vývoj produktů a silnější vazbu primárních účtů mezi uživateli.
MSCO považuje Chime za lépe pozici v segmentu bankovních služeb pro zákazníky s nízkými a středními příjmy v USA, kde předčí Block v úsilí o prohloubení zákaznické loajality a udržitelný růst.
Banka první úrovně tvrdí, že ocenění je spravedlivé na úrovni 21x P/E pro rok 2026, přičemž růst Square a Cash App je již zohledněn v ceně, a označuje XYZ za přeplněný před výsledky za 2. čtvrtletí. Zatímco Square Seller vykazuje pokrok na základě údajů z průzkumu SMB, nízkopříjmová uživatelská základna Cash App omezuje potenciál monetizace. Morgan Stanley se domnívá, že Block se opírá o expanzi úvěrů – půjčky Borrow, Afterpay – aby udržel dvouciferný růst hrubého zisku, jak vyplývá z průzkumu Digital Wallet Survey.
Banka však zůstává skeptická a soustředí se na to, zda příjmy z úvěrů a růst přímých vkladů mohou být spolehlivým prediktorem dlouhodobého potenciálu nad rámec krátkodobého zvýšení zisku a ztráty.
V oblasti fintech Morgan Stanley upřednostňuje Chime před Cash App od Blocku, a to s odkazem na lepší výkonnost Chime, konzistentní vývoj produktů a silnější vazbu primárních účtů mezi uživateli.
MSCO považuje Chime za lépe pozici v segmentu bankovních služeb pro zákazníky s nízkými a středními příjmy v USA, kde předčí Block v úsilí o prohloubení zákaznické loajality a udržitelný růst.