Společnost Snap v úterý oznámila nejpomalejší čtvrtletní růst tržeb za více než rok, a to kvůli dočasné chybě v reklamní platformě a preferencím inzerentů, kteří dávají přednost větším konkurentům, jako je Meta. Akcie v prodlouženém obchodování klesly o více než 16 %.
Mateřská společnost Snapchatu uvedla, že již opravila chybu, která způsobila, že některé reklamy byly spuštěny za výrazně nižší ceny.
Snap čelí silné konkurenci ze strany TikToku a platforem Meta (včetně Facebooku a Instagramu), přičemž inzerenti preferují větší platformy zejména v době ekonomické nejistoty. Meta i Reddit minulý týden ohlásily velmi silné výsledky za druhé čtvrtletí.
„Pozitivní digitální reklamní trendy, které pomohly Mete a Redditu k výjimečným čtvrtletím, se u Snapu proměnily jen v slabý vánek,“ uvedla hlavní analytička společnosti eMarketer Jasmine Enberg.
Za jiných okolností by investoři mohli chybu v reklamním systému přehlédnout, „ale teď není prostor pro chyby,“ dodala.
Tržby Snapu byly ovlivněny také načasováním Ramadánu, který ovlivnil vzorce reklamního utrácení. Kromě toho konec výjimky „de minimis“ (americká osvobození od dovozních cel) vedl některé čínské inzerenty ke snížení rozpočtů.
V dubnu růst příjmů z reklam zpomalil na přibližně 1 %, ale v květnu se „do značné míry zotavil“, uvedl finanční ředitel Derek Andersen. V červnu Snap spustil nový formát videoreklam Sponsored Snaps, který se objevuje ve schránce uživatelů.
Společnost Snap v úterý oznámila nejpomalejší čtvrtletní růst tržeb za více než rok, a to kvůli dočasné chybě v reklamní platformě a preferencím inzerentů, kteří dávají přednost větším konkurentům, jako je Meta. Akcie v prodlouženém obchodování klesly o více než 16 %.
Mateřská společnost Snapchatu uvedla, že již opravila chybu, která způsobila, že některé reklamy byly spuštěny za výrazně nižší ceny.
Snap čelí silné konkurenci ze strany TikToku a platforem Meta , přičemž inzerenti preferují větší platformy zejména v době ekonomické nejistoty. Meta i Reddit minulý týden ohlásily velmi silné výsledky za druhé čtvrtletí.
„Pozitivní digitální reklamní trendy, které pomohly Mete a Redditu k výjimečným čtvrtletím, se u Snapu proměnily jen v slabý vánek,“ uvedla hlavní analytička společnosti eMarketer Jasmine Enberg.
Za jiných okolností by investoři mohli chybu v reklamním systému přehlédnout, „ale teď není prostor pro chyby,“ dodala.
Tržby Snapu byly ovlivněny také načasováním Ramadánu, který ovlivnil vzorce reklamního utrácení. Kromě toho konec výjimky „de minimis“ vedl některé čínské inzerenty ke snížení rozpočtů.
V dubnu růst příjmů z reklam zpomalil na přibližně 1 %, ale v květnu se „do značné míry zotavil“, uvedl finanční ředitel Derek Andersen. V červnu Snap spustil nový formát videoreklam Sponsored Snaps, který se objevuje ve schránce uživatelů.