Společnost Smithfield Foods v úterý oznámila nárůst tržeb a zisku za druhé čtvrtletí, k čemuž přispěla silná poptávka po baleném mase, včetně slaniny, a čerstvém vepřovém mase.
Spotřebitelé, kteří se potýkají s rostoucími životními náklady a kolísáním cen, se stále častěji rozhodují vařit doma namísto stravování v restauracích, což pomáhá podnikání zpracovatelů masa, jako jsou Smithfield a Tyson Foods.
Společnost se sídlem ve Virginii prodává vepřové maso, šunku a uzeniny pod značkami Smithfield za ceny od 5 do 17 dolarů v obchodním řetězci Walmart. Prodává také produkty pod značkami Eckrich a Nathan’s Famous.
Její tržby vzrostly během čtvrtletí o 11 % na 3,79 miliardy dolarů. Upravený zisk na akcii činil 55 centů, zatímco před rokem to bylo 51 centů.
Americký zpracovatel vepřového masa také zvýšil svůj odhad ročního provozního zisku a sází na přínosy svých úsporných opatření, včetně snížení počtu zaměstnanců a omezení některých činností v oblasti chovu prasat v uplynulých čtvrtletích.
Smithfield Foods očekává, že upravený provozní zisk v roce 2025 bude mezi 1,15 a 1,35 miliardy dolarů, ve srovnání s předchozím odhadem 1,10 až 1,30 miliardy dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky