Spotify Technology začne zavádět funkci zasílání zpráv pro uživatele bezplatné i prémiové verze, protože tento gigant v oblasti streamování hudby se snaží přilákat více uživatelů a odrazit konkurenci.
Funkce zasílání zpráv umožní uživatelům chatovat a sdílet hudbu s lidmi, se kterými komunikovali na Spotify, uvedla švédská firma v úterý. Od tohoto týdne bude k dispozici na mobilních zařízeních uživatelů ve věku 16 a více let na vybraných trzích.
Spotify mělo podobnou funkci pro zasílání zpráv již dříve, ale v roce 2017 ji kvůli nízkému zájmu odstranilo. Tentokrát společnost sází na prudký nárůst počtu předplatitelů v posledních několika letech, aby tuto funkci oživila a získala podíl na trhu.
Společnost se zaměřila na zvýšení marží prostřednictvím zvýšení cen a zároveň na vyvážení růstu počtu uživatelů v podmínkách zostřující se konkurence.
Streamovací služba, která měla ve druhém čtvrtletí 696 milionů aktivních uživatelů měsíčně, investuje do nových funkcí, protože si klade za cíl dosáhnout 1 miliardy, jak uvedla v neděli Financial Times.
Rozšiřuje svou knihovnu videoobsahu, mimo jiné prostřednictvím partnerského programu, který nabízí možnosti zpeněžení pro tvůrce podcastů.
Chcete využít této příležitosti?Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky