Společnost vykázala za druhé čtvrtletí zisk 2,21 USD na akcii, zatímco analytici odhadovali 2,11 USD.
Tržby vzrostly na 2,35 miliardy USD, což mírně překonalo očekávání ve výši 2,34 miliardy USD. Tržby z předplatného vzrostly o 14 % na 2,17 miliardy USD.
Objem nezrealizovaných objednávek na 12 měsíců (cRPO) dosáhl 7,91 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 16,4 % a mírně překonalo odhad managementu ve výši 15–16 %.
Společnost vykázala za druhé čtvrtletí zisk 2,21 USD na akcii, zatímco analytici odhadovali 2,11 USD.Tržby vzrostly na 2,35 miliardy USD, což mírně překonalo očekávání ve výši 2,34 miliardy USD. Tržby z předplatného vzrostly o 14 % na 2,17 miliardy USD.Objem nezrealizovaných objednávek na 12 měsíců dosáhl 7,91 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 16,4 % a mírně překonalo odhad managementu ve výši 15–16 %.