Na dnešním setkání v Kentucky bylo oznámeno, že Jim Beam, známá značka bourbonu, uzavřela partnerství s debutujícím týmem Cadillac ve Formuli 1. Tento multi-rokový kontrakt zpevňuje spojení obou značek, které sdílejí historické kořeny v Americe.
Jim Beam se tak stává oficiálním partnerem pro spirity u tohoto nového týmu, jehož premiéra proběhne v nadcházející sezoně 2026 jako 11. tým Formule 1. V prohlášení zní, že „toto partnerství představuje dvě americké originály, které se snaží přivést do Formule 1 více lidí a uvést novou éru“. Přesné finanční detaily však nebyly zveřejněny.
Rashidi Hodari, generální ředitel společnosti James B. Beam Distilling Company, uvedl, že společnost má ke Cadillac silné historické vazby. „Náš zakladatel měl Cadillaca už ve 30. letech a dnes náš sedmý mistrovský destilátor také jezdí na Cadillacu,“ dodal Hodari. Tým Cadillac začne soutěžit s motory Ferrari a plánuje přechod na jednotky General Motors od roku 2029.
Jim Beam, který již spolupracuje s baseballovým týmem Los Angeles Dodgers, reaguje na rostoucí popularitu Formule 1 v USA, kde se stále více diváků seznamuje s tímto sportem. „Značka F1 je přitažlivá díky své schopnosti spojovat různé komunity a demografické skupiny,“ vysvětlil Hodari s tím, že to odpovídá jejich cíli oslovit široké publikum.
Se třemi závody v USA a dalšími v Kanadě a Mexiku představuje Severní Amerika klíčový trh pro rozvoj značky. Paradoxně se Jim Beam podívá i na další trhy, mimo jiné na Brazílii, Čínu a jihovýchodní Asii, kde spatřují značný potenciál pro růst.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky