Bernsteinovští analytici v dnešní zprávě upozornili na potenciální vliv fúze mezi Warner Bros. Discovery (WBD) a Paramount (PSKY) na streamingovou platformu Netflix. I když se v současnosti diskutuje o možnosti akvizice, Netflix si podle analytiků zachovává stabilní postavení.
Analytici zdůraznili, že Netflixova závislost na licencovaném obsahu od těchto dvou společností je omezená. V současnosti platí, že 90 % hitů na Netflixu tvoří originální obsah. Z 151 unikátních titulů v globálním Top 10 byla pouze pět licencováno od PSKY nebo WBD. To naznačuje, že potenciální fúze by mohla mít na Netflix nepatrný dopad.
Co se týče filmů, situace je o něco komplikovanější. Přibližně 70 % hitových filmových titulů v letošním roce pochází z externích licencí, přičemž asi 30 % z této části se vztahuje na WBD a PSKY. Vzhledem k nižšímu zapojení diváků u filmů oproti televizním seriálům však Bernstein neprojevuje mimořádné obavy ohledně budoucnosti Netflixu.
Analytici rovněž poukázali na vzájemně prospěšný vztah mezi Netflixem a těmito mediálními giganty, kdy každý z aktérů těží z přítomnosti toho druhého na trhu. Netflix je pro PSKY a WBD klíčovou platformou pro marketing a může se stát partnerem v balíčkové nabídce do budoucna.
Chcete využít této příležitosti?
Bernsteinovští analytici v dnešní zprávě upozornili na potenciální vliv fúze mezi Warner Bros. Discovery a Paramount na streamingovou platformu Netflix. I když se v současnosti diskutuje o možnosti akvizice, Netflix si podle analytiků zachovává stabilní postavení.
Analytici zdůraznili, že Netflixova závislost na licencovaném obsahu od těchto dvou společností je omezená. V současnosti platí, že 90 % hitů na Netflixu tvoří originální obsah. Z 151 unikátních titulů v globálním Top 10 byla pouze pět licencováno od PSKY nebo WBD. To naznačuje, že potenciální fúze by mohla mít na Netflix nepatrný dopad.
Co se týče filmů, situace je o něco komplikovanější. Přibližně 70 % hitových filmových titulů v letošním roce pochází z externích licencí, přičemž asi 30 % z této části se vztahuje na WBD a PSKY. Vzhledem k nižšímu zapojení diváků u filmů oproti televizním seriálům však Bernstein neprojevuje mimořádné obavy ohledně budoucnosti Netflixu.
Analytici rovněž poukázali na vzájemně prospěšný vztah mezi Netflixem a těmito mediálními giganty, kdy každý z aktérů těží z přítomnosti toho druhého na trhu. Netflix je pro PSKY a WBD klíčovou platformou pro marketing a může se stát partnerem v balíčkové nabídce do budoucna. Chcete využít této příležitosti?