Adidas oznámil, že v třetím čtvrtletí roku 2025 zaznamenal v Severní Americe nejnižší růst prodeje mezi všemi svými regiony. Příjmy značky Adidas vzrostly v tomto segmentu o 8 % ve srovnání s minulým rokem, avšak zaostaly za ostatními trhy, kde růst dosáhl mezi 10 % až 21 %.
Prodeje v Severní Americe, včetně zrušené linie tenisek Yeezy, které byly obzvlášť populární v USA, klesly o 5 %. Adidas zároveň minulý týden zvýšil svůj výhled zisku na celý rok, což bylo způsobeno schopností společnosti částečně kompenzovat dodatečné náklady vyplývající z vyšších celních sazeb.
Ceny nejprodávanějších tenisek Samba vzrostly z 90 USD na 100 USD na amerických stránkách. Výkon malých a velkých sportovních značek je ovlivněn změnami v dodavatelských řetězcích, jelikož se snaží přizpůsobit rostoucím celním nákladům spojeným s importy z Číny a Vietnamu.
CEO Bjorn Gulden označil současné prostředí jako volatilní a upozornil na nejistotu mezi maloobchodníky a spotřebiteli po celém světě. Společnost se nyní zaměřuje na úspěšný přechod do roku 2026, když se blíží významné sportovní akce, jako jsou Zimní olympijské hry a Mistrovství světa ve fotbale.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























