Adidas AG, známý německý výrobce sportovního oblečení, oznámil dlouhodobé partnerství s Glo Brands B.V., jehož cílem je rozšíření do segmentu bezpečnostní obuvi. Tato inovace v produktovém portfoliu je plánována na představení v druhém čtvrtletí 2026.
Nové modely bezpečnostní obuvi se budou prodávat prostřednictvím vybraných partnerských kanálů, což by mělo přispět k rozšíření zákaznické základny značky Adidas. Tento krok ukazuje na diverzifikaci produktové nabídky společnosti, která již tradičně dominovala trhu se sportovní a volnočasovou obuví.
Odborníci vyjadřují pozitivní názor na tento krok, přičemž poukazují na rostoucí poptávku po specializovaných obuvnických produktech, což může Adidasu zajistit silnější pozici na trhu. S touto iniciativou se Adidas snaží reagovat na měnící se trendy a potřeby spotřebitelů, čímž upevňuje svou konkurenceschopnost.
Adidas svým vstupem na trh bezpečnostní obuvi očekává, že zvýší své obraty a osloví nové segmenty zákazníků, což potvrzuje důležitost této strategické expanze.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky