Adidas, známý německý výrobce sportovního oblečení, předpokládá, že americké dovozní tarify v roce 2025 sníží jeho provozní zisk o přibližně 120 milionů eur (což odpovídá 140 milionům dolarů). Tento dopad bude nejvýraznější ve čtvrtém kvartálu, jak potvrdil generální ředitel společnosti Bjorn Gulden.
Gulden během mediálního hovoru zdůraznil nejistotu ohledně nepřímých důsledků těchto tarifů: „Nepředvídatelný je zejména způsob, jakým budou spotřebitelé reagovat na zvýšení cen v USA,“ uvedl.
Společnost již začala zvyšovat ceny svých produktů v USA jako reakci na nakažující účinky tarifů. Tento krok má za cíl zmírnit dopady, které by mohly ohrozit její ziskovost v nadcházejících měsících.
Analytici a odborníci na trh vyjadřují obavy z potenciálního poklesu poptávky, což by mohlo mít dlouhodobé následky pro značku, která se snaží konkurenceschopně diferenciovat.
Chcete využít této příležitosti?
Adidas, známý německý výrobce sportovního oblečení, předpokládá, že americké dovozní tarify v roce 2025 sníží jeho provozní zisk o přibližně 120 milionů eur . Tento dopad bude nejvýraznější ve čtvrtém kvartálu, jak potvrdil generální ředitel společnosti Bjorn Gulden.
Gulden během mediálního hovoru zdůraznil nejistotu ohledně nepřímých důsledků těchto tarifů: „Nepředvídatelný je zejména způsob, jakým budou spotřebitelé reagovat na zvýšení cen v USA,“ uvedl.
Společnost již začala zvyšovat ceny svých produktů v USA jako reakci na nakažující účinky tarifů. Tento krok má za cíl zmírnit dopady, které by mohly ohrozit její ziskovost v nadcházejících měsících.
Analytici a odborníci na trh vyjadřují obavy z potenciálního poklesu poptávky, což by mohlo mít dlouhodobé následky pro značku, která se snaží konkurenceschopně diferenciovat.Chcete využít této příležitosti?