RBC Capital Markets zahájil pokrytí společnosti AppLovin s hodnocením „Outperform“ a cílovou cenou 700 USD. To odráží její pozici na trhu s výkonovou reklamou a marketingovou technologií, která si klade za cíl maximalizovat návratnost investic do reklamy (ROAS).
Analytici upozornili, že AppLovin umožňuje inzerentům přesměrovat výdaje z obecných marketingových rozpočtů směrem k měřitelným výsledkům, což vytváří „neomezený celkový adresovatelný trh“. Podle RBC tak budou výdaje pravděpodobně pokračovat, pokud budou splňovány prahové hodnoty ROAS.
Divestice firmy z oblasti mobilních aplikací rozšířila její platformu do e-commerce, zejména mezi společnostmi typu direct-to-consumer (DTC). Tato diverzifikace by měla podpořit vyšší ceny a trvanlivost příjmů, zatímco fixní nákladový model umožňuje, aby příjmy přecházely do ziskovosti a volného peněžního toku.
V roce 2025 AppLovin vykazuje odolný výkon i přes nerovnoměrné makroekonomické podmínky. Sekulární trendy v personalizovaném marketingu, generativním obsahu a kreativní automatizaci poskytují dodatečné podporující faktory.
Chcete využít této příležitosti?
RBC hodnotí AppLovin s využitím 43x EV/EBITDA násobku na odhady pro rok 2026, což je mírně nad průměrem konkurence, která roste alespoň o 20%, což odráží silný růst příjmů a ziskovost společnosti.
RBC Capital Markets zahájil pokrytí společnosti AppLovin s hodnocením „Outperform“ a cílovou cenou 700 USD. To odráží její pozici na trhu s výkonovou reklamou a marketingovou technologií, která si klade za cíl maximalizovat návratnost investic do reklamy .
Analytici upozornili, že AppLovin umožňuje inzerentům přesměrovat výdaje z obecných marketingových rozpočtů směrem k měřitelným výsledkům, což vytváří „neomezený celkový adresovatelný trh“. Podle RBC tak budou výdaje pravděpodobně pokračovat, pokud budou splňovány prahové hodnoty ROAS.
Divestice firmy z oblasti mobilních aplikací rozšířila její platformu do e-commerce, zejména mezi společnostmi typu direct-to-consumer . Tato diverzifikace by měla podpořit vyšší ceny a trvanlivost příjmů, zatímco fixní nákladový model umožňuje, aby příjmy přecházely do ziskovosti a volného peněžního toku.
V roce 2025 AppLovin vykazuje odolný výkon i přes nerovnoměrné makroekonomické podmínky. Sekulární trendy v personalizovaném marketingu, generativním obsahu a kreativní automatizaci poskytují dodatečné podporující faktory.Chcete využít této příležitosti?
RBC hodnotí AppLovin s využitím 43x EV/EBITDA násobku na odhady pro rok 2026, což je mírně nad průměrem konkurence, která roste alespoň o 20%, což odráží silný růst příjmů a ziskovost společnosti.