Australský úřad pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele (ACCC) oznámil, že zahájil právní řízení u Federálního soudu proti společnosti Microsoft Australia a její mateřské společnosti Microsoft Corp. za to, že údajně klamali přibližně 2,7 milionu australských zákazníků.
Podle tvrzení ACCC Microsoft poskytl zavádějící informace o možnostech předplatného a zvyšování cen po integraci svého asistenta umělé inteligence Copilot do balíčků Microsoft 365.
„Zákazníci by měli mít jasné a přesné informace o produktech, které si kupují,“ uvedl mluvčí ACCC a podotkl, že klamání spotřebitelů může mít vážné důsledky pro důvěru na trhu.
Současná právní akce je součástí širšího úsilí o ochranu spotřebitelů a zajištění transparentnosti v oblasti technologií, zejména s rostoucím využitím umělé inteligence v běžných aplikacích.
Chcete využít této příležitosti?
Konkrétní podrobnosti o obviněních a možných sankcích proti Microsoftu budou předmětem vyšetřování a rozhodnutí soudu.
Australský úřad pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele oznámil, že zahájil právní řízení u Federálního soudu proti společnosti Microsoft Australia a její mateřské společnosti Microsoft Corp. za to, že údajně klamali přibližně 2,7 milionu australských zákazníků.
Podle tvrzení ACCC Microsoft poskytl zavádějící informace o možnostech předplatného a zvyšování cen po integraci svého asistenta umělé inteligence Copilot do balíčků Microsoft 365.
„Zákazníci by měli mít jasné a přesné informace o produktech, které si kupují,“ uvedl mluvčí ACCC a podotkl, že klamání spotřebitelů může mít vážné důsledky pro důvěru na trhu.
Současná právní akce je součástí širšího úsilí o ochranu spotřebitelů a zajištění transparentnosti v oblasti technologií, zejména s rostoucím využitím umělé inteligence v běžných aplikacích.Chcete využít této příležitosti?
Konkrétní podrobnosti o obviněních a možných sankcích proti Microsoftu budou předmětem vyšetřování a rozhodnutí soudu.