Coca-Cola plánuje na začátku příštího roku uvést na trh mini plechovky o objemu 7.5 ounce v amerických obchodech s potravinami, čímž chce oslovit spotřebitele, kteří preferují menší a cenově dostupnější varianty nápojů. Cena za mini plechovku bude nastavena na $1.29 a každá plechovka bude mít 90 kalorií.
Společnost Coca-Cola se sídlem v Atlantě zdůrazňuje, že tento krok je reakcí na sníženou poptávku po svých nápojích v USA, přičemž značná část nárůstu prodeje byla způsobena navýšením cen místo růstu objemu prodeje. Prezident společnosti Joel Bishop poznamenal, že cílem nového produktu je učinit nápoje dostupnějšími pro širokou veřejnost, zejména pro kaloricky uvědomělé zákazníky.
V kontextu trendu, že spotřebitelé dávají přednost Coca-Cole slazené třtinovým cukrem před alternativami, bude Coca-Cola letos také uvádět skleněné lahve s tímto slazením. Prezident Trump dříve rozhovorově podpořil tuto iniciativu.
Analytici varují, že pokles výdajů ze strany hispánských spotřebitelů měl zřejmě negativní dopad na nárůst prodeje. Coca-Cola tímto krokem usiluje nejen o zvýšení atraktivity svých produktů, ale také o obnovení ochoty spotřebitelů experimentovat s novými formáty nápojů.
Odvětví nápojů přežívá v turbulentních časech, kdy se nárůst cen a preference zdravějších alternativ stávají klíčovými faktory pro rozhodování zákazníků. Coca-Cola, s plánem rozšířit nabídku mini plechovek, doufá, že osloví mladší publikum a poptávku po skladných a cenově dostupných nápojích uspokojí efektivněji, než tomu bylo dosud.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky