Kosmetické akcie procházejí složitým obdobím, které je ovlivněno zvyšováním tarifů a měnícími se spotřebitelskými návyky. Ačkoliv obor čelí výzvám, některé firmy se ukazují jako odolné a vykazují potenciál k růstu.
Data ukazují, že 56 % spotřebitelů nyní porovnává ceny mezi různými prodejci, což naznačuje rostoucí citlivost vůči cenám. Elf Beauty a Inter Parfums jsou příklady firem, které si udržují silné postavení v trhu i přes tyto komplikace.
Elf Beauty pokračuje v úspěšném růstu, který podpořil nedávný nárůst prodejní ceny o 1 dolar. Očekává se, že značka Rhode, která dosáhla 212 milionů dolarů v ročních tržbách za fiskální rok 2025, bude nadále růst díky její posílené distribuční síti a akvizicím. Finanční analytici, včetně firmy Morgan Stanley, zvedli svou cílovou cenu na tuto značku v důsledku silného výkonu.
Na druhé straně, Inter Parfums čelí výzvám s poklesem příjmů, které za druhé čtvrtletí 2025 dosáhly 334 milionů dolarů s výdělkem na akcii 0.99 dolaru, což nesplnilo očekávání analytiků. I přes nižší růst spotřebitelských výdajů během nedávného Prime Day, kde se prodeje zvýšily pouze o dvojciferné procento, firmy očekávají, že poptávka po kosmetických produktech zůstane stabilní, i když se může soustředit na promo akce.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























