Lululemon Athletica oznámila na pondělí partnerství s National Football League (NFL), které přinese novou kolekci oblečení. Tato novinka způsobila nárůst akcií Lululemon o přibližně 5% na premarketovém trhu.
Kolekce, která bude k dispozici od úterý, nabídne oblečení a doplňky pro muže i ženy, a bude zahrnovat značky všech 32 týmů NFL. Toto partnerství je první příležitostí, kdy Lululemon nabídne oficiálně licencované produkty spojené s NFL a jejími týmy.
Do spolupráce je zapojena také společnost Fanatics, specializující se na sportovní merchandisingy. Tato spolupráce má významný dopad na přístup Lululemon k novým trhům a zákaznické základně, což může v budoucnu posílit její pozici na trhu s aktivním oblečením.
Analytici předpovídají, že tato inovace by mohla přilákat nové zákazníky a zvýšit význam značky Lululemon mezi sportovními fanoušky. Očekává se, že během následujících měsíců by tento krok mohl přinést významné tržní příležitosti.
Chcete využít této příležitosti?
Lululemon Athletica oznámila na pondělí partnerství s National Football League , které přinese novou kolekci oblečení. Tato novinka způsobila nárůst akcií Lululemon o přibližně 5% na premarketovém trhu.
Kolekce, která bude k dispozici od úterý, nabídne oblečení a doplňky pro muže i ženy, a bude zahrnovat značky všech 32 týmů NFL. Toto partnerství je první příležitostí, kdy Lululemon nabídne oficiálně licencované produkty spojené s NFL a jejími týmy.
Do spolupráce je zapojena také společnost Fanatics, specializující se na sportovní merchandisingy. Tato spolupráce má významný dopad na přístup Lululemon k novým trhům a zákaznické základně, což může v budoucnu posílit její pozici na trhu s aktivním oblečením.
Analytici předpovídají, že tato inovace by mohla přilákat nové zákazníky a zvýšit význam značky Lululemon mezi sportovními fanoušky. Očekává se, že během následujících měsíců by tento krok mohl přinést významné tržní příležitosti.Chcete využít této příležitosti?