Čínské značky luxusního zboží začínají reagovat na obnovující se vydávání spotřebitelů. Na pozadí stagnace celosvětového trhu se zaměřují na ekonomicky odolné zákazníky a nabízejí personalizované zážitky, aby zvýšily svůj podíl na trhu místo tradičního růstu.
Mezi předními hráči, jako jsou LVMH a Hermes, se projevuje trend organizování intimních večeří a velkých show, a to včetně privátních nákupních zón a exkluzivního přístupu pro VIP klienty. Tento přístup je zaměřen na oživení prodeje po pandemii, kdy značky reagují na trh aktivněji.
Prodeje luxusního zboží na pevninské Číně představují nyní pouze 22% z celkových prodejů, což je snížení oproti vrcholu 33% během pandemie. Expert na retail James Macdonald poznamenal, že značky se snaží vytvářet vlastní obnovu tím, že zdůrazňují hodnotu svých produktů a poskytují bohatší, více pohlcující zážitky.
Například, nově otevřený obchod Louis Vuitton, známý jako The Louis, kombinuje špičkový maloobchod s restauracemi a výstavními prostorami. Tento obchod přitahuje nové zákazníky a 60% jeho tržeb pochází od nových klientů, jak uvedl Zino Helmlinger z firmy CBRE.
V souvislosti s pozitivním vývojem na akciovém trhu se zvyšuje i konfidence bohatých zákazníků v utrácení. Značky, které investovaly během recese, budou mít větší šanci získat tržní podíl, i když celkové tržby nebudou značně růst, varoval Jacques Roizen ze společnosti Digital Luxury Group.
První známky oživení ukazuje i prodeje značky LVMH, které vzrostly o 5% v srpnu roku 2025, čímž se očekává, že značky, které se přizpůsobí měnícím se podmínkám, budou schopny prosperovat v situaci, kdy trh stagnuje.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























