Akcie WPP klesly o přibližně 3 % v úterý poté, co Havas Group popřela zprávy o možné fúzi nebo investičních jednáních s touto reklamní skupinou. Dolní tendence akcií následovala po předchozích spekulacích v médiích, které naznačovaly, že Havas a několik soukromých investičních firem, včetně Apollo Global Management a KKR, zvažovaly možné transakce s WPP.
Podle zdrojů se zvažovalo několik scénářů, včetně nákupu podílu, plného převzetí, nebo nabídek na vybrané obchodní jednotky. Aktuálně se market cap WPP pohybuje kolem 3 miliard GBP a firma se potýká s výstrahami ohledně zisku a restrukturalizací pod novou generální ředitelkou, Cindy Rose.
CEO Havasu, Yannick Bolloré, v emailu zaslaném zaměstnancům uvedl, že „nejsme v jednáních s WPP“. Tímto rychlým krokem se snažil zmírnit spekulace o převzetí, které vedly k předchozímu posílení akcií WPP. Analytici považují reakci akciového trhu za odraz nejistoty ohledně strategického směru WPP a omezené jasnosti kolem potenciálních transakcí.
Zájem soukromých investičních firem o WPP byl předmětem periodických zpráv v posledních měsících, což je většinou způsobeno poklesem ocenění společnosti a posunem v oboru směrem k marketingovým službám poháněným daty a technologií. Žádné strany dosud veřejně nepotvrdily aktivní jednání.
Chcete využít této příležitosti?
Akcie WPP klesly o přibližně 3 % v úterý poté, co Havas Group popřela zprávy o možné fúzi nebo investičních jednáních s touto reklamní skupinou. Dolní tendence akcií následovala po předchozích spekulacích v médiích, které naznačovaly, že Havas a několik soukromých investičních firem, včetně Apollo Global Management a KKR, zvažovaly možné transakce s WPP.
Podle zdrojů se zvažovalo několik scénářů, včetně nákupu podílu, plného převzetí, nebo nabídek na vybrané obchodní jednotky. Aktuálně se market cap WPP pohybuje kolem 3 miliard GBP a firma se potýká s výstrahami ohledně zisku a restrukturalizací pod novou generální ředitelkou, Cindy Rose.
CEO Havasu, Yannick Bolloré, v emailu zaslaném zaměstnancům uvedl, že „nejsme v jednáních s WPP“. Tímto rychlým krokem se snažil zmírnit spekulace o převzetí, které vedly k předchozímu posílení akcií WPP. Analytici považují reakci akciového trhu za odraz nejistoty ohledně strategického směru WPP a omezené jasnosti kolem potenciálních transakcí.
Zájem soukromých investičních firem o WPP byl předmětem periodických zpráv v posledních měsících, což je většinou způsobeno poklesem ocenění společnosti a posunem v oboru směrem k marketingovým službám poháněným daty a technologií. Žádné strany dosud veřejně nepotvrdily aktivní jednání.Chcete využít této příležitosti?