Archer Aviation oznámila v pondělí, že dodá svůj elektrický pohonný systém pro autonomní letecké vozidlo Omen, které společně vyvíjejí americká technologická firma Anduril Industries a skupina EDGE se sídlem ve Spojených arabských emirátech. Tento krok znamená první třetí aplikaci Archerova pohonného systému, který je aktuálně využíván v jejich elektrickém letadle typu Midnight.
Pohonný systém Omen, který zahrnuje proprietární bateriový balíček a elektrický motor, se vyrábí v Archerových výrobních závodech v USA. Emirát přislíbil počáteční objednávku 50 jednotek, čímž se otevírá nová obchodní příležitost pro firmu.
Vzhledem k tomu, že regulační překážky zpomalují zavádění leteckých taxi služeb, se společnosti v tomto sektoru čím dál tím více zaměřují na obranné a logistické aplikace jako cestu k diversifikaci svých komerčních možností. Zakladatel a generální ředitel Archer, Adam Goldstein, poznamenal, že jeho firma vnímá Midnight jako platformu pro širokou škálu nových a vzrušujících aeronautických technologií, které budou využity daleko za rámec jejich vlastních letadel.
Dojednání, které bylo oznámeno během Dubajského leteckého veletrhu, následuje po sérii mezinárodních partnerství pro Archer, včetně dohod v Jižní Koreji a Japonsku, které se zaměřily na využití jejich letadla Midnight v programech městské letecké mobility.
Chcete využít této příležitosti?
Archer Aviation oznámila v pondělí, že dodá svůj elektrický pohonný systém pro autonomní letecké vozidlo Omen, které společně vyvíjejí americká technologická firma Anduril Industries a skupina EDGE se sídlem ve Spojených arabských emirátech. Tento krok znamená první třetí aplikaci Archerova pohonného systému, který je aktuálně využíván v jejich elektrickém letadle typu Midnight.
Pohonný systém Omen, který zahrnuje proprietární bateriový balíček a elektrický motor, se vyrábí v Archerových výrobních závodech v USA. Emirát přislíbil počáteční objednávku 50 jednotek, čímž se otevírá nová obchodní příležitost pro firmu.
Vzhledem k tomu, že regulační překážky zpomalují zavádění leteckých taxi služeb, se společnosti v tomto sektoru čím dál tím více zaměřují na obranné a logistické aplikace jako cestu k diversifikaci svých komerčních možností. Zakladatel a generální ředitel Archer, Adam Goldstein, poznamenal, že jeho firma vnímá Midnight jako platformu pro širokou škálu nových a vzrušujících aeronautických technologií, které budou využity daleko za rámec jejich vlastních letadel.
Dojednání, které bylo oznámeno během Dubajského leteckého veletrhu, následuje po sérii mezinárodních partnerství pro Archer, včetně dohod v Jižní Koreji a Japonsku, které se zaměřily na využití jejich letadla Midnight v programech městské letecké mobility.Chcete využít této příležitosti?