Canada Goose, kanadský výrobce luxusního oblečení, ve čtvrtek oznámil, že jeho příjmy za druhé čtvrtletí byly nižší než očekávání.
Společnost vykázala ztrátu 14 kanadských centů na akcii, což je výrazně více než analytici předpokládali, kteří činili odhad ve výši 11 centů.
Obrat společnosti dosáhl C$272,6 milionů ($194,38 milionů), což představuje mírný nárůst o 1,8 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku, avšak stále zaostal za odhadem C$279,3 milionů.
Canada Goose čelí tlaku na marže kvůli vysokým nákladům spojeným s agresivní marketingovou strategií a snahou rozšířit nabídku svých produktů mimo dražší a maržově výhodné parkas. Adjustovaný ziskový marže klesl o 5,2 % ve srovnání s nárůstem o 0,9 % v loňském roce.
Chcete využít této příležitosti?
Odborníci upozorňují, že přetrvávající slabost poptávky na trhu by mohla mít dlouhodobé důsledky pro finanční zdraví firmy. „Musíme se zaměřit na to, jak efektivně reagovat na změny v chování spotřebitelů,“ prohlásil jeden z analytiků na oblasti luxusního zboží.
Canada Goose, kanadský výrobce luxusního oblečení, ve čtvrtek oznámil, že jeho příjmy za druhé čtvrtletí byly nižší než očekávání.
Společnost vykázala ztrátu 14 kanadských centů na akcii, což je výrazně více než analytici předpokládali, kteří činili odhad ve výši 11 centů.
Obrat společnosti dosáhl C$272,6 milionů , což představuje mírný nárůst o 1,8 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku, avšak stále zaostal za odhadem C$279,3 milionů.
Canada Goose čelí tlaku na marže kvůli vysokým nákladům spojeným s agresivní marketingovou strategií a snahou rozšířit nabídku svých produktů mimo dražší a maržově výhodné parkas. Adjustovaný ziskový marže klesl o 5,2 % ve srovnání s nárůstem o 0,9 % v loňském roce.Chcete využít této příležitosti?
Odborníci upozorňují, že přetrvávající slabost poptávky na trhu by mohla mít dlouhodobé důsledky pro finanční zdraví firmy. „Musíme se zaměřit na to, jak efektivně reagovat na změny v chování spotřebitelů,“ prohlásil jeden z analytiků na oblasti luxusního zboží.