ITV plc oznámila, že za první devět měsíců roku 2025 vzrostl její celkový příjem o 2 %, přičemž výrazný přínos představovaly 11% nárůst v oblasti ITV Studios a 15% nárůst v digitální reklamě. Tyto výsledky překonaly očekávání analytiků, přestože reklama čelila těžkým podmínkám.
Celkové reklamní příjmy zůstaly ve třetím čtvrtletí stabilní, což je pozitivní zpráva v kontextu poklesu o 5 % oproti předchozímu roku, kdy probíhaly Mistrovství Evropy ve fotbale mužů. ITV očekává, že v posledním čtvrtletí klesne příjem z reklamy o 9 %, a to kvůli ekonomické nejistotě v UK a nadcházejícímu listopadovému rozpočtu.
Carolyn McCall, generální ředitelka ITV, uvedla: „ITV dosáhla dobrého výkonu na náročném reklamním trhu. Obě naše divize se vyvíjejí pozitivně, což odráží významnou transformaci, kterou jsme provedli.“ Toto prohlášení podtrhuje odhodlání společnosti reagovat na měnící se podmínky trhu.
Společnost identifikovala 35 milionů liber dodatečných dočasných úspor v divizi Media & Entertainment pro čtvrté čtvrtletí. Tyto úspory zahrnují 20 milionů liber ve výrobě obsahu a 15 milionů liber v oblasti marketingu a jiných výdajů. ITV také věří, že i přes výzvy má pro čtvrté čtvrtletí silnou nabídku obsahu. Mezi plánované pořady patří „I’m A Celebrity… Get Me Out Of Here“ a „The 1% Club Rollover“.
Na konci září ITV vykázala celkovou likviditu ve výši 1,38 miliardy liber a čistý dluh klesl na 508 milionů liber, což je pokles z červnových 586 milionů liber.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























