Společnost Kohl’s oznámila, že Michael Bender byl jmenován jejím stálým generálním ředitelem, poté co vykonával funkci dočasného CEO od května 2025. Bender, který převzal řízení poté, co byla odvolána bývalá generální ředitelka Ashley Buchanan, má před sebou klíčovou výzvu: zvrátit pokles prodeje a ziskovosti, který společnost zažila v posledních obdobích.
Akcie Kohl’s se od Benderova nástupu do dočasné pozice více než zdvojnásobily, což naznačuje pozitivní reakce trhu na jeho strategická rozhodnutí. Společnost čelí silné konkurenci od online prodejců a diskontních obchodů, což vyžaduje rychlé a efektivní úpravy v obchodní strategii.
Bender již zrychlil úsilí o přilákání cenově citlivých zákazníků zaměřením na privátní značky a slevy. „Nejdůležitější prioritou je získat zpět zákazníky a jejich výdaje. To znamená zlepšit sortiment, zejména v oblasti oděvů a domácích potřeb,“ uvedl Neil Saunders, ředitel retailového oddělení ve společnosti GlobalData .
Bender, čtvrtý generální ředitel v posledních třech letech, také klade důraz na partnerství se společnostmi Sephora a Babies „R“ Us , a to včetně optimalizace provozu společnosti skrze zavírání obchodů a snižování počtu zaměstnanců. V prvním plném čtvrtletí pod jeho vedením Kohl’s zvýšila své roční cíle zisku a překonala očekávání trhu, což naznačuje, že jeho opatření k úspoře nákladů nesou ovoce.
Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k Benderovým více než třicetiletým zkušenostem z podobných pozic ve firmách jako Walmart , Victoria’s Secret a PepsiCo , se očekává, že se mu podaří nastartovat celkovou obnovu značky Kohl’s. Společnost očekává zveřejnění svých výsledků za třetí čtvrtletí v úterý, což přidává na napětí ohledně její budoucnosti.
Společnost Kohl’s oznámila, že Michael Bender byl jmenován jejím stálým generálním ředitelem, poté co vykonával funkci dočasného CEO od května 2025. Bender, který převzal řízení poté, co byla odvolána bývalá generální ředitelka Ashley Buchanan, má před sebou klíčovou výzvu: zvrátit pokles prodeje a ziskovosti, který společnost zažila v posledních obdobích.
Akcie Kohl’s se od Benderova nástupu do dočasné pozice více než zdvojnásobily, což naznačuje pozitivní reakce trhu na jeho strategická rozhodnutí. Společnost čelí silné konkurenci od online prodejců a diskontních obchodů, což vyžaduje rychlé a efektivní úpravy v obchodní strategii.
Bender již zrychlil úsilí o přilákání cenově citlivých zákazníků zaměřením na privátní značky a slevy. „Nejdůležitější prioritou je získat zpět zákazníky a jejich výdaje. To znamená zlepšit sortiment, zejména v oblasti oděvů a domácích potřeb,“ uvedl Neil Saunders, ředitel retailového oddělení ve společnosti GlobalData .
Bender, čtvrtý generální ředitel v posledních třech letech, také klade důraz na partnerství se společnostmi Sephora a Babies „R“ Us , a to včetně optimalizace provozu společnosti skrze zavírání obchodů a snižování počtu zaměstnanců. V prvním plném čtvrtletí pod jeho vedením Kohl’s zvýšila své roční cíle zisku a překonala očekávání trhu, což naznačuje, že jeho opatření k úspoře nákladů nesou ovoce.Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k Benderovým více než třicetiletým zkušenostem z podobných pozic ve firmách jako Walmart , Victoria’s Secret a PepsiCo , se očekává, že se mu podaří nastartovat celkovou obnovu značky Kohl’s. Společnost očekává zveřejnění svých výsledků za třetí čtvrtletí v úterý, což přidává na napětí ohledně její budoucnosti.