Unilever ova značka Magnum se připravuje na samostatné podnikání s plánovaným spuštěním akcií 8. prosince v Amsterdamu. Stane se tak součástí testu zájmu investorů o výrobky s vysokým obsahem cukru v době, kdy se stále více prosazují léky na hubnutí GLP-1.
Podle Sandeepa Desaie, ředitele dodavatelského řetězce Magnum, se společnost soustředí „pouze na zmrzlinu“, což zahrnuje nejen Magnum, ale i další oblíbené značky jako Solero, Viennetta a Ben & Jerry’s . Desai zdůraznil, že „každý se probouzí s myšlenkou, jak vyrobit více zmrzliny“ a že toto zaměření přináší jinou úroveň pozornosti.
Magnum si je vědom, že užívání léků na hubnutí může ovlivnit jejich poptávku, hlavně v kontextu rostoucího důrazu na zdravější stravovací návyky. Desai však vyjádřil optimismus ohledně dlouhodobé poptávky a uvedl, že „zmrzlina je stále neodolatelnou pochoutkou“.
Nová investice ve výši 50 milionů liber (přibližně 66 milionů dolarů) do továrny ve Gloucesteru je součástí širšího plánu v hodnotě mezi 350 a 380 miliony eur (přibližně 403 až 438 milionů dolarů) na modernizaci dodavatelského řetězce, které má být realizováno do roku 2027. Tato investice zvýší výrobní kapacitu o 50 % v porovnání s rokem 2023.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost navíc vyvinula nové výrobky s nižším obsahem cukru a menšími porcemi, aby reagovala na rostoucí trend zdravého stravování. Jamie Farrell, vedoucí pro UK a Irsko, uvedl: „Vidíme to jako výzvu a snažíme se vytvářet nové produkty, které odpovídají současným potřebám trhu.“
Unilever ova značka Magnum se připravuje na samostatné podnikání s plánovaným spuštěním akcií 8. prosince v Amsterdamu. Stane se tak součástí testu zájmu investorů o výrobky s vysokým obsahem cukru v době, kdy se stále více prosazují léky na hubnutí GLP-1.
Podle Sandeepa Desaie, ředitele dodavatelského řetězce Magnum, se společnost soustředí „pouze na zmrzlinu“, což zahrnuje nejen Magnum, ale i další oblíbené značky jako Solero, Viennetta a Ben & Jerry’s . Desai zdůraznil, že „každý se probouzí s myšlenkou, jak vyrobit více zmrzliny“ a že toto zaměření přináší jinou úroveň pozornosti.
Magnum si je vědom, že užívání léků na hubnutí může ovlivnit jejich poptávku, hlavně v kontextu rostoucího důrazu na zdravější stravovací návyky. Desai však vyjádřil optimismus ohledně dlouhodobé poptávky a uvedl, že „zmrzlina je stále neodolatelnou pochoutkou“.
Nová investice ve výši 50 milionů liber do továrny ve Gloucesteru je součástí širšího plánu v hodnotě mezi 350 a 380 miliony eur na modernizaci dodavatelského řetězce, které má být realizováno do roku 2027. Tato investice zvýší výrobní kapacitu o 50 % v porovnání s rokem 2023.Chcete využít této příležitosti?
Společnost navíc vyvinula nové výrobky s nižším obsahem cukru a menšími porcemi, aby reagovala na rostoucí trend zdravého stravování. Jamie Farrell, vedoucí pro UK a Irsko, uvedl: „Vidíme to jako výzvu a snažíme se vytvářet nové produkty, které odpovídají současným potřebám trhu.“