Brokerage Piper Sandler zahájila pokrytí čtyř čínských výrobců elektrických vozidel a vybrala Xiaomi jako svého favorita. Zároveň udělila Leapmotor hodnocení „Overweight“, naopak BYD a Li Auto obdrželi neutrální hodnocení.
Analytik Alexander Potter uvedl, že čínští výrobci automobilů mají nejlepší pozici na světovém trhu, aby napodobili model Tesla s vertikální integrací. „Mezi nimi je Xiaomi nejlépe umístěno k replikaci Teslovského přístupu výroby,“ řekl Potter a zdůraznil, že Xiaomi může těžit z vlastního ekosystému elektroniky.
Očekává se, že prodeje Xiaomi v roce 2025 vzrostou o 34 %, a o 15 % v roce 2026. Cílová cena byla stanovena na HK$55, což představuje 25násobek odhadovaných zisků za fiskální rok 2026.
Leapmotor byl také ohodnocen jako „Overweight“ s cílovou cenou HK$69, což odráží jeho rychlou expanzi, avšak Potter varoval, že taková rychlost může přinášet rizika týkající se kvality a cash flow.
Chcete využít této příležitosti?
Pokud jde o BYD, který je největším čínským výrobcem automobilů, byl hodnocen neutrálně s cílovou cenou HK$90. Potter poznamenal, že ačkoliv BYD má vlastní baterie a nejvíce prodejů EV, s ohledem na A.I. zaostává za Xiaomi.
Li Auto také obdrželo neutrální hodnocení s cílovou cenou $19, přičemž Piper vyjádřil nejistotu ohledně jeho strategie mezinárodní expanze.
Brokerage Piper Sandler zahájila pokrytí čtyř čínských výrobců elektrických vozidel a vybrala Xiaomi jako svého favorita. Zároveň udělila Leapmotor hodnocení „Overweight“, naopak BYD a Li Auto obdrželi neutrální hodnocení.
Analytik Alexander Potter uvedl, že čínští výrobci automobilů mají nejlepší pozici na světovém trhu, aby napodobili model Tesla s vertikální integrací. „Mezi nimi je Xiaomi nejlépe umístěno k replikaci Teslovského přístupu výroby,“ řekl Potter a zdůraznil, že Xiaomi může těžit z vlastního ekosystému elektroniky.
Očekává se, že prodeje Xiaomi v roce 2025 vzrostou o 34 %, a o 15 % v roce 2026. Cílová cena byla stanovena na HK$55, což představuje 25násobek odhadovaných zisků za fiskální rok 2026.
Leapmotor byl také ohodnocen jako „Overweight“ s cílovou cenou HK$69, což odráží jeho rychlou expanzi, avšak Potter varoval, že taková rychlost může přinášet rizika týkající se kvality a cash flow.Chcete využít této příležitosti?
Pokud jde o BYD, který je největším čínským výrobcem automobilů, byl hodnocen neutrálně s cílovou cenou HK$90. Potter poznamenal, že ačkoliv BYD má vlastní baterie a nejvíce prodejů EV, s ohledem na A.I. zaostává za Xiaomi.
Li Auto také obdrželo neutrální hodnocení s cílovou cenou $19, přičemž Piper vyjádřil nejistotu ohledně jeho strategie mezinárodní expanze.