Airbus se tento týden potýká s vážnými problémy, které zasáhly jeho výrobní kapacity a dodací lhůty. Šest tisíc letadel A320 bylo staženo kvůli softwarovému problému spojenému s kosmickým zářením, což vyvolalo obavy o bezpečnost a dodací cíle. Tento incident přišel krátce poté, co se ukázalo, že některé panely trupu obsahují vady, což donutilo společnost snížit dodací cíle o 4 %.
CEO společnosti, Guillaume Faury, uvedl, „Jakmile jednu věc vyřešíme, jsme konfrontováni s další,“ odkazujíc na technické výzvy, které ohrožují ziskovost během klíčového období dodávek na konci roku. Akcie Airbusu spadly o 3 % během týdne, což je důsledek investičního ostychu v souvislosti s defekty výrobků.
Navíc, v reakci na incident s JetBlue , kdy se letadlo A320 sklonilo dolů a zranilo cestující, musel Airbus rychle stáhnout novou verzi softwaru. Tento obrat byl provázen tlaky ze strany vyšetřovatelů, kteří požadují další data o softwaru a zárukách k panelům trupu.
Analytici jako Sash Tusa varují, že koncentrování výroby na model A321 vytváří silné, ale i zranitelné pozice. Jak ukazuje nedávná krize, stávající problémy dodavatelského řetězce a nízká kvalita některých součástí mohou mít dopad na celkovou produkci a důvěru v konkurenceschopnost Airbusu na trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Airbus se tento týden potýká s vážnými problémy, které zasáhly jeho výrobní kapacity a dodací lhůty. Šest tisíc letadel A320 bylo staženo kvůli softwarovému problému spojenému s kosmickým zářením, což vyvolalo obavy o bezpečnost a dodací cíle. Tento incident přišel krátce poté, co se ukázalo, že některé panely trupu obsahují vady, což donutilo společnost snížit dodací cíle o 4 %.
CEO společnosti, Guillaume Faury, uvedl, „Jakmile jednu věc vyřešíme, jsme konfrontováni s další,“ odkazujíc na technické výzvy, které ohrožují ziskovost během klíčového období dodávek na konci roku. Akcie Airbusu spadly o 3 % během týdne, což je důsledek investičního ostychu v souvislosti s defekty výrobků.
Navíc, v reakci na incident s JetBlue , kdy se letadlo A320 sklonilo dolů a zranilo cestující, musel Airbus rychle stáhnout novou verzi softwaru. Tento obrat byl provázen tlaky ze strany vyšetřovatelů, kteří požadují další data o softwaru a zárukách k panelům trupu.
Analytici jako Sash Tusa varují, že koncentrování výroby na model A321 vytváří silné, ale i zranitelné pozice. Jak ukazuje nedávná krize, stávající problémy dodavatelského řetězce a nízká kvalita některých součástí mohou mít dopad na celkovou produkci a důvěru v konkurenceschopnost Airbusu na trhu.Chcete využít této příležitosti?