Reckitt, přední výrobce spotřebního zboží, oznámil, že jeho strategie prodeje prostřednictvím influencerů a virtuálních avatarů na livestreamingových platformách v Číně přináší výrazné výsledky. Tato metodologie posiluje růst společnosti na trhu, kde e-commerce nyní představuje přibližně 80 % celkových prodejů, zatímco před pandemií COVID-19 to bylo pouze 30 %.
Během letošního roku se Reckitt podařilo přilákat 40 milionů nových zákazníků v Číně, díky čemuž byl realizován požadavek na více než 1 milion krátkých videí, které získaly 15 miliard shlédnutí a více než 100 000 hodin živého vysílání.
Podle Nitishe Kapora, prezidenta pro rozvoj na emergujících trzích, společnost je v oblasti inovací výrazně napřed před konkurencí. „Co trvá týdny a měsíce v mnoha zemích, se zde děje za hodiny a dny,“ dodává Vivien Huang, ředitelka marketingu Reckitt v Pekingu. Tato rychlost zpětné vazby umožňuje společnosti okamžitě reagovat na preference zákazníků.
Reckitt také postupně zúžuje svůj záběr na klíčové „powerbrands“ v souvislosti s prodejem divize Essential Home, přičemž se snaží zvýšit marže v odvětví domácích produktů, které čelí tlaku od konkurence vlastní značky.
Chcete využít této příležitosti?
Čína vykazuje devět po sobě jdoucích čtvrtletí dvojciferného růstu příjmů, což Reckitt přičítá své orientaci na produkty v oblasti zdraví spot consumidoru a inovacím. Emerging markets tvořily přibližně 42 % čistých příjmů společnosti ve třetím čtvrtletí a odborníci odhadují, že tento podíl by mohl do roku 2030 vzrůst na 50 %.
Reckitt, přední výrobce spotřebního zboží, oznámil, že jeho strategie prodeje prostřednictvím influencerů a virtuálních avatarů na livestreamingových platformách v Číně přináší výrazné výsledky. Tato metodologie posiluje růst společnosti na trhu, kde e-commerce nyní představuje přibližně 80 % celkových prodejů, zatímco před pandemií COVID-19 to bylo pouze 30 %.
Během letošního roku se Reckitt podařilo přilákat 40 milionů nových zákazníků v Číně, díky čemuž byl realizován požadavek na více než 1 milion krátkých videí, které získaly 15 miliard shlédnutí a více než 100 000 hodin živého vysílání.
Podle Nitishe Kapora, prezidenta pro rozvoj na emergujících trzích, společnost je v oblasti inovací výrazně napřed před konkurencí. „Co trvá týdny a měsíce v mnoha zemích, se zde děje za hodiny a dny,“ dodává Vivien Huang, ředitelka marketingu Reckitt v Pekingu. Tato rychlost zpětné vazby umožňuje společnosti okamžitě reagovat na preference zákazníků.
Reckitt také postupně zúžuje svůj záběr na klíčové „powerbrands“ v souvislosti s prodejem divize Essential Home, přičemž se snaží zvýšit marže v odvětví domácích produktů, které čelí tlaku od konkurence vlastní značky.Chcete využít této příležitosti?
Čína vykazuje devět po sobě jdoucích čtvrtletí dvojciferného růstu příjmů, což Reckitt přičítá své orientaci na produkty v oblasti zdraví spot consumidoru a inovacím. Emerging markets tvořily přibližně 42 % čistých příjmů společnosti ve třetím čtvrtletí a odborníci odhadují, že tento podíl by mohl do roku 2030 vzrůst na 50 %.