Společnost BMW , německý výrobce automobilů, oznámila, že plánuje snížit své emise CO2 ekvivalentu o alespoň 60 milionů metrických tun do roku 2035 ve srovnání s rokem 2019.
Tento nový cíl, který se vztahuje na všechny varianty pohonu v průběhu životního cyklu vozidla, představuje dodatečné snížení o přibližně 20 milionů tun CO2E nad stávající cíle pro rok 2030. BMW se zavazuje poskytovat čistší mobilitu a pracovat na plnění delších cílů, které zahrnují dosažení klimatické neutrality do roku 2050.
Na dosažení těchto cílů chce výrobce dosáhnout prostřednictvím zvyšování podílu obnovitelné energie ve výrobě a dodavatelském řetězci. Společnost plánuje také zajistit, aby větší podíl její flotily byl elektrifikován.
Experti již dříve varovali, že automobilový průmysl čelí rostoucímu tlaku na snižování emisí a přechod na udržitelné výrobní procesy se stává nevyhnutelným. Vzhledem k současným trendům se investice do udržitelných technologií stávají klíčovým faktorem pro úspěch na trhu.
Zatímco BMW usiluje o dosažení těchto ambiciózních cílů, zůstává otázkou, jak se s tímto úkolem vyrovnají ostatní výrobci automobilů a jaké dopady to bude mít na celý trh.
Společnost BMW , německý výrobce automobilů, oznámila, že plánuje snížit své emise CO2 ekvivalentu o alespoň 60 milionů metrických tun do roku 2035 ve srovnání s rokem 2019.
Tento nový cíl, který se vztahuje na všechny varianty pohonu v průběhu životního cyklu vozidla, představuje dodatečné snížení o přibližně 20 milionů tun CO2E nad stávající cíle pro rok 2030. BMW se zavazuje poskytovat čistší mobilitu a pracovat na plnění delších cílů, které zahrnují dosažení klimatické neutrality do roku 2050.
Na dosažení těchto cílů chce výrobce dosáhnout prostřednictvím zvyšování podílu obnovitelné energie ve výrobě a dodavatelském řetězci. Společnost plánuje také zajistit, aby větší podíl její flotily byl elektrifikován.
Experti již dříve varovali, že automobilový průmysl čelí rostoucímu tlaku na snižování emisí a přechod na udržitelné výrobní procesy se stává nevyhnutelným. Vzhledem k současným trendům se investice do udržitelných technologií stávají klíčovým faktorem pro úspěch na trhu.
Zatímco BMW usiluje o dosažení těchto ambiciózních cílů, zůstává otázkou, jak se s tímto úkolem vyrovnají ostatní výrobci automobilů a jaké dopady to bude mít na celý trh.