CNBC oznámila uzavření víceroční dohody s operátorem predikčních trhů Kalshi, která začne v roce 2026. Tato spolupráce umožní zpracování dat o pravděpodobnosti v reálném čase v rámci televizních vysílání a na digitálních platformách CNBC.
Kalshi, založený v roce 2018, poskytuje platformu pro obchodování s kontrakty zaměřenými na výsledky reálných událostí, jako jsou ekonomické indikátory, povětrnostní vzory a legislativní výsledky. Tento krok přichází po podobné dohodě, kterou Kalshi nedávno uzavřel s CNN , což svědčí o rostoucí mediální přítomnosti této platformy.
Podle CEO Kalshi, Tareka Mansoura, „svět financí závisí na skutečných výsledcích; Kalshi tyto výsledky předpovídá.“ Integrace Kalshi do populárních programů CNBC, jako jsou „Squawk Box“ a „Fast Money“, poskytne divákům jedinečný pohled na tržní trendy.
Tato iniciativa také reflektuje rostoucí zájem o data z predikčních trhů v mainstreamových finančních zprávách, přičemž média hledají nové způsoby, jak angažovat své publikum a obohatit vysílání o dodatečné poznatky.
Chcete využít této příležitosti?
CNBC oznámila uzavření víceroční dohody s operátorem predikčních trhů Kalshi, která začne v roce 2026. Tato spolupráce umožní zpracování dat o pravděpodobnosti v reálném čase v rámci televizních vysílání a na digitálních platformách CNBC.
Kalshi, založený v roce 2018, poskytuje platformu pro obchodování s kontrakty zaměřenými na výsledky reálných událostí, jako jsou ekonomické indikátory, povětrnostní vzory a legislativní výsledky. Tento krok přichází po podobné dohodě, kterou Kalshi nedávno uzavřel s CNN , což svědčí o rostoucí mediální přítomnosti této platformy.
Podle CEO Kalshi, Tareka Mansoura, „svět financí závisí na skutečných výsledcích; Kalshi tyto výsledky předpovídá.“ Integrace Kalshi do populárních programů CNBC, jako jsou „Squawk Box“ a „Fast Money“, poskytne divákům jedinečný pohled na tržní trendy.
Tato iniciativa také reflektuje rostoucí zájem o data z predikčních trhů v mainstreamových finančních zprávách, přičemž média hledají nové způsoby, jak angažovat své publikum a obohatit vysílání o dodatečné poznatky.Chcete využít této příležitosti?