Podle analytiků z Guggenheim je sektor maloobchodu v USA stále považován za strukturálně nemocný, přesto však existují příklady firem, které ukazují na jeho odolnost. Společnosti jako Amazon , Nike a Planet Fitness vykazují, že mnohé firmy dosahují hrubých marží blízkých vrcholu.
Vánoční poptávka, správné celní tarify a obrat cen akcií přispívají k pozitivnímu vývoji v sektoru spotřebního zboží. Psychologie investorů hraje klíčovou roli a Guggenheim varuje, že nejsou vždy nejviditelnější značky těmi nejlepšími výkonnostními.
„Nejžhavější značky nejsou nutně ty největší, a hlučné neznamená vždy úspěch,“ uvedli analytici Guggenheim. Ti zahájili sledování sektoru s 10 doporučeními pro nákup, přičemž za prioritu považují TJX , Ross Stores a Amazon.
Guggenheim také zmínil, že průměrná roční maloobchodní tržba amerických značek se pohybuje mezi 3 až 4 miliardami dolary, což ukazuje na zdravou úroveň rozšíření i přes krátkodobé hype cykly. Analytici uvedli, že tržby zůstávají nejjasnějším ukazatelem velikosti značky, i když zdraví značek může kolísat v závislosti na spotřebitelské náladě.
Chcete využít této příležitosti?
Podle analytiků z Guggenheim je sektor maloobchodu v USA stále považován za strukturálně nemocný, přesto však existují příklady firem, které ukazují na jeho odolnost. Společnosti jako Amazon , Nike a Planet Fitness vykazují, že mnohé firmy dosahují hrubých marží blízkých vrcholu.
Vánoční poptávka, správné celní tarify a obrat cen akcií přispívají k pozitivnímu vývoji v sektoru spotřebního zboží. Psychologie investorů hraje klíčovou roli a Guggenheim varuje, že nejsou vždy nejviditelnější značky těmi nejlepšími výkonnostními.
„Nejžhavější značky nejsou nutně ty největší, a hlučné neznamená vždy úspěch,“ uvedli analytici Guggenheim. Ti zahájili sledování sektoru s 10 doporučeními pro nákup, přičemž za prioritu považují TJX , Ross Stores a Amazon.
Guggenheim také zmínil, že průměrná roční maloobchodní tržba amerických značek se pohybuje mezi 3 až 4 miliardami dolary, což ukazuje na zdravou úroveň rozšíření i přes krátkodobé hype cykly. Analytici uvedli, že tržby zůstávají nejjasnějším ukazatelem velikosti značky, i když zdraví značek může kolísat v závislosti na spotřebitelské náladě.Chcete využít této příležitosti?