Indie učinila rozhodnutí o zmírnění přísných pravidel pro odpočinek pilotů, což jsou pravidla, která měla vstoupit v platnost 1. listopadu a byla navržena s cílem zlepšit bezpečnost letectví. Tato změna přišla poté, co největší indický letecký dopravce IndiGo čelil více než 2 000 zrušeným letům, což mělo za následek statisíce nespokojených cestujících, kteří zůstali bez spojení.
Podle prezidenta IFALPA, kapitána Rona Haye, byla úprava pravidel obavy, protože byla provedena bez vědecky podložených důkazů. Hay zdůraznil, že únava pilotů může vážně ohrozit bezpečnost, a varoval, že by takové rozhodnutí mohlo vést k dalším problémům se zaměstnanci.
Regulátor civilního letectví v Indii udělil IndiGo jednorázovou výjimku z nových pravidel o nočních službách a zrušil také pravidlo, které bránilo počítání pilota neplaceného volna jako odpočinku. Toto rozhodnutí vzbudilo polární reakci mezi piloty a odborníky, kteří zdůrazňují nutnost dodržování striktnějších pravidel pro bezpečnost ve vzduchu.
Hay dále informoval, že snaha o jednotný globalizovaný standard pro únavu pilotů se stává stále více naléhavou. V některých zemích, jako například v Kanadě, navrhují výjimky z regulací založených na vědeckých poznatcích, což by mohlo poškodit celkovou bezpečnost letectví.
Chcete využít této příležitosti?
Indie učinila rozhodnutí o zmírnění přísných pravidel pro odpočinek pilotů, což jsou pravidla, která měla vstoupit v platnost 1. listopadu a byla navržena s cílem zlepšit bezpečnost letectví. Tato změna přišla poté, co největší indický letecký dopravce IndiGo čelil více než 2 000 zrušeným letům, což mělo za následek statisíce nespokojených cestujících, kteří zůstali bez spojení.
Podle prezidenta IFALPA, kapitána Rona Haye, byla úprava pravidel obavy, protože byla provedena bez vědecky podložených důkazů. Hay zdůraznil, že únava pilotů může vážně ohrozit bezpečnost, a varoval, že by takové rozhodnutí mohlo vést k dalším problémům se zaměstnanci.
Regulátor civilního letectví v Indii udělil IndiGo jednorázovou výjimku z nových pravidel o nočních službách a zrušil také pravidlo, které bránilo počítání pilota neplaceného volna jako odpočinku. Toto rozhodnutí vzbudilo polární reakci mezi piloty a odborníky, kteří zdůrazňují nutnost dodržování striktnějších pravidel pro bezpečnost ve vzduchu.
Hay dále informoval, že snaha o jednotný globalizovaný standard pro únavu pilotů se stává stále více naléhavou. V některých zemích, jako například v Kanadě, navrhují výjimky z regulací založených na vědeckých poznatcích, což by mohlo poškodit celkovou bezpečnost letectví.Chcete využít této příležitosti?