Kraft Heinz jmenoval Steve Cahillane, bývalého CEO společnosti Kellogg , jako nového generálního ředitele, což naznačuje, že se firma připravuje na významné rozdělení a možné prodeje aktiv. Tento krok přichází v době, kdy Kraft Heinz, který se potýká s poklesem akcií o 19 % v tomto roce, hodlá oddělit více než 200 značek do dvou samostatných společností.
Akcie Kraft Heinz se propadly v kontrastu s 3 % nárůstem širšího indexu S&P 500 Consumer Staples, což odráží pokračující potíže v rámci sektoru balených potravin. Cahillane, který dříve úspěšně vedl rozdělení Kellogg’s, přichází v okamžiku, kdy cílovou prioritou firmy je přitáhnout zájemce o divizi omáček a dochucovadel, známou pro vyšší ziskové marže.
Podle názoru Billa Johnsona, bývalého CEO H.J. Heinz , tento krok signalizuje, že management Kraft Heinz potřeboval „modernizaci“, a že firma se snaží ukázat trhům, že je připravena na jednání s potenciálními kupci. Iniciativa přichází v těžké době, kdy americké domácnosti snižují výdaje na balené potraviny kvůli vysokým cenám.
Pro následující roky se očekává, že Kraft Heinz dokončí oddělení do konce roku 2026. Průzkumy a analýzy však naznačují, že by mohlo být obtížné najít logické kupce pro některé divize po rozdělení, zejména poté, co se společnosti nepodařilo prodat značku Oscar Mayer minulý rok.
Chcete využít této příležitosti?
Kraft Heinz jmenoval Steve Cahillane, bývalého CEO společnosti Kellogg , jako nového generálního ředitele, což naznačuje, že se firma připravuje na významné rozdělení a možné prodeje aktiv. Tento krok přichází v době, kdy Kraft Heinz, který se potýká s poklesem akcií o 19 % v tomto roce, hodlá oddělit více než 200 značek do dvou samostatných společností.
Akcie Kraft Heinz se propadly v kontrastu s 3 % nárůstem širšího indexu S&P 500 Consumer Staples, což odráží pokračující potíže v rámci sektoru balených potravin. Cahillane, který dříve úspěšně vedl rozdělení Kellogg’s, přichází v okamžiku, kdy cílovou prioritou firmy je přitáhnout zájemce o divizi omáček a dochucovadel, známou pro vyšší ziskové marže.
Podle názoru Billa Johnsona, bývalého CEO H.J. Heinz , tento krok signalizuje, že management Kraft Heinz potřeboval „modernizaci“, a že firma se snaží ukázat trhům, že je připravena na jednání s potenciálními kupci. Iniciativa přichází v těžké době, kdy americké domácnosti snižují výdaje na balené potraviny kvůli vysokým cenám.
Pro následující roky se očekává, že Kraft Heinz dokončí oddělení do konce roku 2026. Průzkumy a analýzy však naznačují, že by mohlo být obtížné najít logické kupce pro některé divize po rozdělení, zejména poté, co se společnosti nepodařilo prodat značku Oscar Mayer minulý rok.Chcete využít této příležitosti?