Na každoroční konferenci Amazon Web Services , která se koná v Las Vegas a účastní se jí přibližně 60 000 návštěvníků, byla představena nová generativní AI služba s názvem Nova. Tato služba umožňuje uživatelům vytvářet personalizované vůně na základě jejich preferencí. Na akci, která probíhá od začátku týdne, se prodávají lístky až za $2 100.
Mezi návštěvníky se našel i Peter Nikoloff, který si na této unikátní atrakcí počkal téměř dvě hodiny, aby vytvořil parfém pro svou manželku. Očekávání se mu vyplatilo, když prohlásil, že „to rozhodně stálo za to“.
Vůně jsou generovány pomocí kombinace čtyř různých AI modelů a návštěvníci jsou vedeni sérií hlasových pokynů. Celkem je možné smíchat až 30 různých vůní, jako jsou máta, santalové dřevo nebo jasmín, pro vytvoření unikátního aromatu.
Ne všichni však byli spokojeni. Anthony Walker popsal svůj zážitek jako „naznačující, že AI parfemy by měly zůstat v láhvi“. Po dlouhém čekání na vůni, která by odpovídala jeho preferencím, byl výsledkem parfém s názvem Sylvan Craft, jehož aroma popisoval jako „velmi ženské“.
Chcete využít této příležitosti?
Amazon touto akcí demonstruje své schopnosti v oblasti umělé inteligence, zejména v kontextu obav z toho, že by mohl zaostat za svými konkurenty v této rychle se rozvíjející oblasti.
Během konference se rovněž diskutují důsledky zavádění AI do různých průmyslových odvětví, což má za následek rychlé vytváření nových startupů a automatizaci složitých úkolů. Konference se stává platformou, kde se ukazuje, jak AI mění tradiční postupy a otvírá nové možnosti pro inovace v oblasti technologií.
Na každoroční konferenci Amazon Web Services , která se koná v Las Vegas a účastní se jí přibližně 60 000 návštěvníků, byla představena nová generativní AI služba s názvem Nova. Tato služba umožňuje uživatelům vytvářet personalizované vůně na základě jejich preferencí. Na akci, která probíhá od začátku týdne, se prodávají lístky až za $2 100.
Mezi návštěvníky se našel i Peter Nikoloff, který si na této unikátní atrakcí počkal téměř dvě hodiny, aby vytvořil parfém pro svou manželku. Očekávání se mu vyplatilo, když prohlásil, že „to rozhodně stálo za to“.
Vůně jsou generovány pomocí kombinace čtyř různých AI modelů a návštěvníci jsou vedeni sérií hlasových pokynů. Celkem je možné smíchat až 30 různých vůní, jako jsou máta, santalové dřevo nebo jasmín, pro vytvoření unikátního aromatu.
Ne všichni však byli spokojeni. Anthony Walker popsal svůj zážitek jako „naznačující, že AI parfemy by měly zůstat v láhvi“. Po dlouhém čekání na vůni, která by odpovídala jeho preferencím, byl výsledkem parfém s názvem Sylvan Craft, jehož aroma popisoval jako „velmi ženské“.Chcete využít této příležitosti?
Amazon touto akcí demonstruje své schopnosti v oblasti umělé inteligence, zejména v kontextu obav z toho, že by mohl zaostat za svými konkurenty v této rychle se rozvíjející oblasti.
Během konference se rovněž diskutují důsledky zavádění AI do různých průmyslových odvětví, což má za následek rychlé vytváření nových startupů a automatizaci složitých úkolů. Konference se stává platformou, kde se ukazuje, jak AI mění tradiční postupy a otvírá nové možnosti pro inovace v oblasti technologií.