Japonská společnost Asahi Group Holdings chce do roku 2030 zčtyřnásobit prodej svého vlajkového piva Super Dry v zahraničí a podle generálního ředitele společnosti aktivně hledá akviziční cíle ve Spojených státech a na dalších trzích. Společnost Asahi nedávno učinila krok k tomuto cíli, když získala společnost Octopi Brewing ve Wisconsinu, což jí umožní vyrábět pivo Super Dry v USA namísto jeho dovozu. Ačkoli se společnost v současné době zaměřuje při hledání příležitostí pro fúze a akvizice na rozvíjející se trhy v Africe, Asii a Jižní Americe, generální ředitel uznal význam amerického trhu, který je největším trhem s pivem a jediným rostoucím trhem mezi vyspělými zeměmi z hlediska počtu obyvatel. Další akvizice v USA jsou však pravděpodobné nejdříve v příštím roce. Asahi se spolu s dalšími japonskými firmami snaží o růst mimo svůj zmenšující se domácí trh, což vedlo v loňském roce k nákupům v zahraničí v hodnotě 54 miliard dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky