Přední čínské státní letecké společnosti, včetně Air China, China Southern Airlines a China Eastern Airlines, vykázaly v první polovině roku ztráty. Letecké společnosti byly postiženy pomalejším než očekávaným oživením mezinárodní dopravy, nadměrnou nabídkou na domácím trhu a zvýšenou konkurencí v celosvětovém měřítku. Společnost Air China vykázala v prvním pololetí roku 2021 čistou ztrátu ve výši 2,78 miliardy jüanů (392 milionů USD), což představuje zlepšení oproti stejnému období loňského roku. Letecká společnost China Southern Airlines vykázala čistou ztrátu 1,23 miliardy jüanů a oproti předchozímu roku se snížila. Společnost Air China uvedla, že zatímco mezinárodní provoz vykazuje růst, její severoamerické linky se zotavují pomalu kvůli politickým problémům a nízké poptávce. Lety mezi Čínou a Spojenými státy jsou v současné době provozovány pouze na pětinové úrovni roku 2019. Společnost China Eastern by měla své průběžné výsledky oznámit později. Oživení zámořské dopravy zaostává za očekáváním trhu kvůli ekonomickým problémům a přesunu k domácímu cestování. Čínské letecké společnosti získávají podíl na mezinárodním trhu, ale v celosvětovém měřítku čelí aerolinky problémům se změkčením cen letenek a ziskovosti, protože se do provozu vrací více letadel.
Přední čínské státní letecké společnosti, včetně Air China, China Southern Airlines a China Eastern Airlines, vykázaly v první polovině roku ztráty. Letecké společnosti byly postiženy pomalejším než očekávaným oživením mezinárodní dopravy, nadměrnou nabídkou na domácím trhu a zvýšenou konkurencí v celosvětovém měřítku. Společnost Air China vykázala v prvním pololetí roku 2021 čistou ztrátu ve výši 2,78 miliardy jüanů , což představuje zlepšení oproti stejnému období loňského roku. Letecká společnost China Southern Airlines vykázala čistou ztrátu 1,23 miliardy jüanů a oproti předchozímu roku se snížila. Společnost Air China uvedla, že zatímco mezinárodní provoz vykazuje růst, její severoamerické linky se zotavují pomalu kvůli politickým problémům a nízké poptávce. Lety mezi Čínou a Spojenými státy jsou v současné době provozovány pouze na pětinové úrovni roku 2019. Společnost China Eastern by měla své průběžné výsledky oznámit později. Oživení zámořské dopravy zaostává za očekáváním trhu kvůli ekonomickým problémům a přesunu k domácímu cestování. Čínské letecké společnosti získávají podíl na mezinárodním trhu, ale v celosvětovém měřítku čelí aerolinky problémům se změkčením cen letenek a ziskovosti, protože se do provozu vrací více letadel.