Nestlé, největší světová společnost vyrábějící balené potraviny, oznámila, že obavy spojené s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA zvyšují tlak na spotřebitelskou poptávku na jejím největším trhu. Volby, které se budou konat 5. listopadu, vyvolaly nejistotu spotřebitelů, což vedlo ke zpomalení růstu ve Spojených státech. Finanční ředitelka společnosti Nestlé Anna Manzová uvedla, že společnost zaznamenala pokles prodeje, zejména v oblasti péče o domácí zvířata, protože obavy spotřebitelů z voleb ovlivňují nákupní zvyklosti. To představuje pro Nestlé a další spotřebitelské společnosti problém, protože to narušuje kritickou sezónu vánočních nákupů. Společnost Nestlé vykázala pokles devítiměsíčních organických tržeb v Severní Americe o 0,3 %, které dosáhly 18,52 miliardy švýcarských franků (21,42 miliardy USD). Nejistota způsobuje, že spotřebitelé jsou opatrnější a přehodnocují své výdajové návyky. Spotřebitelé se například mohou rozhodnout pro levnější varianty krmiva pro domácí zvířata namísto prémiových, což má za následek pokles tržeb v kategorii péče o domácí zvířata společnosti Nestlé. V reakci na slabší než očekávaný růst tržeb společnost Nestlé také mění své vrcholové vedení a provozní strukturu.
Nestlé, největší světová společnost vyrábějící balené potraviny, oznámila, že obavy spojené s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA zvyšují tlak na spotřebitelskou poptávku na jejím největším trhu. Volby, které se budou konat 5. listopadu, vyvolaly nejistotu spotřebitelů, což vedlo ke zpomalení růstu ve Spojených státech. Finanční ředitelka společnosti Nestlé Anna Manzová uvedla, že společnost zaznamenala pokles prodeje, zejména v oblasti péče o domácí zvířata, protože obavy spotřebitelů z voleb ovlivňují nákupní zvyklosti. To představuje pro Nestlé a další spotřebitelské společnosti problém, protože to narušuje kritickou sezónu vánočních nákupů. Společnost Nestlé vykázala pokles devítiměsíčních organických tržeb v Severní Americe o 0,3 %, které dosáhly 18,52 miliardy švýcarských franků . Nejistota způsobuje, že spotřebitelé jsou opatrnější a přehodnocují své výdajové návyky. Spotřebitelé se například mohou rozhodnout pro levnější varianty krmiva pro domácí zvířata namísto prémiových, což má za následek pokles tržeb v kategorii péče o domácí zvířata společnosti Nestlé. V reakci na slabší než očekávaný růst tržeb společnost Nestlé také mění své vrcholové vedení a provozní strukturu.