EssilorLuxottica, francouzsko-italský gigant v oblasti brýlí, nedosáhl ve třetím čtvrtletí odhadovaných tržeb, protože se na něm podepsaly klesající spotřebitelské výdaje v Číně. Tržby skupiny ve třetím čtvrtletí ve výši 6,44 miliardy eur zaostaly za očekáváním analytiků, kteří předpokládali 6,58 miliardy eur. Finanční ředitel Stefano Grassi upozornil na výrazné zpomalení růstu tržeb v Číně, zejména v Hongkongu. Tržby v asijsko-pacifické oblasti sice vzrostly o 5 %, ale oproti předchozímu čtvrtletí, kdy vzrostly o 9,8 %, se jedná o pokles. Grassi očekává nárůst tržeb ve 4. čtvrtletí, k čemuž přispějí produkty, jako jsou chytré brýle Ray-Ban. Navzdory problémům na trhu společnost EssilorLuxottica potvrdila svůj cíl pro tržby v letech 2022-2026 ve výši 27-28 miliard eur. Společnost, která vznikla fúzí Luxottica-Essilor v roce 2018, zůstává ohledně budoucnosti optimistická.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky