Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Čistý dovoz plynu do Česka byl loni 6,1 miliardy m3, tranzit byl minimální

Velmi nízká poptávka po zemním plynu a vysoká naplněnost zásobníků na konci loňské zimy se projevila na poklesu čistého dovozu plynu do Česka na 6,1 miliardy metrů krychlových.

David Škvára Autor: David Škvára
8 ledna, 2025
7 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Jaká je situace kolem importu plynu do Česka
  • Kam směřuje automobilový průmysl?
  • Nošovický Hyundai vyrobil loni méně aut, nový rok začíná dvěma nevýrobními pátky

 

Před začátkem války na Ukrajině byl čistý dovoz plynu do Česka přibližně 8,7 miliardy krychlových metrů, tedy asi o 30 procent vyšší. Dovoz byl téměř z poloviny zajišťován přeprodejem ruského plynu dováženého na Slovensko a do Maďarska.

<!– DIP popup–>

Prodej nových aut loni stoupl o 4,6 procenta na 231.600 vozů

Prodej nových aut loni vzrostl o 4,6 procenta na 231.600 vozů. Nejvíc prodala Škoda, dále Hyundai a na třetí příčku se nově posunula Toyota. Elektromobily tvořily 4,7 procenta trhu. Celkem 75 procent aut nakoupily firmy. V prosinci prodeje vzrostly o 18,3 procenta. Na dnešní tiskové konferenci to oznámili zástupci Svazu dovozců automobilů. Nošovická automobilka Hyundai vyrobila loni 330.890 aut, méně než předloni.

Loňský výsledek je podle analytika PwC Pavla Štefka důsledkem pozvolně se zlepšujících ekonomických podmínek, zůstává však stále pod předcovidovými čísly. „Díky silnějšímu ekonomickému růstu očekáváme letos počet registrací na úrovni roku 2024, a to v rozmezí 220.000 až 235.000 automobilů,“ dodal Štefek.

Na první příčce zůstala značka Škoda s růstem o 0,8 procenta na 78.097 prodaných vozů, druhý Hyundai si pořídilo 20.309 zákazníků, což je nárůst o 1,2 procenta, a na třetí místo poskočila Toyota s růstem prodejů o devět procent na 18.994 vozů. Toyota tak předstihla Volkswagen, který skončil loni čtvrtý. Za ním následují Kia a Dacia. Nejprodávanějšími modely byly Škoda Octavia s 19.425 kusy, Škoda Karoq s 10.843 vozy a Kodiaq s 10.328 kusy.

Advertisement

Přes 48 prodejů tvořily vozy kategorie SUV, následuje nižší střední třída s 16 procenty a střední s 11 procenty. Téměř 66 procent všech prodaných aut mělo benzinový pohon, naftové vozy zaujímaly zhruba čtvrtinový podíl. Počet registrovaných elektromobilů vzrostl o 64,7 procenta na 10.933 aut zejména díky dotačnímu programu od Národní rozvojové banky. Ten financoval pořízení zhruba 6400 firemních elektromobilů.

Podle generálního ředitele Hyundai Motor Czech Martina Saitze budou letos automobilky tlačeny k plnění zpřísněných emisních limitů zatraktivněním nabídky elektrických vozů. „Spousta automobilek bude reagovat tím, že ceny elektrických vozidel půjdou dolů a řada značek bude na trh dávat levnější elektromobily,“ řekl.

Prodej lehkých užitkových vozů klesl meziročně o 4,5 procenta na 21.761 aut. Nejvíce prodal Renault, a to 3231 vozů, druhý je Ford s 3005 a třetí Toyota, která prodala 2813 aut. Nejoblíbenějším modelem je Renault Master s 1843 prodanými vozy. V souhrnu prodejů osobních a lehkých užitkových vozů je první Škoda před Toyotou.

„Od roku 2015 se Toyota posunula ze 17. příčky na aktuální druhé místo na českém trhu. Dnes jsme jedničkou mezi importéry a celkově druzí za dominantní domácí značkou. Rok 2024 byl pro Toyotu historicky úspěšný i přes zvyšující se konkurenční prostředí na trhu,“ uvedl generální ředitel Toyota a Lexus ČR Martin Peleška.

Registrace nákladních vozů klesly o téměř 12 procent na 9172 vozidel. První je značka Mercedes-Benz se 1711 vozy, následuje Scania s 1511 a Volvo s 1465.

V kategorii autobusů zaznamenali prodejci nárůst o 23 procent na 1331 kusů. Nejprodávanější byla česká značka Iveco Bus s 502 vozidly, druhý byl rovněž český SOR s 205 vozy a třetí příčku obsadila německá Setra, která prodala o jeden autobus méně.

Prodej nových motocyklů se zvýšil o 14 procent na 30.330 strojů. První je japonská Honda s 6686 registrovanými motocykly, následuje čínská CF Moto s 3000 stroji a třetí je japonská Yamaha s prodejem 1967 motocyklů. Na dalších místech jsou KTM, BMW a Aprilia.

Zdroj: Getty Images

Nošovický Hyundai vyrobil loni méně aut, nový rok začíná dvěma nevýrobními pátky

Nošovická automobilka Hyundai vyrobila loni 330.890 aut. Bylo to o 9610 vozů méně než v roce 2023, pokles činil meziročně 2,8 procenta. Letošní plán výroby je ještě nižší, přibližně 295.000 vozů. Konkrétní výsledky ale budou záviset na ekonomické situaci na hlavních odbytištích v Evropě a vývoji poptávky po elektrických vozidlech. Automobilka to dnes oznámila v tiskové zprávě. Odbory dnes uvedly, že kvůli snížení odbytu čekají zaměstnance v prvních dvou týdnech roku nevýrobní pátky.

„Poptávka po elektrických vozidlech v Evropě neroste tak, jak se čekalo, což se promítlo i do našich výrobních výsledků. Díky vysoké efektivitě výroby, zájmu o vozidla se spalovacími a hybridními motory a schopnostem našich zaměstnanců a dodavatelů jsme se ale s nelehkými okolnostmi dokázali vypořádat a celkový počet vyrobených aut odpovídá tomu, co jsme na začátku roku naplánovali,“ uvedl prezident závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) Changki Lee.

Automobilka v prosinci avizovala, že sníží rychlost výrobní linky a také asi o 100 zredukuje stav zaměstnanců. Propouštět ale nebude, pracovníků ubude přirozenou fluktuací a také snížením počtu agenturních zaměstnanců. Pro letošní rok bude podle automobilky zásadní, jak se podaří skloubit poptávku zákazníků s přísnějšími emisními limity a zda, případně kdy, se upraví legislativa týkající se těchto limitů a sankcí za jejich neplnění. „S ohledem na plánované snížení výroby automobilka očekává zařazení několika nevýrobních dnů a zpomaluje rychlost linky z 66 na 60 vozidel za hodinu,“ uvedla firma.

Zaměstnance podle odborů čekají v prvních dvou týdnech nevýrobní pátky, po dvoutýdenní celozávodní dovolené šli do práce v pondělí 6. ledna. „Na příští týden v pátek 17. ledna je naplánován v pořadí druhý nevýrobní den z důvodu sníženého odbytu našich výrobků. Dle stále platné kolektivní smlouvy zaměstnancům náleží náhrada mzdy ve výši 70 procent průměrného výdělku,“ sdělily dnes odbory na svých stránkách.

Jediným čistě elektrickým vozidlem, které se ve slezské továrně vyrábí, je model Hyundai Kona Electric. Jeho podíl na výrobě činil loni deset procent, předloni to bylo 13 procent. Největší podíl výroby připadal i v roce 2024 na model Tucson, který je nejprodávanějším modelem značky Hyundai v Evropě a tvořil přibližně 72 procent celkové produkce, což bylo stejně jako předloni.

„Stoupá podíl hybridní verze modelu, každý třetí Tucson měl právě tento typ pohonu. Řada i30 se podílela 16,5 procenta výroby. Oba tyto modely prošly v loňském roce faceliftem,“ uvedla automobilka. Zbytek produkce připadá na sportovní model Hyundai i30 N, který od jara mířil výhradně do Austrálie.

„Vozy s dieselovými motory tvořily v roce 2024 přes sedm procent produkce. Podíl manuálních převodovek v autech z HMMC loni poklesl na 21 procent – s ohledem na dlouhodobě klesající zájem skončila loni v únoru po více než 15 letech výroba manuálních převodovek v HMMC. Většina zaměstnanců Převodovkárny našla uplatnění na jiných pozicích v automobilce,“ uvedla automobilka. V létě dokončí přestavbu výrobní haly na provoz společnosti Mobis zaměřený na montáž bateriových systémů pro elektromobily.

Nejvíce vozů loni z Nošovic zamířilo do Británie, Německa, Španělska, Francie a Polska. Do těchto zemí zamířilo přes 46 procent loňské produkce vozidel. Česká republika je s více než 16.000 auty (necelých pět procent produkce) na šestém místě.

„Kromě Evropy putují auta z Nošovic ve velkém také do zemí Středního východu, Mexika, ale také do Maroka, Kolumbie či Austrálie. K exotickým destinacím s desítkami dodaných vozů patří například Martinik, Francouzská Guyana, Barbados nebo Curacao,“ uvedla firma.

Továrna v Nošovicích je jediným výrobním závodem Hyundai v Evropské unii. Vyrábí modely Tucson, i30 v několika variantách a Kona Electric. Závod má přibližně 3100 zaměstnanců, dalších asi 8700 lidí pracuje pro jeho přímé dodavatele. Zisk podniku v roce 2023 vzrostl o 2,92 miliardy na 13,87 miliardy korun a tržby o 21,25 miliardy na 188,99 miliardy korun.

Zdroj: Getty Images

Před začátkem války na Ukrajině byl čistý dovoz plynu do Česka přibližně 8,7 miliardy krychlových metrů, tedy asi o 30 procent vyšší. Dovoz byl téměř z poloviny zajišťován přeprodejem ruského plynu dováženého na Slovensko a do Maďarska.<!– DIP popup–>Prodej nových aut loni vzrostl o 4,6 procenta na 231.600 vozů. Nejvíc prodala Škoda, dále Hyundai a na třetí příčku se nově posunula Toyota. Elektromobily tvořily 4,7 procenta trhu. Celkem 75 procent aut nakoupily firmy. V prosinci prodeje vzrostly o 18,3 procenta. Na dnešní tiskové konferenci to oznámili zástupci Svazu dovozců automobilů. Nošovická automobilka Hyundai vyrobila loni 330.890 aut, méně než předloni.Loňský výsledek je podle analytika PwC Pavla Štefka důsledkem pozvolně se zlepšujících ekonomických podmínek, zůstává však stále pod předcovidovými čísly. „Díky silnějšímu ekonomickému růstu očekáváme letos počet registrací na úrovni roku 2024, a to v rozmezí 220.000 až 235.000 automobilů,“ dodal Štefek.Na první příčce zůstala značka Škoda s růstem o 0,8 procenta na 78.097 prodaných vozů, druhý Hyundai si pořídilo 20.309 zákazníků, což je nárůst o 1,2 procenta, a na třetí místo poskočila Toyota s růstem prodejů o devět procent na 18.994 vozů. Toyota tak předstihla Volkswagen, který skončil loni čtvrtý. Za ním následují Kia a Dacia. Nejprodávanějšími modely byly Škoda Octavia s 19.425 kusy, Škoda Karoq s 10.843 vozy a Kodiaq s 10.328 kusy.Přes 48 prodejů tvořily vozy kategorie SUV, následuje nižší střední třída s 16 procenty a střední s 11 procenty. Téměř 66 procent všech prodaných aut mělo benzinový pohon, naftové vozy zaujímaly zhruba čtvrtinový podíl. Počet registrovaných elektromobilů vzrostl o 64,7 procenta na 10.933 aut zejména díky dotačnímu programu od Národní rozvojové banky. Ten financoval pořízení zhruba 6400 firemních elektromobilů.Podle generálního ředitele Hyundai Motor Czech Martina Saitze budou letos automobilky tlačeny k plnění zpřísněných emisních limitů zatraktivněním nabídky elektrických vozů. „Spousta automobilek bude reagovat tím, že ceny elektrických vozidel půjdou dolů a řada značek bude na trh dávat levnější elektromobily,“ řekl.Prodej lehkých užitkových vozů klesl meziročně o 4,5 procenta na 21.761 aut. Nejvíce prodal Renault, a to 3231 vozů, druhý je Ford s 3005 a třetí Toyota, která prodala 2813 aut. Nejoblíbenějším modelem je Renault Master s 1843 prodanými vozy. V souhrnu prodejů osobních a lehkých užitkových vozů je první Škoda před Toyotou.„Od roku 2015 se Toyota posunula ze 17. příčky na aktuální druhé místo na českém trhu. Dnes jsme jedničkou mezi importéry a celkově druzí za dominantní domácí značkou. Rok 2024 byl pro Toyotu historicky úspěšný i přes zvyšující se konkurenční prostředí na trhu,“ uvedl generální ředitel Toyota a Lexus ČR Martin Peleška.Registrace nákladních vozů klesly o téměř 12 procent na 9172 vozidel. První je značka Mercedes-Benz se 1711 vozy, následuje Scania s 1511 a Volvo s 1465.V kategorii autobusů zaznamenali prodejci nárůst o 23 procent na 1331 kusů. Nejprodávanější byla česká značka Iveco Bus s 502 vozidly, druhý byl rovněž český SOR s 205 vozy a třetí příčku obsadila německá Setra, která prodala o jeden autobus méně.Prodej nových motocyklů se zvýšil o 14 procent na 30.330 strojů. První je japonská Honda s 6686 registrovanými motocykly, následuje čínská CF Moto s 3000 stroji a třetí je japonská Yamaha s prodejem 1967 motocyklů. Na dalších místech jsou KTM, BMW a Aprilia.Nošovický Hyundai vyrobil loni méně aut, nový rok začíná dvěma nevýrobními pátkyNošovická automobilka Hyundai vyrobila loni 330.890 aut. Bylo to o 9610 vozů méně než v roce 2023, pokles činil meziročně 2,8 procenta. Letošní plán výroby je ještě nižší, přibližně 295.000 vozů. Konkrétní výsledky ale budou záviset na ekonomické situaci na hlavních odbytištích v Evropě a vývoji poptávky po elektrických vozidlech. Automobilka to dnes oznámila v tiskové zprávě. Odbory dnes uvedly, že kvůli snížení odbytu čekají zaměstnance v prvních dvou týdnech roku nevýrobní pátky.„Poptávka po elektrických vozidlech v Evropě neroste tak, jak se čekalo, což se promítlo i do našich výrobních výsledků. Díky vysoké efektivitě výroby, zájmu o vozidla se spalovacími a hybridními motory a schopnostem našich zaměstnanců a dodavatelů jsme se ale s nelehkými okolnostmi dokázali vypořádat a celkový počet vyrobených aut odpovídá tomu, co jsme na začátku roku naplánovali,“ uvedl prezident závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech Changki Lee.Automobilka v prosinci avizovala, že sníží rychlost výrobní linky a také asi o 100 zredukuje stav zaměstnanců. Propouštět ale nebude, pracovníků ubude přirozenou fluktuací a také snížením počtu agenturních zaměstnanců. Pro letošní rok bude podle automobilky zásadní, jak se podaří skloubit poptávku zákazníků s přísnějšími emisními limity a zda, případně kdy, se upraví legislativa týkající se těchto limitů a sankcí za jejich neplnění. „S ohledem na plánované snížení výroby automobilka očekává zařazení několika nevýrobních dnů a zpomaluje rychlost linky z 66 na 60 vozidel za hodinu,“ uvedla firma.Zaměstnance podle odborů čekají v prvních dvou týdnech nevýrobní pátky, po dvoutýdenní celozávodní dovolené šli do práce v pondělí 6. ledna. „Na příští týden v pátek 17. ledna je naplánován v pořadí druhý nevýrobní den z důvodu sníženého odbytu našich výrobků. Dle stále platné kolektivní smlouvy zaměstnancům náleží náhrada mzdy ve výši 70 procent průměrného výdělku,“ sdělily dnes odbory na svých stránkách.Jediným čistě elektrickým vozidlem, které se ve slezské továrně vyrábí, je model Hyundai Kona Electric. Jeho podíl na výrobě činil loni deset procent, předloni to bylo 13 procent. Největší podíl výroby připadal i v roce 2024 na model Tucson, který je nejprodávanějším modelem značky Hyundai v Evropě a tvořil přibližně 72 procent celkové produkce, což bylo stejně jako předloni.„Stoupá podíl hybridní verze modelu, každý třetí Tucson měl právě tento typ pohonu. Řada i30 se podílela 16,5 procenta výroby. Oba tyto modely prošly v loňském roce faceliftem,“ uvedla automobilka. Zbytek produkce připadá na sportovní model Hyundai i30 N, který od jara mířil výhradně do Austrálie.„Vozy s dieselovými motory tvořily v roce 2024 přes sedm procent produkce. Podíl manuálních převodovek v autech z HMMC loni poklesl na 21 procent – s ohledem na dlouhodobě klesající zájem skončila loni v únoru po více než 15 letech výroba manuálních převodovek v HMMC. Většina zaměstnanců Převodovkárny našla uplatnění na jiných pozicích v automobilce,“ uvedla automobilka. V létě dokončí přestavbu výrobní haly na provoz společnosti Mobis zaměřený na montáž bateriových systémů pro elektromobily.Nejvíce vozů loni z Nošovic zamířilo do Británie, Německa, Španělska, Francie a Polska. Do těchto zemí zamířilo přes 46 procent loňské produkce vozidel. Česká republika je s více než 16.000 auty na šestém místě.„Kromě Evropy putují auta z Nošovic ve velkém také do zemí Středního východu, Mexika, ale také do Maroka, Kolumbie či Austrálie. K exotickým destinacím s desítkami dodaných vozů patří například Martinik, Francouzská Guyana, Barbados nebo Curacao,“ uvedla firma.Továrna v Nošovicích je jediným výrobním závodem Hyundai v Evropské unii. Vyrábí modely Tucson, i30 v několika variantách a Kona Electric. Závod má přibližně 3100 zaměstnanců, dalších asi 8700 lidí pracuje pro jeho přímé dodavatele. Zisk podniku v roce 2023 vzrostl o 2,92 miliardy na 13,87 miliardy korun a tržby o 21,25 miliardy na 188,99 miliardy korun.
Tagy: automobilovýčeskoprůmyslškoda

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:15

      Samsara klesá navzdory překonání očekávaných zisků, investoři se obávají zpomalení růstu

      21:00

      Akcie společnosti Sectra vzrostly o 9 % díky silným objednávkám a cash flow ve zprávě za fiskální rok

      20:55

      Trump říká, že Musk čelí „velmi vážným důsledkům“, pokud bude financovat demokraty

      20:47

      Jaké jsou další velké projekty v oblasti mědi? UBS říká, kdy by z toho mohli těžit výrobci zařízení

      20:32

      Dassault Systèmes stanovil cíl 15% CAGR EPS do konce fiskálního roku 2029 v kontextu resetování růstu

      19:32

      Musk asi smazal na síti X některé z komentářů proti Trumpovi

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.