Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Splátky hypoték a nájmy se začínají podobat, míň stojí ale dál nájem

Ceny měsíčních splátek hypoték a nájmů se k sobě začaly v poslední době po několika letech opět blížit.

David Škvára Autor: David Škvára
22 února, 2025
6 min. čtení
Zdroj: Canva

Zdroj: Canva

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Jak se mění nemovitostní trh v Česku v čase?!
  • Kam směřujeme jako ekonomika?
  • Česko navrhlo EK rozložení přísnějších emisí pro automobilky na pět let
  • Co sledují analytici?

 

Přestože je v České republice finančně stále výhodnější platit nájem, v některých krajích, kde je poptávka po bydlení nižší, se začíná vyplácet vzít si hypotéku. Vyplývá to z vyjádření odborníků zaslaných ČTK. Výhodou vlastního bydlení podle nich je budování vlastního majetku a zajištění v důchodovém věku, nájemní bydlení ale naopak nabízí větší flexibilitu.

Z dat finančních portálů Banky.cz a Hyponamíru.cz vyplývá, že v roce 2020 lidé průměrně spláceli hypotéku částkou 10.567 korun měsíčně, zatímco za nájem tehdy platili 12.817 Kč. Největší rozdíl v cenách za nájemní a vlastnické bydlení byl podle Asociace nájemního bydlení (ANB) ale v srpnu 2022, kdy splátka hypotéky na průměrný byt o rozloze 52,6 metru čtverečních byla oproti nájmu o více než 10.000 korun vyšší.

V současnosti podle finančních portálů například v Ústeckém kraji měsíční splátka hypotéky klesla o 1494 Kč pod úroveň nájmu. Ve Středočeském a Moravskoslezském kraji je nájemné ve srovnání s hypotékou levnější o 2000 korun. V regionech s vyšší poptávkou po bydlení jsou hypotéky stále výrazně dražší. Například v Jihomoravském kraji byt o velikosti 60 metrů čtverečních stojí zhruba 4,72 milionu korun. Při vlastních úsporách 944.484 Kč, což je pětina z celkové sumy, a hypotéce 3,78 milionu korun, vychází měsíční splátka na 21.603 Kč. Současný nájem podobného bytu stojí 15.300 Kč měsíčně.

S tím, že by hypotéka oproti nájemnému byla výhodnější ale například nesouhlasí prezident ANB a majitel společnosti SIAN Jakub Vysocký. Podle něj se průměrná splátka hypotéky proti nájmu ve třetím čtvrtletí loňského roku meziročně zvedla o šest procent. „Na konci letošního roku očekáváme hypoteční úroky na hranici okolo čtyř procent. Co se týče cen bytů, tady čekáme tempo růstu okolo deseti procent, možná i víc,“ dodal Vysocký.

Podle Swiss Life Hypoindexu průměrná sazba hypoték na počátku února opět nepatrně klesla, proti předchozímu měsíci se snížila o 0,02 procentního bodu na 5,11 procenta. Je tak na nejnižší úrovni od jara 2022. Při této sazbě měsíční splátka hypotečního úvěru 3,5 milionu korun sjednaného do 80 procent odhadní ceny nemovitosti (LTV) při splatnosti 25 let činila 20.692 korun. To je meziročně o 1000 Kč méně. Z analýzy realitní platformy UlovDomov.cz vyplývá, že nájemné v ČR vzrostlo v loňském čtvrtém čtvrtletí meziročně v průměru o sedm procent na 16.473 Kč.

<!– DIP popup–>

Advertisement
Zdroj: Canva

Česko navrhlo EK rozložení přísnějších emisí pro automobilky na 5 let

Česko navrhlo Evropské komisi zmírnění požadavků na snížení emisí pro nově vyráběná auta. Nově by automobilky měly vykazovat plnění emisních limitů za pětileté období, nikoliv každý rok. Případné sankce za nesplnění cílů by se také vyměřovaly až po pěti letech, tedy po roce 2029. V rámci tohoto pětiletého období by se měly emise snížit o 15 procent. Na dnešní tiskové konferenci to uvedl ministr dopravy Martin Kupka (ODS).

Vysoké sankce za neplnění emisních cílů stanovené pro letošní rok ohrožují podle premiéra Petra Fialy (ODS) konkurenceschopnost a životaschopnost evropského automobilového průmyslu. Evropská komise proto musí podle premiéra přehodnotit svoje nereálné požadavky, které mohou znamenat horší dostupnost evropských vozidel a ohrožení pracovních míst v autoprůmyslu. Pro letošek platí limit pro průměrné emise CO2 u vyráběných aut v jednotlivých automobilkách na úrovni 93,6 g/km, což je o 19 procent méně než loni. Pokuta je pak 95 eur (zhruba 2380 Kč) za každý gram nad limit krát počet registrovaných vozidel.

„Navrhovali jsme zrušení pokut, ale jako přijatelný kompromis se jeví zavedení pětiletého průměrného referenčního rámce na roky 2025 až 2029 pro 15 procentní snížení emisí. Tento návrh umožňuje výrobcům prokazovat shodu na víceleté bázi, nikoli ročně. Zároveň neomezuje stávající cíl snížení emisí CO2 a nesnižuje celkový počet elektromobilů uvedených na trh EU v následujících letech,“ uvedl Kupka.

„Je potřeba změnit podmínky, které nyní brání evropským automobilkám dohánět technologický náskok konkurence. Musíme zajistit pro občany dostupné evropské automobily a zachovat tisíce pracovních míst v automobilovém průmyslu,“ dodal Kupka. Podle něj by sankce za neplnění emisí omezily investice automobilek do dalších inovací a zdražily jejich výrobu. Například výroba elektromobilů v Evropě je podle něj o 30 procent dražší než v Číně.

Na aktuální strategický dialog s automobilkami má navázat Průmyslový akční plán EU pro automobilový sektor, který bude obsahovat konkrétní prosazované změny. Tento plán má začátkem března předložit eurokomisař pro udržitelnou dopravu a cestovní ruch Apostolos Tzitzikostas.

Úspěšný boj proti klimatickým změnám nelze podle ministra dopravy vést bez konkurenceschopného a životaschopného průmyslu. Podle Kupky je potřeba nejen zabránit hrozícím vysokým pokutám za neplnění klimatických cílů, ale také rychleji revidovat zákaz spalovacích motorů v roce 2035. K iniciativě České republiky a Itálie se přidaly i Francie a Německo. Zákaz spalovacích motorů by se podle Kupky mohl revidovat v druhé polovině letošního roku a ne až v roce 2026, jak bylo původně plánováno.

Kupka také zmínil, že vláda dál pracuje na podpoře vzniku takzvané gigafactory pro výrobu baterií do aut. „V krátkém čase se ukáže, že budeme mít možnost vyrábět baterie i u nás,“ uvedl.

Evropský automobilový průmysl je klíčovým odvětvím, které tvoří sedm procent HDP Evropské unie. V současnosti zaměstnává v celé EU 13 milionů lidí. V Česku se podílí na HDP devíti procenty, tvoří 34 procent zpracovatelského průmyslu a 24 procent exportu. Přímo či nepřímo zaměstnává 500.000 lidí.

Iniciativa v autoprůmyslu je dalším počinem Česka při vytváření tzv. Aliance pro konkurenceschopnost, v rámci které se spojuje s dalšími zeměmi k prosazování konkrétních cílů pro udržení konkurenceschopnosti Evropy. Alianci podle Fialy buduje Česko spolu s Itálií, Slovenskem, Polskem, Rakouskem, Rumunskem a Bulharskem. „Usilujeme o zapojení Německa, Francie a dalších států,“ dodal. Česko se chce s dalšími zeměmi ve střednědobém a dlouhodobém horizontu zasadit o posílení surovinové bezpečnosti, snížení cen energií nebo omezení byrokracie o více než navrhovaných 25 procent.

Mezi dalšími prosazovanými návrhy pro autoprůmysl je omezení evropských dotací jen na budování infrastruktury nebo podporu inovací, zavedení technologické neutrality bez zákazů nebo upřednostňování některých řešení a pružný legislativní rámec pro technologické novinky, zejména využití AI a autonomních systémů řízení.

Podle Svazu průmyslu a dopravy je vzhledem k pomalejšímu rozvoji čisté mobility, poklesu prodejů elektromobilů i plug-in hybridů v EU a celkové ekonomické stagnaci nezbytné přistoupit k revizi současného nařízení o emisích CO₂ pro osobní automobily a lehká užitková vozidla. „Revize musí proběhnout ještě letos. Případné pokuty za nesplnění přísných cílů by dále oslabovaly konkurenceschopnost evropských automobilek a omezily jejich schopnost investovat do výzkumu a vývoje. To by ve výsledku ohrozilo financování dekarbonizace automobilového průmyslu i silniční dopravy. Kromě pětiletého průměru je potřeba zvážit i postupné zavádění vozidel do plnění cílů a umožnit do budoucna plnění cílů i díky hybridům,“ dodal ředitels sekce hospodářské politiky svazu Bohuslav Čížek.

Zdroj: Canva

Přestože je v České republice finančně stále výhodnější platit nájem, v některých krajích, kde je poptávka po bydlení nižší, se začíná vyplácet vzít si hypotéku. Vyplývá to z vyjádření odborníků zaslaných ČTK. Výhodou vlastního bydlení podle nich je budování vlastního majetku a zajištění v důchodovém věku, nájemní bydlení ale naopak nabízí větší flexibilitu.Z dat finančních portálů Banky.cz a Hyponamíru.cz vyplývá, že v roce 2020 lidé průměrně spláceli hypotéku částkou 10.567 korun měsíčně, zatímco za nájem tehdy platili 12.817 Kč. Největší rozdíl v cenách za nájemní a vlastnické bydlení byl podle Asociace nájemního bydlení ale v srpnu 2022, kdy splátka hypotéky na průměrný byt o rozloze 52,6 metru čtverečních byla oproti nájmu o více než 10.000 korun vyšší.V současnosti podle finančních portálů například v Ústeckém kraji měsíční splátka hypotéky klesla o 1494 Kč pod úroveň nájmu. Ve Středočeském a Moravskoslezském kraji je nájemné ve srovnání s hypotékou levnější o 2000 korun. V regionech s vyšší poptávkou po bydlení jsou hypotéky stále výrazně dražší. Například v Jihomoravském kraji byt o velikosti 60 metrů čtverečních stojí zhruba 4,72 milionu korun. Při vlastních úsporách 944.484 Kč, což je pětina z celkové sumy, a hypotéce 3,78 milionu korun, vychází měsíční splátka na 21.603 Kč. Současný nájem podobného bytu stojí 15.300 Kč měsíčně.S tím, že by hypotéka oproti nájemnému byla výhodnější ale například nesouhlasí prezident ANB a majitel společnosti SIAN Jakub Vysocký. Podle něj se průměrná splátka hypotéky proti nájmu ve třetím čtvrtletí loňského roku meziročně zvedla o šest procent. „Na konci letošního roku očekáváme hypoteční úroky na hranici okolo čtyř procent. Co se týče cen bytů, tady čekáme tempo růstu okolo deseti procent, možná i víc,“ dodal Vysocký.Podle Swiss Life Hypoindexu průměrná sazba hypoték na počátku února opět nepatrně klesla, proti předchozímu měsíci se snížila o 0,02 procentního bodu na 5,11 procenta. Je tak na nejnižší úrovni od jara 2022. Při této sazbě měsíční splátka hypotečního úvěru 3,5 milionu korun sjednaného do 80 procent odhadní ceny nemovitosti při splatnosti 25 let činila 20.692 korun. To je meziročně o 1000 Kč méně. Z analýzy realitní platformy UlovDomov.cz vyplývá, že nájemné v ČR vzrostlo v loňském čtvrtém čtvrtletí meziročně v průměru o sedm procent na 16.473 Kč.<!– DIP popup–>Česko navrhlo Evropské komisi zmírnění požadavků na snížení emisí pro nově vyráběná auta. Nově by automobilky měly vykazovat plnění emisních limitů za pětileté období, nikoliv každý rok. Případné sankce za nesplnění cílů by se také vyměřovaly až po pěti letech, tedy po roce 2029. V rámci tohoto pětiletého období by se měly emise snížit o 15 procent. Na dnešní tiskové konferenci to uvedl ministr dopravy Martin Kupka .Vysoké sankce za neplnění emisních cílů stanovené pro letošní rok ohrožují podle premiéra Petra Fialy konkurenceschopnost a životaschopnost evropského automobilového průmyslu. Evropská komise proto musí podle premiéra přehodnotit svoje nereálné požadavky, které mohou znamenat horší dostupnost evropských vozidel a ohrožení pracovních míst v autoprůmyslu. Pro letošek platí limit pro průměrné emise CO2 u vyráběných aut v jednotlivých automobilkách na úrovni 93,6 g/km, což je o 19 procent méně než loni. Pokuta je pak 95 eur za každý gram nad limit krát počet registrovaných vozidel.„Navrhovali jsme zrušení pokut, ale jako přijatelný kompromis se jeví zavedení pětiletého průměrného referenčního rámce na roky 2025 až 2029 pro 15 procentní snížení emisí. Tento návrh umožňuje výrobcům prokazovat shodu na víceleté bázi, nikoli ročně. Zároveň neomezuje stávající cíl snížení emisí CO2 a nesnižuje celkový počet elektromobilů uvedených na trh EU v následujících letech,“ uvedl Kupka.„Je potřeba změnit podmínky, které nyní brání evropským automobilkám dohánět technologický náskok konkurence. Musíme zajistit pro občany dostupné evropské automobily a zachovat tisíce pracovních míst v automobilovém průmyslu,“ dodal Kupka. Podle něj by sankce za neplnění emisí omezily investice automobilek do dalších inovací a zdražily jejich výrobu. Například výroba elektromobilů v Evropě je podle něj o 30 procent dražší než v Číně.Na aktuální strategický dialog s automobilkami má navázat Průmyslový akční plán EU pro automobilový sektor, který bude obsahovat konkrétní prosazované změny. Tento plán má začátkem března předložit eurokomisař pro udržitelnou dopravu a cestovní ruch Apostolos Tzitzikostas.Úspěšný boj proti klimatickým změnám nelze podle ministra dopravy vést bez konkurenceschopného a životaschopného průmyslu. Podle Kupky je potřeba nejen zabránit hrozícím vysokým pokutám za neplnění klimatických cílů, ale také rychleji revidovat zákaz spalovacích motorů v roce 2035. K iniciativě České republiky a Itálie se přidaly i Francie a Německo. Zákaz spalovacích motorů by se podle Kupky mohl revidovat v druhé polovině letošního roku a ne až v roce 2026, jak bylo původně plánováno.Kupka také zmínil, že vláda dál pracuje na podpoře vzniku takzvané gigafactory pro výrobu baterií do aut. „V krátkém čase se ukáže, že budeme mít možnost vyrábět baterie i u nás,“ uvedl.Evropský automobilový průmysl je klíčovým odvětvím, které tvoří sedm procent HDP Evropské unie. V současnosti zaměstnává v celé EU 13 milionů lidí. V Česku se podílí na HDP devíti procenty, tvoří 34 procent zpracovatelského průmyslu a 24 procent exportu. Přímo či nepřímo zaměstnává 500.000 lidí.Iniciativa v autoprůmyslu je dalším počinem Česka při vytváření tzv. Aliance pro konkurenceschopnost, v rámci které se spojuje s dalšími zeměmi k prosazování konkrétních cílů pro udržení konkurenceschopnosti Evropy. Alianci podle Fialy buduje Česko spolu s Itálií, Slovenskem, Polskem, Rakouskem, Rumunskem a Bulharskem. „Usilujeme o zapojení Německa, Francie a dalších států,“ dodal. Česko se chce s dalšími zeměmi ve střednědobém a dlouhodobém horizontu zasadit o posílení surovinové bezpečnosti, snížení cen energií nebo omezení byrokracie o více než navrhovaných 25 procent.Mezi dalšími prosazovanými návrhy pro autoprůmysl je omezení evropských dotací jen na budování infrastruktury nebo podporu inovací, zavedení technologické neutrality bez zákazů nebo upřednostňování některých řešení a pružný legislativní rámec pro technologické novinky, zejména využití AI a autonomních systémů řízení.Podle Svazu průmyslu a dopravy je vzhledem k pomalejšímu rozvoji čisté mobility, poklesu prodejů elektromobilů i plug-in hybridů v EU a celkové ekonomické stagnaci nezbytné přistoupit k revizi současného nařízení o emisích CO₂ pro osobní automobily a lehká užitková vozidla. „Revize musí proběhnout ještě letos. Případné pokuty za nesplnění přísných cílů by dále oslabovaly konkurenceschopnost evropských automobilek a omezily jejich schopnost investovat do výzkumu a vývoje. To by ve výsledku ohrozilo financování dekarbonizace automobilového průmyslu i silniční dopravy. Kromě pětiletého průměru je potřeba zvážit i postupné zavádění vozidel do plnění cílů a umožnit do budoucna plnění cílů i díky hybridům,“ dodal ředitels sekce hospodářské politiky svazu Bohuslav Čížek.
Tagy: českoekonomikahypotéksvývoj

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      15:33

      Trump: Čína souhlasí s obnovením dodávek vzácných kovů

      13:15

      ECB je „téměř hotová“ se snižováním sazeb, pokud se prognózy potvrdí, říká Vujcic

      13:00

      Členka ECB Schnabelová nevidí trvalé oddělení od Fedu

      12:55

      BOJ musí zajistit, aby fiskální úvahy nepřevážily nad mandátem, říká viceguvernér

      12:47

      Trump říká, že nemá v plánu mluvit s Muskem, zatímco spor pokračuje

      12:32

      Může pokročilá logika kompenzovat slabost pamětí v prognóze WFE?

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.