Francouzský výrobce lihovin Remy Cointreau ve středu upustil od svých ambiciózních cílů pro růst tržeb v roce 2030 s tím, že cla, přetrvávající pomalý růst tržeb v USA a vysoká míra nejistoty by mohly narušit jeho plány na příští rok i další období.
Výrobce koňaku Remy Martin a likéru Cointreau, který se potýká s cly a poklesem prodeje na svých klíčových trzích v USA a Číně, také oznámil nižší než očekávaný pokles organického provozního zisku o 30,5 %.
Ve svém prohlášení společnost Remy uvedla, že její cíle pro rok 2030 již nejsou realistické vzhledem k nejistotě, nedostatečnému oživení stagnujících prodejů v USA a clům, které se týkají jejího koňaku v Číně i ve Spojených státech a které by v „nejhorším případě“ mohly snížit její provozní zisk v letech 2025/26 o více než 10 %.
„Remy Cointreau se domnívá, že podmínky nezbytné pro udržení cílů na období 2029–2030 již nejsou splněny,“ uvedla společnost.
Nový generální ředitel, veterán v oblasti luxusního zboží Franck Marilly, vypracuje vlastní strategický plán, dodala společnost.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky