Renault (EPA:RENA) plánuje rozšířit svou nabídku malých vozů v Indii o další SUV v rámci strategie zvýšení využití výrobních kapacit a obnovení podílu na třetím největším automobilovém trhu světa.
Francouzský výrobce automobilů investuje 600 milionů dolarů do růstu domácího prodeje a exportu z Indie poté, co převzal podíl svého aliančního partnera Nissan (OTC:NSANY) Motor ve společném výrobním závodě, uvedl Venkatram Mamillapalle, generální ředitel Renault India.
„V budoucnu se chystáme přejít do ofenzívy v oblasti uvádění nových produktů na trh,“ řekl Mamillapalle v rozhovoru.
Renault uvede na indický trh kompaktní a středně velké SUV, kde v současné době prodává tři modely – malý vůz Kwid, malé SUV Kiger a malý sedmimístný Triber, který je jeho nejprodávanějším modelem v Indii.
Expanze přichází v době, kdy se Renault snaží posílit svou pozici v konkurenčním indickém automobilovém sektoru po získání podílu Nissanu ve společném výrobním závodě.
Renault plánuje rozšířit svou nabídku malých vozů v Indii o další SUV v rámci strategie zvýšení využití výrobních kapacit a obnovení podílu na třetím největším automobilovém trhu světa.
Francouzský výrobce automobilů investuje 600 milionů dolarů do růstu domácího prodeje a exportu z Indie poté, co převzal podíl svého aliančního partnera Nissan Motor ve společném výrobním závodě, uvedl Venkatram Mamillapalle, generální ředitel Renault India.
„V budoucnu se chystáme přejít do ofenzívy v oblasti uvádění nových produktů na trh,“ řekl Mamillapalle v rozhovoru.
Renault uvede na indický trh kompaktní a středně velké SUV, kde v současné době prodává tři modely – malý vůz Kwid, malé SUV Kiger a malý sedmimístný Triber, který je jeho nejprodávanějším modelem v Indii.
Expanze přichází v době, kdy se Renault snaží posílit svou pozici v konkurenčním indickém automobilovém sektoru po získání podílu Nissanu ve společném výrobním závodě.