Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak využít Tik Tok, Instagram a další sociální média k zahájení podnikání

Generace Z vyrostla na sociálních médiích - od mládí jsme si vytvářeli seznam přátel a sledujících.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
6 ledna, 2022
8 min. čtení
8 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Studenti vysokých škol, kteří chtějí zkusit rozjet podnikání, tak mají na dosah ruky připravenou zákaznickou základnu a marketingovou platformu.

Platformy sociálních médií si tento potenciál uvědomují a zavádějí nástroje pro obchodování. Pinterest a Facebook byly jedny z prvních, které spustily funkce pro nakupování/tržiště, a Instagram je následoval o několik let později, což malým podnikům dává možnost oslovit miliony – a v některých případech i miliardy – uživatelů. To změnilo pravidla hry pro začínající podniky.

V srpnu TikTok oznámil partnerství se společností Shopify, v rámci kterého mohou obchodníci Shopify, kteří mají účet TikTok for Business, přidat do svých profilů kartu s nákupy. Mezi prvními uživateli, kteří vyzkoušeli novou nákupní funkci TikToku, byla hvězda reality show Kylie Jennerová, která ji využila k prodeji svých kosmetických produktů Kylie Cosmetics svým 37 milionům sledujících.

„Svůj byznys jsem vybudovala na sociálních sítích; tam moji fanoušci chodí jako první hledat, co je nového od Kylie Cosmetics,“ uvedla Jennerová v prohlášení.

A to platí i pro vysokoškoláky: Vaši přátelé vás už na sociálních sítích sledují, aby měli přehled o tom, co je u vás nového, takže pokud rozjíždíte podnikání, čekají, až se o tom dozvědí. Díky tomu je mnohem snazší a levnější začít podnikat. Nemusíte vytvářet marketingový plán ani vynakládat tisíce na reklamu.

A když si uvědomíte, že Facebook má měsíčně téměř 3 miliardy uživatelů, TikTok a Instagram po jedné miliardě a Pinterest 444 milionů uživatelů, je potenciál růstu vašeho podnikání obrovský.

Advertisement

Instagram má v současné době ve své aplikaci více než 200 milionů firemních účtů. A téměř polovina dotázaných uživatelů Instagramu (44 %) uvedla, že k nakupování každý týden používají funkce, jako jsou nákupní značky a karta Instagram Shop.

Chcete využít této příležitosti?

Kerisa Masonová, studentka prvního ročníku Baruch College, začala na Instagramu podnikat v oblasti zakázkové tvorby. Podnikání zahájila během pandemie.

Veškeré její obchody pocházejí ze sociálních médií. Masonové se líbí přidání Instagram Reels (krátkých videoklipů) a možnost zveřejňovat na Instagramu časosběrné snímky svého umění.

„Instagram je způsob, jak mohu sdílet své umění s přáteli i cizími lidmi a zároveň pracovat s algoritmem a rozšiřovat své podnikání,“ řekla. „Inspiroval mě k tomu hlavně TikTok a přátelé, kteří mě k tomu povzbuzovali.“

Alexis Larreateguiová, čerstvá absolventka SUNY Plattsburgh, spustila na Instagramu své podnikání v oblasti veganské péče o pleť. Před několika lety zjistila, že nedokáže vyslovit některé složky v produktech péče o pleť. Poté, co provedla průzkum a zjistila, jak škodlivé jsou pro její pleť, se Larreateguiová poohlédla po ekologičtějších prostředcích. Protože začala podnikat na vysoké škole, chápe i problémy, se kterými se studenti mohou při nakupování produktů potýkat.

„Celým mým posláním bylo poskytnout lidem dostupnost a cenovou dostupnost. Pokud jsou jako já, byli na vysoké škole a hledají alternativu k mainstreamovým značkám – aby měli něco, co by bylo za rozumnou cenu,“ vysvětlila.

Kromě oslovení vlastních přátel na sociálních sítích pomáhají tyto platformy také dalším sledujícím a firmám objevit vás a vaše produkty.

Instagram nedávno představil nové nástroje, které podpoří tvůrce obsahu a značky a usnadní jim objevování a spolupráci s jinými značkami. Mezi novými funkcemi, které budou zavedeny, může být nejdůležitější možnost najít nejlepší tvůrce pro kampaně značek pomocí jedinečných filtrů. Spolupráce s jinými značkami může podnikům pomoci získat více sledujících a zviditelnit jméno značky.

„Instagram mi pomáhá získat širší publikum. Je to snadná platforma pro komunikaci se zákazníky a spolupracovníky,“ řekl Larreateguiová. „Spolupracovala jsem s 5 až 10 značkami a nešlo o nic velkého, jen o dárky, kde se objevovaly naše výrobky, nebo o vzájemnou propagaci na naší stránce.“

87 % dotázaných lidí uvedlo, že po zobrazení informací o produktech na Instagramu podnikli nějaké kroky, například sledovali značku nebo provedli nákup online.

Když vysokoškoláci na vysoké škole rozjíždějí podnikání, je důležité, kam se bude ubírat po ukončení studia; zda se stane vedlejším přivýdělkem, nebo hlavním zdrojem příjmů.

Ceny se liší, ale Masonová může za jeden svůj kousek vydělat až 45 dolarů. Své podnikání považuje za vedlejší činnost a bude v něm pokračovat i po ukončení studia.

„Mám pocit, že se moje podnikání stane druhým zdrojem příjmů,“ řekla Masonová. „Chci mít svou kariéru a pak je moje podnikání něco, co bych dělala pro zábavu, ale zároveň mi to vydělává peníze.“

Larreateguová také považuje své podnikání za vedlejší přivýdělek, ale chce, aby se rozrostlo a více se propojilo s dalšími značkami. Každý měsíc je jiný, ale za jeden měsíc si vydělala až 300 dolarů.

Máte zájem o založení vlastního podniku?

„Řekla bych, že stačí začít,“ řekla Chantel Richardsonová, která provozuje poradenskou firmu a používá několik sociálních aplikací. „Jděte ven a učte se, [protože] žijeme v generaci, kde je všechno snadno dostupné, takže mám pocit, že pokud to chcete, jděte ven a získejte to.“

Mukund Iyengar, profesor na Stevensově technologickém institutu, který také vede několik programů zaměřených na rozjezd studentských start-upů, říká, že vysoká škola je ideálním místem pro neotřelé myšlení a vytváření neotřelých a zvláštních nápadů.

„Vysoká škola je časem, kdy můžete být nejambicióznější, jaký kdy v životě můžete mít, protože opravdu nemáte co ztratit,“ řekl Iyengar.

Mějte nabídku hodnot

Melinda Emersonová, autorka, odbornice na malé podniky a marketingová poradkyně známá jako SmallBizLady, říká, že klíčem k založení podniku je mít tzv. hodnotovou nabídku.

„Musíte mít ve svém podnikání něco, co není snadno napodobitelné vaším konkurentem,“ řekla Emersonová. „Vymyslete něco, co je jedinečné – něco, díky čemu se vaši zákazníci budou cítit výjimečně, protože jde o vytvoření úžasné zákaznické zkušenosti.“

Proveďte průzkum konkurence.

Larreateguová doporučuje vyhledat na YouTube videa „jak na to“ a podívat se, co udělali jiní lidé. Zjistěte, jaké další produkty existují, jak je tito tvůrci prodávají a jaké platformy používají.

„Když jsem se rozhodovala, jak nastavit svou značku, trápila jsem se, ale poté, co jsem vyhledala [videa], mi lidé ukázali, že bych měla vytvořit určitou estetiku a dodržovat barevné schéma,“ řekla.

Na vysoké škole absolvujte kurz podnikání

Masonová si myslí, že absolvování kurzu vybaví studenty většími znalostmi o aspektech vedení podniku.

„Pokud máte nápad na podnikání, bylo by dobré mít vzdělávací stránku, abyste maximalizovali dosah, který [máte],“ řekla.

Proveďte testování produktu a získejte zpětnou vazbu

Emersonová ví, že existují různé důvody, proč lidé nakupují, a testování je zásadní.

„Když něco uvedete poprvé, lidem se to nemusí líbit, takže to možná budete muset předělat a uvést to znovu,“ řekla. „Získejte zpětnou vazbu od cizích lidí a sociální média jsou snadný způsob, jak to udělat.“

Nejprve si vyberte jednu platformu

Mike Allton, vedoucí strategických partnerství ve společnosti Agorapulse, která vyrábí nástroje pro správu sociálních médií, říká, že by se podniky měly zpočátku zaměřit na jednu platformu.

„Moje rada zní: vyberte si jednu platformu a věnujte se jí, dokud nezaznamenáte úspěch,“ řekl Allton. „Jakmile zaznamenáte úspěch – a musíte vědět, co to [pro vás] znamená; jakmile se dostanete do tohoto bodu, pak co nejdříve rozšiřte své působení na další platformy a diverzifikujte svou platformu.“

Najděte si mentora

Allton si myslí, že je důležité si o projektu, který se chystáte rozjet, s někým promluvit.

„Nebude to odborník na všechno, takže zjistěte, kdo vám věnuje svůj čas a odborné znalosti, a zjistěte, jaké jsou jeho silné stránky,“ řekl.

Richardson věří, že je důležité jít za svými sny a vynaložit na to úsilí.

„Jsme v generaci, kdy je vše snadno dostupné, takže pokud to chcete, jděte a získejte to,“ vysvětlila.

Ale nechoďte za svými sny jen tak naslepo.

„Sněte s otevřenýma očima,“ řekla Iyengarová. „Lidé, kteří sní s otevřenýma očima, mají tendenci s [problémem] něco dělat.“

Studenti vysokých škol, kteří chtějí zkusit rozjet podnikání, tak mají na dosah ruky připravenou zákaznickou základnu a marketingovou platformu.Platformy sociálních médií si tento potenciál uvědomují a zavádějí nástroje pro obchodování. Pinterest a Facebook byly jedny z prvních, které spustily funkce pro nakupování/tržiště, a Instagram je následoval o několik let později, což malým podnikům dává možnost oslovit miliony – a v některých případech i miliardy – uživatelů. To změnilo pravidla hry pro začínající podniky.V srpnu TikTok oznámil partnerství se společností Shopify, v rámci kterého mohou obchodníci Shopify, kteří mají účet TikTok for Business, přidat do svých profilů kartu s nákupy. Mezi prvními uživateli, kteří vyzkoušeli novou nákupní funkci TikToku, byla hvězda reality show Kylie Jennerová, která ji využila k prodeji svých kosmetických produktů Kylie Cosmetics svým 37 milionům sledujících.„Svůj byznys jsem vybudovala na sociálních sítích; tam moji fanoušci chodí jako první hledat, co je nového od Kylie Cosmetics,“ uvedla Jennerová v prohlášení.A to platí i pro vysokoškoláky: Vaši přátelé vás už na sociálních sítích sledují, aby měli přehled o tom, co je u vás nového, takže pokud rozjíždíte podnikání, čekají, až se o tom dozvědí. Díky tomu je mnohem snazší a levnější začít podnikat. Nemusíte vytvářet marketingový plán ani vynakládat tisíce na reklamu.A když si uvědomíte, že Facebook má měsíčně téměř 3 miliardy uživatelů, TikTok a Instagram po jedné miliardě a Pinterest 444 milionů uživatelů, je potenciál růstu vašeho podnikání obrovský.Instagram má v současné době ve své aplikaci více než 200 milionů firemních účtů. A téměř polovina dotázaných uživatelů Instagramu uvedla, že k nakupování každý týden používají funkce, jako jsou nákupní značky a karta Instagram Shop.Chcete využít této příležitosti?Kerisa Masonová, studentka prvního ročníku Baruch College, začala na Instagramu podnikat v oblasti zakázkové tvorby. Podnikání zahájila během pandemie.Veškeré její obchody pocházejí ze sociálních médií. Masonové se líbí přidání Instagram Reels a možnost zveřejňovat na Instagramu časosběrné snímky svého umění.„Instagram je způsob, jak mohu sdílet své umění s přáteli i cizími lidmi a zároveň pracovat s algoritmem a rozšiřovat své podnikání,“ řekla. „Inspiroval mě k tomu hlavně TikTok a přátelé, kteří mě k tomu povzbuzovali.“Alexis Larreateguiová, čerstvá absolventka SUNY Plattsburgh, spustila na Instagramu své podnikání v oblasti veganské péče o pleť. Před několika lety zjistila, že nedokáže vyslovit některé složky v produktech péče o pleť. Poté, co provedla průzkum a zjistila, jak škodlivé jsou pro její pleť, se Larreateguiová poohlédla po ekologičtějších prostředcích. Protože začala podnikat na vysoké škole, chápe i problémy, se kterými se studenti mohou při nakupování produktů potýkat.„Celým mým posláním bylo poskytnout lidem dostupnost a cenovou dostupnost. Pokud jsou jako já, byli na vysoké škole a hledají alternativu k mainstreamovým značkám – aby měli něco, co by bylo za rozumnou cenu,“ vysvětlila.Kromě oslovení vlastních přátel na sociálních sítích pomáhají tyto platformy také dalším sledujícím a firmám objevit vás a vaše produkty.Instagram nedávno představil nové nástroje, které podpoří tvůrce obsahu a značky a usnadní jim objevování a spolupráci s jinými značkami. Mezi novými funkcemi, které budou zavedeny, může být nejdůležitější možnost najít nejlepší tvůrce pro kampaně značek pomocí jedinečných filtrů. Spolupráce s jinými značkami může podnikům pomoci získat více sledujících a zviditelnit jméno značky.„Instagram mi pomáhá získat širší publikum. Je to snadná platforma pro komunikaci se zákazníky a spolupracovníky,“ řekl Larreateguiová. „Spolupracovala jsem s 5 až 10 značkami a nešlo o nic velkého, jen o dárky, kde se objevovaly naše výrobky, nebo o vzájemnou propagaci na naší stránce.“87 % dotázaných lidí uvedlo, že po zobrazení informací o produktech na Instagramu podnikli nějaké kroky, například sledovali značku nebo provedli nákup online.Když vysokoškoláci na vysoké škole rozjíždějí podnikání, je důležité, kam se bude ubírat po ukončení studia; zda se stane vedlejším přivýdělkem, nebo hlavním zdrojem příjmů.Ceny se liší, ale Masonová může za jeden svůj kousek vydělat až 45 dolarů. Své podnikání považuje za vedlejší činnost a bude v něm pokračovat i po ukončení studia.„Mám pocit, že se moje podnikání stane druhým zdrojem příjmů,“ řekla Masonová. „Chci mít svou kariéru a pak je moje podnikání něco, co bych dělala pro zábavu, ale zároveň mi to vydělává peníze.“Larreateguová také považuje své podnikání za vedlejší přivýdělek, ale chce, aby se rozrostlo a více se propojilo s dalšími značkami. Každý měsíc je jiný, ale za jeden měsíc si vydělala až 300 dolarů.„Řekla bych, že stačí začít,“ řekla Chantel Richardsonová, která provozuje poradenskou firmu a používá několik sociálních aplikací. „Jděte ven a učte se, [protože] žijeme v generaci, kde je všechno snadno dostupné, takže mám pocit, že pokud to chcete, jděte ven a získejte to.“Mukund Iyengar, profesor na Stevensově technologickém institutu, který také vede několik programů zaměřených na rozjezd studentských start-upů, říká, že vysoká škola je ideálním místem pro neotřelé myšlení a vytváření neotřelých a zvláštních nápadů.„Vysoká škola je časem, kdy můžete být nejambicióznější, jaký kdy v životě můžete mít, protože opravdu nemáte co ztratit,“ řekl Iyengar.Melinda Emersonová, autorka, odbornice na malé podniky a marketingová poradkyně známá jako SmallBizLady, říká, že klíčem k založení podniku je mít tzv. hodnotovou nabídku.„Musíte mít ve svém podnikání něco, co není snadno napodobitelné vaším konkurentem,“ řekla Emersonová. „Vymyslete něco, co je jedinečné – něco, díky čemu se vaši zákazníci budou cítit výjimečně, protože jde o vytvoření úžasné zákaznické zkušenosti.“Proveďte průzkum konkurence.Larreateguová doporučuje vyhledat na YouTube videa „jak na to“ a podívat se, co udělali jiní lidé. Zjistěte, jaké další produkty existují, jak je tito tvůrci prodávají a jaké platformy používají.„Když jsem se rozhodovala, jak nastavit svou značku, trápila jsem se, ale poté, co jsem vyhledala [videa], mi lidé ukázali, že bych měla vytvořit určitou estetiku a dodržovat barevné schéma,“ řekla.Masonová si myslí, že absolvování kurzu vybaví studenty většími znalostmi o aspektech vedení podniku.„Pokud máte nápad na podnikání, bylo by dobré mít vzdělávací stránku, abyste maximalizovali dosah, který [máte],“ řekla.Emersonová ví, že existují různé důvody, proč lidé nakupují, a testování je zásadní.„Když něco uvedete poprvé, lidem se to nemusí líbit, takže to možná budete muset předělat a uvést to znovu,“ řekla. „Získejte zpětnou vazbu od cizích lidí a sociální média jsou snadný způsob, jak to udělat.“Mike Allton, vedoucí strategických partnerství ve společnosti Agorapulse, která vyrábí nástroje pro správu sociálních médií, říká, že by se podniky měly zpočátku zaměřit na jednu platformu.„Moje rada zní: vyberte si jednu platformu a věnujte se jí, dokud nezaznamenáte úspěch,“ řekl Allton. „Jakmile zaznamenáte úspěch – a musíte vědět, co to [pro vás] znamená; jakmile se dostanete do tohoto bodu, pak co nejdříve rozšiřte své působení na další platformy a diverzifikujte svou platformu.“Allton si myslí, že je důležité si o projektu, který se chystáte rozjet, s někým promluvit.„Nebude to odborník na všechno, takže zjistěte, kdo vám věnuje svůj čas a odborné znalosti, a zjistěte, jaké jsou jeho silné stránky,“ řekl.Richardson věří, že je důležité jít za svými sny a vynaložit na to úsilí.„Jsme v generaci, kdy je vše snadno dostupné, takže pokud to chcete, jděte a získejte to,“ vysvětlila.Ale nechoďte za svými sny jen tak naslepo.„Sněte s otevřenýma očima,“ řekla Iyengarová. „Lidé, kteří sní s otevřenýma očima, mají tendenci s [problémem] něco dělat.“
Tagy: businessinstagrammédiapodnikánítiktok


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Netflix sklízí miliardu za Stranger Things, finále může přinést další zisky
    2. Jak by se v prosinci mohlo dařit kryptoměně číslo 2, Ethereu?
    3. Vláda projedná úpravu zákona o účetnictví a další nové normy
    4. Jak globální AI boom dnes pohání tchaj-wanskou ekonomiku?
    5. Nvidia pod tlakem: odvážná komunikace, nebo riskantní hra s důvěrou investorů?
    6. Rostoucí náklady vedou spotřebitele k rekordnímu zájmu o Black Friday
    Advertisement

    Breaking.

    00:23

    SolGold naplánoval výroční valnou hromadu ve Švýcarsku na 30. prosince

    00:17

    Insolventní Yellow dosáhl dohody s penzijními fondy požadujícími miliardy.

    00:11

    Mexické akcie rostou při uzavření trhu; S&P/BMV IPC vzrostl o 1,35 %

    00:07

    Nejlepší akciové tipy týdne podle Investing.com

    23:57

    Nukkleus odhaluje dokončení IPO SC II Acquisition Corp v hodnotě 172,5 milionu dolarů.

    23:32

    Vallourec jmenuje Nathalie Delbreuve novou finanční ředitelkou.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Tyto akcie letos vykazují nadprůměrné výsledky a představují příležitost

    28 listopadu, 2025

    Americké akcie mají za sebou silný rok a velká část pozornosti investorů se soustředí na společnosti napojené na umělou inteligenci,...

    Zdroj: BurzovniSvet.cz

    Tyto akcie mají silný celkový výnos pro akcionáře, tvrdí Morgan Stanley

    28 listopadu, 2025
    Zdroj: AP Photo

    Dominion Energy je energetická společnost s potenciálem růstu

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Sicty

    Tianyu Semiconductor chystá IPO: čínský lídr může změnit pravidla hry

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Autodesk měl „poklidné“ čtvrtletí. Akcie přesto prudce rostou

    27 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    UltraGreen.ai Ltd.

    Datum IPO: 3 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 1,6 mld. USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Apple míří po 14 letech zpět na vrchol globálního trhu se smartphony

    27 listopadu, 2025

    Deere & Co. přinesl překvapivě dobrá čísla, akcie přesto padají

    26 listopadu, 2025

    S&P 500 prudce stoupá, Alphabet posiluje oživení technologických akcií

    24 listopadu, 2025

    S&P 500 posiluje, AI průmysl nabírá na síle před svátkem Díkůvzdání

    26 listopadu, 2025

    Americké akcie rostou díky optimismu ohledně prosincového snížení sazeb

    24 listopadu, 2025

    Ekonomika USA zpomaluje, Fed stojí před nejtěžším rozhodnutím roku

    27 listopadu, 2025

    AMD dál zrychluje růst a posiluje svou pozici v éře umělé inteligence

    28 listopadu, 2025

    S&P 500 doslova ignoruje pokles akcií Nvidie a uzavírá výše

    25 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Oblíbené akcie Wall Street pro vánoční nákupy s blížícím se Black Friday

    25 listopadu, 2025

    S blížícím se Black Friday se na Wall Street tradičně zvyšuje pozornost směrem k maloobchodním akciím.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost