Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

YouTube a Instagram se připojují k TikToku s novými nástroji pro obchodování

Pokud jste svůj maloobchodní podnik ještě nezapojili do světa sociálních obchodů, považujte to za výzvu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
27 listopadu, 2022
3 min. čtení
How to receive payments for your online store (ecommerce)

Zdroj: Unsplash

3 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Tento měsíc Instagram i YouTube představily nové nástroje, jejichž cílem je pomoci uživatelům realizovat prodej přímo na jejich platformách sociálních médií – odpadá tak nutnost nakupovat na vlastních webových stránkách značky nebo v internetovém obchodě prodejce. Díky bezproblémovějším možnostem odhlášení budou mít spotřebitelé pravděpodobně méně překážek při nákupu, což může vést k vyšším prodejům.

Na Instagramu mohou nyní zákazníci zadávat a sledovat objednávky v přímých zprávách a prodejci mohou požadovat a přijímat platby ve stejném vlákně pomocí Meta Pay. Tato funkce má podle společnosti Meta, vlastníka Instagramu a Facebooku se sídlem v kalifornském Menlo Parku, zjednodušit nákupní proces, zejména v případě zakázkových objednávek, které mohou vyžadovat zpětnou komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím. Dříve mohly podniky prodávat zboží na Instagramu prostřednictvím funkce obchodu v aplikaci, ale nakupující nemohli zadávat objednávky prostřednictvím přímých zpráv. Aby mohly podniky nový nástroj používat, musí mít na Instagramu vlastní obchod.

person holding smartphone beside tablet computer
Zdroj: Unsplash

Díky novému partnerství se společností Shopify mohou nyní tvůrci YouTube přímo propojovat své produkty napříč svými kanály a obsahem, včetně videí v živém vysílání. Uživatelé této funkce v USA mohou povolit pokladnu na místě, což může zákazníkům umožnit nakupovat přímo na YouTube. Aby mohli tvůrci YouTube novou nákupní funkci využívat, musí mít více než 1 000 odběratelů a musí mít svůj kanál schválený pro monetizaci. „Předpokládám, že to silně ovlivní můj konverzní poměr, což pomůže více lidem dát mým produktům a mé značce šanci stát se součástí jejich každodenního života,“ uvedla Cassey Ho, zakladatelka značky Pilates Blogilates, v tiskové zprávě oznamující partnerství se společností Shopify.

Tyto aktualizace jsou jen nejnovějším přírůstkem rostoucího trendu směrem k sociálnímu obchodování. V listopadu Pinterest spustil seriál o nakupování v přímém přenosu nazvaný Pinterest TV. A loni v létě společnost TikTok představila integraci pro nakupování v aplikaci prostřednictvím společností Square a Shopify. V roce 2021 dosáhnou tržby uskutečněné prostřednictvím sociálních médií odhadem 492 miliard dolarů – a podle zprávy společnosti Accenture odborníci předpovídají, že toto číslo vzroste na 1,2 bilionu dolarů.

Google Analytics overview report
Zdroj: Unsplash

Nejlepší způsob, jak tohoto trendu využít, je začít hned a vynechat tvrdý prodej. I když se možnosti budou lišit pro různé druhy produktů, demografické skupiny a sociální platformy, jedna věc zůstává na všech platformách stejná: autenticita. „Jde opravdu o to, aby to působilo organicky a nesnažili jsme se lidem říkat, aby si produkt koupili – jde spíše o to, abychom jim představili možnost, jak to udělat,“ řekla dříve v rozhovoru pro Inc. o využití integrace Shopify na TikToku Maria Wilkesová, zakladatelka londýnské značky Candid Beauté.

Advertisement
Tento měsíc Instagram i YouTube představily nové nástroje, jejichž cílem je pomoci uživatelům realizovat prodej přímo na jejich platformách sociálních médií – odpadá tak nutnost nakupovat na vlastních webových stránkách značky nebo v internetovém obchodě prodejce. Díky bezproblémovějším možnostem odhlášení budou mít spotřebitelé pravděpodobně méně překážek při nákupu, což může vést k vyšším prodejům.Na Instagramu mohou nyní zákazníci zadávat a sledovat objednávky v přímých zprávách a prodejci mohou požadovat a přijímat platby ve stejném vlákně pomocí Meta Pay. Tato funkce má podle společnosti Meta, vlastníka Instagramu a Facebooku se sídlem v kalifornském Menlo Parku, zjednodušit nákupní proces, zejména v případě zakázkových objednávek, které mohou vyžadovat zpětnou komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím. Dříve mohly podniky prodávat zboží na Instagramu prostřednictvím funkce obchodu v aplikaci, ale nakupující nemohli zadávat objednávky prostřednictvím přímých zpráv. Aby mohly podniky nový nástroj používat, musí mít na Instagramu vlastní obchod.Zdroj: UnsplashDíky novému partnerství se společností Shopify mohou nyní tvůrci YouTube přímo propojovat své produkty napříč svými kanály a obsahem, včetně videí v živém vysílání. Uživatelé této funkce v USA mohou povolit pokladnu na místě, což může zákazníkům umožnit nakupovat přímo na YouTube. Aby mohli tvůrci YouTube novou nákupní funkci využívat, musí mít více než 1 000 odběratelů a musí mít svůj kanál schválený pro monetizaci. „Předpokládám, že to silně ovlivní můj konverzní poměr, což pomůže více lidem dát mým produktům a mé značce šanci stát se součástí jejich každodenního života,“ uvedla Cassey Ho, zakladatelka značky Pilates Blogilates, v tiskové zprávě oznamující partnerství se společností Shopify.Tyto aktualizace jsou jen nejnovějším přírůstkem rostoucího trendu směrem k sociálnímu obchodování. V listopadu Pinterest spustil seriál o nakupování v přímém přenosu nazvaný Pinterest TV. A loni v létě společnost TikTok představila integraci pro nakupování v aplikaci prostřednictvím společností Square a Shopify. V roce 2021 dosáhnou tržby uskutečněné prostřednictvím sociálních médií odhadem 492 miliard dolarů – a podle zprávy společnosti Accenture odborníci předpovídají, že toto číslo vzroste na 1,2 bilionu dolarů.Zdroj: UnsplashNejlepší způsob, jak tohoto trendu využít, je začít hned a vynechat tvrdý prodej. I když se možnosti budou lišit pro různé druhy produktů, demografické skupiny a sociální platformy, jedna věc zůstává na všech platformách stejná: autenticita. „Jde opravdu o to, aby to působilo organicky a nesnažili jsme se lidem říkat, aby si produkt koupili – jde spíše o to, abychom jim představili možnost, jak to udělat,“ řekla dříve v rozhovoru pro Inc. o využití integrace Shopify na TikToku Maria Wilkesová, zakladatelka londýnské značky Candid Beauté.
Tagy: instagramobchodovánísocialní sítětiktokyoutube


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    05:26

    Člen představenstva Pure Storage Colgrove prodal akcie za 7,1 milionu dolarů.

    05:23

    Northrop Grumman získává smlouvu na obranný systém raket v hodnotě 100 milionů dolarů.

    05:17

    Akcie Modular Medical klesají po oznámení veřejné nabídky

    05:11

    Akcie Match Group klesají po odchodu generálního ředitele Hinge k založení AI podniku.

    05:07

    Disney vybrala bývalého provozního ředitele Applu do představenstva

    05:04

    Akcie GeoPark rostou poté, co vedení odmítlo návrh Parex jako podhodnocující společnost.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Deutsche Bank očekává před zveřejněním výsledků další růst akcií Micron

    9 prosince, 2025

    Deutsche Bank zůstává výrazně optimistická ohledně vyhlídek výrobce paměťových čipů Micron Technology.

    Zdroj: Bloomberg

    Akcie provozovatele výletních plaveb Viking Holdings dál září

    9 prosince, 2025

    IPO Medline Industries – zdravotnický gigant míří pro 5 miliard USD

    9 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    BofA výrazně zvyšuje cílovou cenu Carvany po vstupu do indexu S&P 500

    8 prosince, 2025

    IPO NS Group: revoluce v realitních zárukách otevírá investiční příležitost

    8 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    Index S&P 500 dále posiluje, pozornost investorů se upírá na Fed

    5 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, nejnovější data o inflaci potvrzují očekávání snížení sazeb Fedu

    5 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost