Tento měsíc Instagram i YouTube představily nové nástroje, jejichž cílem je pomoci uživatelům realizovat prodej přímo na jejich platformách sociálních médií – odpadá tak nutnost nakupovat na vlastních webových stránkách značky nebo v internetovém obchodě prodejce. Díky bezproblémovějším možnostem odhlášení budou mít spotřebitelé pravděpodobně méně překážek při nákupu, což může vést k vyšším prodejům.
Na Instagramu mohou nyní zákazníci zadávat a sledovat objednávky v přímých zprávách a prodejci mohou požadovat a přijímat platby ve stejném vlákně pomocí Meta Pay. Tato funkce má podle společnosti Meta, vlastníka Instagramu a Facebooku se sídlem v kalifornském Menlo Parku, zjednodušit nákupní proces, zejména v případě zakázkových objednávek, které mohou vyžadovat zpětnou komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím. Dříve mohly podniky prodávat zboží na Instagramu prostřednictvím funkce obchodu v aplikaci, ale nakupující nemohli zadávat objednávky prostřednictvím přímých zpráv. Aby mohly podniky nový nástroj používat, musí mít na Instagramu vlastní obchod.
Zdroj: Unsplash
Díky novému partnerství se společností Shopify mohou nyní tvůrci YouTube přímo propojovat své produkty napříč svými kanály a obsahem, včetně videí v živém vysílání. Uživatelé této funkce v USA mohou povolit pokladnu na místě, což může zákazníkům umožnit nakupovat přímo na YouTube. Aby mohli tvůrci YouTube novou nákupní funkci využívat, musí mít více než 1 000 odběratelů a musí mít svůj kanál schválený pro monetizaci. „Předpokládám, že to silně ovlivní můj konverzní poměr, což pomůže více lidem dát mým produktům a mé značce šanci stát se součástí jejich každodenního života,“ uvedla Cassey Ho, zakladatelka značky Pilates Blogilates, v tiskové zprávě oznamující partnerství se společností Shopify.
Tyto aktualizace jsou jen nejnovějším přírůstkem rostoucího trendu směrem k sociálnímu obchodování. V listopadu Pinterest spustil seriál o nakupování v přímém přenosu nazvaný Pinterest TV. A loni v létě společnost TikTok představila integraci pro nakupování v aplikaci prostřednictvím společností Square a Shopify. V roce 2021 dosáhnou tržby uskutečněné prostřednictvím sociálních médií odhadem 492 miliard dolarů – a podle zprávy společnosti Accenture odborníci předpovídají, že toto číslo vzroste na 1,2 bilionu dolarů.
Zdroj: Unsplash
Nejlepší způsob, jak tohoto trendu využít, je začít hned a vynechat tvrdý prodej. I když se možnosti budou lišit pro různé druhy produktů, demografické skupiny a sociální platformy, jedna věc zůstává na všech platformách stejná: autenticita. „Jde opravdu o to, aby to působilo organicky a nesnažili jsme se lidem říkat, aby si produkt koupili – jde spíše o to, abychom jim představili možnost, jak to udělat,“ řekla dříve v rozhovoru pro Inc. o využití integrace Shopify na TikToku Maria Wilkesová, zakladatelka londýnské značky Candid Beauté.
Tento měsíc Instagram i YouTube představily nové nástroje, jejichž cílem je pomoci uživatelům realizovat prodej přímo na jejich platformách sociálních médií – odpadá tak nutnost nakupovat na vlastních webových stránkách značky nebo v internetovém obchodě prodejce. Díky bezproblémovějším možnostem odhlášení budou mít spotřebitelé pravděpodobně méně překážek při nákupu, což může vést k vyšším prodejům.Na Instagramu mohou nyní zákazníci zadávat a sledovat objednávky v přímých zprávách a prodejci mohou požadovat a přijímat platby ve stejném vlákně pomocí Meta Pay. Tato funkce má podle společnosti Meta, vlastníka Instagramu a Facebooku se sídlem v kalifornském Menlo Parku, zjednodušit nákupní proces, zejména v případě zakázkových objednávek, které mohou vyžadovat zpětnou komunikaci mezi kupujícím a prodávajícím. Dříve mohly podniky prodávat zboží na Instagramu prostřednictvím funkce obchodu v aplikaci, ale nakupující nemohli zadávat objednávky prostřednictvím přímých zpráv. Aby mohly podniky nový nástroj používat, musí mít na Instagramu vlastní obchod.Zdroj: UnsplashDíky novému partnerství se společností Shopify mohou nyní tvůrci YouTube přímo propojovat své produkty napříč svými kanály a obsahem, včetně videí v živém vysílání. Uživatelé této funkce v USA mohou povolit pokladnu na místě, což může zákazníkům umožnit nakupovat přímo na YouTube. Aby mohli tvůrci YouTube novou nákupní funkci využívat, musí mít více než 1 000 odběratelů a musí mít svůj kanál schválený pro monetizaci. „Předpokládám, že to silně ovlivní můj konverzní poměr, což pomůže více lidem dát mým produktům a mé značce šanci stát se součástí jejich každodenního života,“ uvedla Cassey Ho, zakladatelka značky Pilates Blogilates, v tiskové zprávě oznamující partnerství se společností Shopify.Tyto aktualizace jsou jen nejnovějším přírůstkem rostoucího trendu směrem k sociálnímu obchodování. V listopadu Pinterest spustil seriál o nakupování v přímém přenosu nazvaný Pinterest TV. A loni v létě společnost TikTok představila integraci pro nakupování v aplikaci prostřednictvím společností Square a Shopify. V roce 2021 dosáhnou tržby uskutečněné prostřednictvím sociálních médií odhadem 492 miliard dolarů – a podle zprávy společnosti Accenture odborníci předpovídají, že toto číslo vzroste na 1,2 bilionu dolarů.Zdroj: UnsplashNejlepší způsob, jak tohoto trendu využít, je začít hned a vynechat tvrdý prodej. I když se možnosti budou lišit pro různé druhy produktů, demografické skupiny a sociální platformy, jedna věc zůstává na všech platformách stejná: autenticita. „Jde opravdu o to, aby to působilo organicky a nesnažili jsme se lidem říkat, aby si produkt koupili – jde spíše o to, abychom jim představili možnost, jak to udělat,“ řekla dříve v rozhovoru pro Inc. o využití integrace Shopify na TikToku Maria Wilkesová, zakladatelka londýnské značky Candid Beauté.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...