Společnost Restaurant Brands, mateřská společnost firem Tim Hortons, Burger King a Popeyes, oznámila lepší než očekávané výsledky za první čtvrtletí. Společnost vykázala upravený zisk na akcii ve výši 0,73 USD, čímž mírně překonala odhady analytiků ve výši 0,72 USD. Tržby za čtvrtletí dosáhly 1,74 miliardy dolarů, což překonalo předpovědi ve výši 1,7 miliardy dolarů. Akcie společnosti Restaurant Brands po zveřejnění výsledků vzrostly o 0,62 %.
Josh Kobza, generální ředitel společnosti Restaurant Brands, připsal úspěch společnosti tvrdé práci jejích týmů a franšízantů při poskytování vysoce kvalitních produktů a služeb. Konsolidované srovnatelné tržby vzrostly o 4,6 %, přičemž výrazný nárůst zaznamenaly všechny značky. Tržby celého systému zaznamenaly meziroční nárůst o 8,1 %, což přispělo k čistému zisku ve výši 328 milionů USD.
Zatímco upravený provozní zisk organicky vzrostl o 7,7 %, upravený zředěný zisk na akcii zaznamenal mírný pokles o 0,9 %. Přesto byla patrná schopnost společnosti přeměnit růst tržeb na hmatatelné finanční zisky jak pro franšízanty, tak pro sebe.
Společnost Restaurant Brands plánuje investovat 300 milionů dolarů do programu přestavby restaurací Burger King v USA s cílem modernizovat 90 % svých restaurací do roku 2028. Všechny segmenty společnosti, včetně Tim Hortons, Burger King, Popeyes a mezinárodních operací, vykázaly nárůst tržeb v rámci celého systému. To je dobrou předzvěstí budoucího růstu a ziskovosti.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky