Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

3 způsoby, jak navázat kontakt se zákazníky a zlepšit jejich zkušenosti

Většina vedoucích pracovníků chápe, že obchodní procesy založené na datech umožňují vidět problémy dříve, než mají šanci vzniknout, takže nemusíte složitě navrhovat řešení, když nastanou.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
5 ledna, 2022
5 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Stejně tak proaktivní zákaznický servis, který investuje do zákaznické zkušenosti před prodejem, během něj i po něm, vede k menšímu počtu problémů, které lze později lépe zvládnout.

Nastavení základu nejkvalitnější nabídky vaší služby nebo zboží je skvělým způsobem, jak investovat do fáze před. Abyste zajistili regulérní a sledovatelný postup, který určuje zákaznickou zkušenost během prodeje, investujte do organizace prodeje a školení týmu. Po prodeji je pak k dispozici terénní servis a podpora, které budou pokračovat v obsluze jejich potřeb a v případě potřeby odstraní případné chyby. Pamatujte, že zákazník si bude mnohem více pamatovat, jak jste chybu napravili, než chybu samotnou.

Na této cestě naslouchejte – a tím myslím opravdu naslouchejte – tomu, co vaši zákazníci chtějí, a využijte tato data ke zlepšení zákaznické zkušenosti ve všech fázích, abyste prodloužili jejich životní cyklus ve vaší společnosti.

Abyste si byli jisti, že to zvládnete správně, je třeba postupovat ve třech hlavních krocích.

1. Zavádějte postupy, ne zásady

S ohledem na dobu před prodejem, v jeho průběhu i po něm zaveďte spíše postupy než zásady pro obsluhu zákazníků a převezměte odpovědnost za každou fázi jejich zkušeností. Zásady by se měly stát aktivními pouze tehdy, když jsou ze zákona vyžadovány jako reakce na určitý požadavek.

Advertisement

Například zákazník se pokusí o vrácení zboží a vy mu řeknete: „Vrácení tohoto zboží není naší zásadou.“ Zákazník se pokusí vrátit zboží, ale vy mu řeknete: „Vrácení zboží není naší zásadou“. Zásady se aktivují. Zásady se však stávají štítem, který vám umožňuje schovat se za větší a závaznější rozhodnutí někoho jiného, a to může způsobit nepříjemné pocity zákazníků.

Chcete využít této příležitosti?

Praxe je naproti tomu určitý režim, ve kterém vždy fungujete, a dává vám pravomoc určit, kdy by situace mohla vyžadovat výjimku. Dodržování pravidelných firemních postupů umožňuje větší flexibilitu, když to určité situace vyžadují. Zásady říkají: „Postavím zeď, která zabrání řešení problémů.“ V tomto případě je to tak. Praxe říká: „Budu na tom s vámi spolupracovat.“ A zákazníci to ocení.

2. Dodržujte své sliby

Pokud něco slíbíte, ujistěte se, že to dokážete dodržet. Dáte-li slib, o kterém víte, že ho možná budete muset porušit, možná získáte krátkodobé řešení dnešních problémů, ale v budoucnu to s sebou nese větší problémy se službami.

Dodavatelský řetězec dnes způsobuje problémy všem, ale zejména zákaznickému servisu. Vidím, jak se můj tým potýká s problémy při obsluze svých zákazníků, protože se toho tolik vymyká jejich kontrole: Pryskyřice nejsou k dispozici, lodě se nemohou dostat do přístavu, kamiony stojí bez řidičů a zákazníci nakonec zůstávají bez zboží, které potřebují.

Místo slibů se raději transparentně vyjadřujte k věcem, které nemůžete ovlivnit.

3. Přiznejte, když se mýlíte

Přiznat, že jste se v něčem mýlili, vyžaduje velkou dávku odvahy, ale pokud jde o jednání se zákazníky, přijetí této zodpovědnosti znamená velký rozdíl. Když jsme si uvědomili, že kvůli zpoždění komponentů nestihneme termín pro našeho zákazníka, který dodává kabelové rozvody, zavolal náš technologický ředitel přímo jeho technologickému týmu a sdělil mu jasná fakta o problémech, které se vyskytly na naší straně. Místo toho, aby se vztah rozpadl kvůli nedostatku důvěry, zákazník se cítil zahrnut a měl důvěru, že ho budeme informovat. I když to v danou chvíli nebyl ideální výsledek, nyní tomuto zákazníkovi sloužíme průběžně.

Pro zákazníky, kteří mají pocit, že mají oprávněný případ, není nic horšího, než když zástupci servisu odmítají přiznat, že se mýlí. I když zástupce žádosti vyhoví, zákazník může odejít s pocitem, že žádal o nějakou nezaslouženou laskavost. Na druhou stranu přijetí odpovědnosti v případě, že se mýlíte, vyrovnává podmínky a otevírá možnost pracovat na řešení problému. Pokud dokážete být dostatečně silní, abyste uznali chybu, udělejte ten krok navíc a omluvte se – a myslete to vážně. Někteří lidé se bojí říct „promiň“. Jiní tato slova říkají příliš často. V obou případech je výsledkem povrchní zkušenost. Když zástupce dokáže sdělit upřímnou omluvu za nepříjemnosti, zákazníci se cítí vyslyšeni a věří, že jejich obavy jsou uznány.

Aby vedoucí pracovníci skutečně porozuměli lidem, tomu, jak poskytují služby a spolupracují s ostatními, a základním silám, které za tím stojí, musí se s nimi spojit na každé úrovni společnosti, a to včetně zákazníků. Jednou z největších výzev pro vedoucí pracovníky je zapomínat, že zákazníci jsou lidé, nikoliv firmy. Při dnešní explozi širokopásmového připojení a zavádění optických vláken musí můj tým pamatovat na to, že všichni naši zákazníci jsou jen lidé, kteří se snaží dodržet termíny, a ne jména společností bez tváře, která slýcháme ve zprávách. Pokud chcete být dobrým partnerem, musíte vědět, s čím se vaši zákazníci potýkají a jak představují svou vlastní společnost, abyste s nimi navázali kontakt a pochopili, co je ovlivňuje. Pokud budete jednat s osobou ve firmě a dodržíte tři výše uvedené kroky, budete mít se svými zákazníky lepší vztahy na dlouhá léta dopředu.

Stejně tak proaktivní zákaznický servis, který investuje do zákaznické zkušenosti před prodejem, během něj i po něm, vede k menšímu počtu problémů, které lze později lépe zvládnout.Nastavení základu nejkvalitnější nabídky vaší služby nebo zboží je skvělým způsobem, jak investovat do fáze před. Abyste zajistili regulérní a sledovatelný postup, který určuje zákaznickou zkušenost během prodeje, investujte do organizace prodeje a školení týmu. Po prodeji je pak k dispozici terénní servis a podpora, které budou pokračovat v obsluze jejich potřeb a v případě potřeby odstraní případné chyby. Pamatujte, že zákazník si bude mnohem více pamatovat, jak jste chybu napravili, než chybu samotnou.Na této cestě naslouchejte – a tím myslím opravdu naslouchejte – tomu, co vaši zákazníci chtějí, a využijte tato data ke zlepšení zákaznické zkušenosti ve všech fázích, abyste prodloužili jejich životní cyklus ve vaší společnosti.Abyste si byli jisti, že to zvládnete správně, je třeba postupovat ve třech hlavních krocích.S ohledem na dobu před prodejem, v jeho průběhu i po něm zaveďte spíše postupy než zásady pro obsluhu zákazníků a převezměte odpovědnost za každou fázi jejich zkušeností. Zásady by se měly stát aktivními pouze tehdy, když jsou ze zákona vyžadovány jako reakce na určitý požadavek.Například zákazník se pokusí o vrácení zboží a vy mu řeknete: „Vrácení tohoto zboží není naší zásadou.“ Zákazník se pokusí vrátit zboží, ale vy mu řeknete: „Vrácení zboží není naší zásadou“. Zásady se aktivují. Zásady se však stávají štítem, který vám umožňuje schovat se za větší a závaznější rozhodnutí někoho jiného, a to může způsobit nepříjemné pocity zákazníků.Chcete využít této příležitosti?Praxe je naproti tomu určitý režim, ve kterém vždy fungujete, a dává vám pravomoc určit, kdy by situace mohla vyžadovat výjimku. Dodržování pravidelných firemních postupů umožňuje větší flexibilitu, když to určité situace vyžadují. Zásady říkají: „Postavím zeď, která zabrání řešení problémů.“ V tomto případě je to tak. Praxe říká: „Budu na tom s vámi spolupracovat.“ A zákazníci to ocení.Pokud něco slíbíte, ujistěte se, že to dokážete dodržet. Dáte-li slib, o kterém víte, že ho možná budete muset porušit, možná získáte krátkodobé řešení dnešních problémů, ale v budoucnu to s sebou nese větší problémy se službami.Dodavatelský řetězec dnes způsobuje problémy všem, ale zejména zákaznickému servisu. Vidím, jak se můj tým potýká s problémy při obsluze svých zákazníků, protože se toho tolik vymyká jejich kontrole: Pryskyřice nejsou k dispozici, lodě se nemohou dostat do přístavu, kamiony stojí bez řidičů a zákazníci nakonec zůstávají bez zboží, které potřebují.Místo slibů se raději transparentně vyjadřujte k věcem, které nemůžete ovlivnit.Přiznat, že jste se v něčem mýlili, vyžaduje velkou dávku odvahy, ale pokud jde o jednání se zákazníky, přijetí této zodpovědnosti znamená velký rozdíl. Když jsme si uvědomili, že kvůli zpoždění komponentů nestihneme termín pro našeho zákazníka, který dodává kabelové rozvody, zavolal náš technologický ředitel přímo jeho technologickému týmu a sdělil mu jasná fakta o problémech, které se vyskytly na naší straně. Místo toho, aby se vztah rozpadl kvůli nedostatku důvěry, zákazník se cítil zahrnut a měl důvěru, že ho budeme informovat. I když to v danou chvíli nebyl ideální výsledek, nyní tomuto zákazníkovi sloužíme průběžně.Pro zákazníky, kteří mají pocit, že mají oprávněný případ, není nic horšího, než když zástupci servisu odmítají přiznat, že se mýlí. I když zástupce žádosti vyhoví, zákazník může odejít s pocitem, že žádal o nějakou nezaslouženou laskavost. Na druhou stranu přijetí odpovědnosti v případě, že se mýlíte, vyrovnává podmínky a otevírá možnost pracovat na řešení problému. Pokud dokážete být dostatečně silní, abyste uznali chybu, udělejte ten krok navíc a omluvte se – a myslete to vážně. Někteří lidé se bojí říct „promiň“. Jiní tato slova říkají příliš často. V obou případech je výsledkem povrchní zkušenost. Když zástupce dokáže sdělit upřímnou omluvu za nepříjemnosti, zákazníci se cítí vyslyšeni a věří, že jejich obavy jsou uznány.Aby vedoucí pracovníci skutečně porozuměli lidem, tomu, jak poskytují služby a spolupracují s ostatními, a základním silám, které za tím stojí, musí se s nimi spojit na každé úrovni společnosti, a to včetně zákazníků. Jednou z největších výzev pro vedoucí pracovníky je zapomínat, že zákazníci jsou lidé, nikoliv firmy. Při dnešní explozi širokopásmového připojení a zavádění optických vláken musí můj tým pamatovat na to, že všichni naši zákazníci jsou jen lidé, kteří se snaží dodržet termíny, a ne jména společností bez tváře, která slýcháme ve zprávách. Pokud chcete být dobrým partnerem, musíte vědět, s čím se vaši zákazníci potýkají a jak představují svou vlastní společnost, abyste s nimi navázali kontakt a pochopili, co je ovlivňuje. Pokud budete jednat s osobou ve firmě a dodržíte tři výše uvedené kroky, budete mít se svými zákazníky lepší vztahy na dlouhá léta dopředu.
Tagy: businessinovacemarketingzákazník

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Síla posedlosti: proč „dost dobré“ nestačí k vytvoření výjimečných produktů
      2. Měla by vás nákupní horečka Cathie Wood znepokojovat nebo inspirovat?
      3. Jensen Huang z Nvidie varuje, že Čína v AI pokroku rychle dohání Ameriku
      4. Co je to Wilshire 5000? Jaký důležitý ukazatel z něho vychází?
      5. Má Bitcoin jako fenomén posledního desetiletí stále co nabídnout?
      6. Jak by dnes vypadala skutečně dlouhodobá investice do Bitcoinu?
      7. 3 věci, které byste měli udělat, pokud již nastala sezóna altcoinů
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.