Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

7 marketingových trendů, které budou určovat úspěch v roce 2022

V minulosti byl marketing zaměřen na zviditelnění vašeho jména.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
5 ledna, 2022
8 min. čtení
8 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

V roce 2022 však půjde o vytvoření efektivní značky, přesvědčivého příběhu a měření jeho úspěšnosti. Už nebude stačit vytvořit značku a očekávat, že se bude prodávat.

Efektivní marketingové taktiky se v minulosti točily kolem využívání správných platforem pro propagaci, vytváření reklam, které cílily na konkrétní publikum nebo demografické skupiny prostřednictvím klíčových slov a hashtagů na stránkách sociálních médií s retargetingovými kampaněmi, kde to bylo možné. 

Marketing v roce 2022 bude vyžadovat majitele podniků, kteří budou ochotni riskovat, investovat do budování své značky, naslouchat při komunikaci se zákazníky online pozorněji než kdykoli předtím, jinak budou čelit neúspěchu, protože konkurence bude i nadále růst nebývalým tempem.

Efektivní marketing vyžaduje jak dlouhodobé uvažování, tak krátkodobé rychlé výhry, a proto bude efektivní vyprávění příběhů pro úspěch firmy ještě zásadnější než kdykoli předtím.

Následuje sedm trendů, kterými je třeba se řídit, abyste dosáhli úspěchu:

Video marketing se stane klíčovým pro úspěch vašeho marketingového plánu

Advertisement

Videomarketing je budoucností marketingu. 

Chcete využít této příležitosti?

Může to znít jako hyperbola, ale existují data, která to potvrzují. Vyhledávací gigant Google oznámil, že YouTube oslovuje více lidí ve věku 18-34 let a 18-49 let než jakákoli kabelová síť ve Spojených státech. Facebook uvádí, že videopříspěvky mají v průměru šestkrát vyšší návštěvnost než příspěvky s fotografiemi nebo odkazy, zatímco Twitter zaznamenal nárůst počtu zhlédnutí videí o více než 160 %.

Co to tedy znamená pro marketéry?

Znamená to, že pokud do své strategie nezařazujete video, přicházíte o obrovskou příležitost navázat kontakt se svým publikem a vybudovat si u něj důvěru. Video je klíčové pro vytváření vztahů se zákazníky, protože za značkou stojí lidský hlas, který u zákazníků buduje důvěryhodnost a loajalitu.

Obsahový marketing bude stále králem

V roku 2022 by marketéři měli očekávat ještě větší roztříštěnost a šum, takže bude těžší než kdy dříve prorazit v nepřehledné změti pouze reklamními sděleními.

Obsahový marketing je jedním z nejdůležitějších aspektů každé digitální strategie. Obsah se stal mocným způsobem, jak navázat kontakt se zákazníky, zaujmout je a vybudovat si jejich důvěru. Na druhou stranu špatný obsah může mít pro vaši společnost katastrofální následky. Z hlediska image značky a nálady zákazníků vůči dané značce nebo produktu způsobí více škody než užitku.

Dobrý obsah si časem vybuduje důvěryhodnost, což znamená, že jakmile získáte nové potenciální zákazníky, pravděpodobně u vás nakoupí. Na druhou stranu, pokud lidé narazí na nekvalitní informace, mohou zcela ztratit důvěru ve vaši společnost, což je při hledání podobného zboží na internetu prostřednictvím konkurenčních webů povede k alternativní cestě.

Jinými slovy, jedná se o aspekt marketingu, který byste nikdy neměli brát na lehkou váhu. Obsahový marketing je důležitým aspektem každé digitální strategie a může mít trvalý dopad na vaše podnikání, ať už v dobrém či zlém. Efektivní vyprávění příběhů může pomoci vybudovat z firmy něco, s čím se spotřebitelé budou chtít spojit na všech úrovních, což je důvod, proč bude obsahový marketing v průběhu roku 2022 stále nesmírně důležitý.

Marketingové týmy se budou více zaměřovat na analýzu dat a metriky

Pro marketingové týmy bude důležité větší zaměření na analýzu dat. Společnosti utrácejí méně peněz, takže prokazování návratnosti investic (ROI) bude stále důležitější, pokud jde o zdůvodňování rozpočtů a nákupů.

Pokud chcete získat podrobnější informace o tom, jak se vaši zákazníci chovají, abyste mohli přijímat správná rozhodnutí pro vaši společnost, pak bude datová analytika klíčovou součástí tohoto procesu. Ať tak či onak, marketéři potřebují přístup k nejrůznějším číslům, aby mohli skutečně proniknout do toho, kdo je jejich publikum a co ho zajímá. S takovým zvýšeným důrazem na služby zákazníkům je důležité, aby marketingové týmy přesně pochopily, co si lidé myslí a co dělají, než učiní nějaké zásadní kroky, pokud jde o snahy o budování značky a vývoj produktů.

Obsah sociálních médií bude pro marketéry ještě důležitější

Kanály sociálních médií, jako jsou Facebook a Instagram, se od doby, kdy se poprvé objevily na scéně, výrazně změnily. Lidé procházejí kanály tak rychle, že je pro značky obtížné upoutat jejich pozornost na delší dobu. Doby tvrdého prodeje na sociálních sítích jsou dávno pryč, a proto je nutné, aby marketéři místo tradičního tvrdého prodeje vedli kampaň příběhem.

Sociální média se také stala více vizuálně orientovaná, což znamená, že je pro značky nezbytné vytvářet vysoce kvalitní obrázky a videa, aby zaujaly potenciální zákazníky.

Marketéři musí zaměřit svou pozornost na vytváření zajímavého obsahu, který budou sdílet i uživatelé mimo samotnou značku.

Marketing se bude méně zabývat produktem a více potřebami zákazníka

Budoucnost marketingu spočívá v zaměření se na potřeby zákazníků, nikoli na prodej. Velká data a internet umožňují vytvářet hyperpersonalizované zážitky na základě toho, co zákazníci dělají online. Tato schopnost firem porozumět svým klientům jim umožňuje budovat s nimi lepší dlouhodobé vztahy. To pak vede k větší loajalitě ke značce a v konečném důsledku k větším možnostem příjmů v budoucnu díky pochopení toho, čím je každý člověk jedinečný, a také toho, jak nejlépe těmto jednotlivcům sloužit.

Aby společnosti začaly zaznamenávat úspěch se svými marketingovými strategiemi, musí se přestat snažit vnucovat lidem své produkty a místo toho se zaměřit na potřeby a přání své cílové skupiny. Například místo toho, abyste se soustředili na sdělení, kupte si můj výrobek, zaměřte se více na funkce, které váš ideální zákazník hledá.

Lidé chtějí, aby se k nim přistupovalo jako k osobnostem, kterými jsou, ne pouze jako k zákazníkům. S ohledem na tuto skutečnost by se marketéři měli zaměřit na budování vztahů a poskytování hodnoty dříve, než začnou nabízet své produkty nebo služby; jinak se dočkají nižší míry konverze.

Marketingové týmy budou úzce spolupracovat s týmy zabývajícími se vývojem produktů s cílem zlepšit zákaznickou zkušenost a zvýšit míru konverze

Spolupráce s týmem pro vývoj produktů může přinést řadu výhod pro design i reklamu. Produktové týmy jsou obvykle nadšené z návrhu vynikajícího uživatelského rozhraní nebo nové vzrušující webové aplikace, ale příliš často se na tyto aspekty své práce soustředí na úkor vývoje dobrých marketingových kopií.

Zdravé partnerství mezi oběma polovinami organizace – jednou zaměřenou na výzkum a návrh UX a druhou na strategii komunikace – znamená, že budete schopni svůj produkt efektivně a účinně propagovat.

Spotřebitelská zkušenost je nyní na vrcholu seznamu priorit každé společnosti, což znamená, že všechna oddělení se musí zaměřit na její efektivní poskytování. Tato změna orientace je náročná, ale jakmile jsou k dispozici vhodné zdroje, může vytvořit zapamatovatelnější spotřebitelský zážitek – což povede ke zvýšení povědomí o značce a vyšším prodejům.

Role marketingu se vyvíjejí – stávají se z nich spíše vychovatelé a lídři než jen reklamní pracovníci

Dříve byl marketér jen někým, kdo prodával produkty, ale nyní má jinou roli. Musí vzdělávat spotřebitele a pracovat s nimi, spíše než se je jen snažit dotlačit k tomu, aby si něco koupili. Pro některé to může být obtížný přechod, ale je to nezbytné.

S tím, jak se vyvíjí role marketérů, se mění i jejich pohled na věc. Už nejde jen o propagaci produktů, ta se postupem času stala mnohem komplexnější.

Marketéři musí začít přemýšlet jako pedagogové. Už to nemůže být stále jen o prodávání věcí lidem. Musí si udělat čas a vzdělávat lidi v tom, proč by měli daný produkt chtít. Není to v žádném případě snadné, ale stalo se to nutností, pokud si společnosti chtějí udržet relevanci a zůstat konkurenceschopné vůči větším korporacím s hlubšími kapsami.

Marketéři, kteří to s úspěchem v příštích letech myslí vážně, musí klást důraz na vzdělávání svých zákazníků. Spotřebitelé dnes chtějí více informací, ne jen tvrdý prodej. Tuto příležitost můžete využít k tomu, abyste se odlišili tím, že svému publiku poskytnete podrobný obsah, který ho poučí a odpoví na všechny jeho otázky. Tímto způsobem budete méně pravděpodobně ztrácet potenciální zákazníky, protože budou mít pocit, že nevědí dost o tom, co nabízíte nebo jak to pro ně funguje.

V roce 2022 však půjde o vytvoření efektivní značky, přesvědčivého příběhu a měření jeho úspěšnosti. Už nebude stačit vytvořit značku a očekávat, že se bude prodávat.Efektivní marketingové taktiky se v minulosti točily kolem využívání správných platforem pro propagaci, vytváření reklam, které cílily na konkrétní publikum nebo demografické skupiny prostřednictvím klíčových slov a hashtagů na stránkách sociálních médií s retargetingovými kampaněmi, kde to bylo možné. Marketing v roce 2022 bude vyžadovat majitele podniků, kteří budou ochotni riskovat, investovat do budování své značky, naslouchat při komunikaci se zákazníky online pozorněji než kdykoli předtím, jinak budou čelit neúspěchu, protože konkurence bude i nadále růst nebývalým tempem.Efektivní marketing vyžaduje jak dlouhodobé uvažování, tak krátkodobé rychlé výhry, a proto bude efektivní vyprávění příběhů pro úspěch firmy ještě zásadnější než kdykoli předtím.Následuje sedm trendů, kterými je třeba se řídit, abyste dosáhli úspěchu:Videomarketing je budoucností marketingu. Chcete využít této příležitosti?Může to znít jako hyperbola, ale existují data, která to potvrzují. Vyhledávací gigant Google oznámil, že YouTube oslovuje více lidí ve věku 18-34 let a 18-49 let než jakákoli kabelová síť ve Spojených státech. Facebook uvádí, že videopříspěvky mají v průměru šestkrát vyšší návštěvnost než příspěvky s fotografiemi nebo odkazy, zatímco Twitter zaznamenal nárůst počtu zhlédnutí videí o více než 160 %.Co to tedy znamená pro marketéry?Znamená to, že pokud do své strategie nezařazujete video, přicházíte o obrovskou příležitost navázat kontakt se svým publikem a vybudovat si u něj důvěru. Video je klíčové pro vytváření vztahů se zákazníky, protože za značkou stojí lidský hlas, který u zákazníků buduje důvěryhodnost a loajalitu.V roku 2022 by marketéři měli očekávat ještě větší roztříštěnost a šum, takže bude těžší než kdy dříve prorazit v nepřehledné změti pouze reklamními sděleními.Obsahový marketing je jedním z nejdůležitějších aspektů každé digitální strategie. Obsah se stal mocným způsobem, jak navázat kontakt se zákazníky, zaujmout je a vybudovat si jejich důvěru. Na druhou stranu špatný obsah může mít pro vaši společnost katastrofální následky. Z hlediska image značky a nálady zákazníků vůči dané značce nebo produktu způsobí více škody než užitku.Dobrý obsah si časem vybuduje důvěryhodnost, což znamená, že jakmile získáte nové potenciální zákazníky, pravděpodobně u vás nakoupí. Na druhou stranu, pokud lidé narazí na nekvalitní informace, mohou zcela ztratit důvěru ve vaši společnost, což je při hledání podobného zboží na internetu prostřednictvím konkurenčních webů povede k alternativní cestě.Jinými slovy, jedná se o aspekt marketingu, který byste nikdy neměli brát na lehkou váhu. Obsahový marketing je důležitým aspektem každé digitální strategie a může mít trvalý dopad na vaše podnikání, ať už v dobrém či zlém. Efektivní vyprávění příběhů může pomoci vybudovat z firmy něco, s čím se spotřebitelé budou chtít spojit na všech úrovních, což je důvod, proč bude obsahový marketing v průběhu roku 2022 stále nesmírně důležitý.Pro marketingové týmy bude důležité větší zaměření na analýzu dat. Společnosti utrácejí méně peněz, takže prokazování návratnosti investic bude stále důležitější, pokud jde o zdůvodňování rozpočtů a nákupů.Pokud chcete získat podrobnější informace o tom, jak se vaši zákazníci chovají, abyste mohli přijímat správná rozhodnutí pro vaši společnost, pak bude datová analytika klíčovou součástí tohoto procesu. Ať tak či onak, marketéři potřebují přístup k nejrůznějším číslům, aby mohli skutečně proniknout do toho, kdo je jejich publikum a co ho zajímá. S takovým zvýšeným důrazem na služby zákazníkům je důležité, aby marketingové týmy přesně pochopily, co si lidé myslí a co dělají, než učiní nějaké zásadní kroky, pokud jde o snahy o budování značky a vývoj produktů.Kanály sociálních médií, jako jsou Facebook a Instagram, se od doby, kdy se poprvé objevily na scéně, výrazně změnily. Lidé procházejí kanály tak rychle, že je pro značky obtížné upoutat jejich pozornost na delší dobu. Doby tvrdého prodeje na sociálních sítích jsou dávno pryč, a proto je nutné, aby marketéři místo tradičního tvrdého prodeje vedli kampaň příběhem.Sociální média se také stala více vizuálně orientovaná, což znamená, že je pro značky nezbytné vytvářet vysoce kvalitní obrázky a videa, aby zaujaly potenciální zákazníky.Marketéři musí zaměřit svou pozornost na vytváření zajímavého obsahu, který budou sdílet i uživatelé mimo samotnou značku.Budoucnost marketingu spočívá v zaměření se na potřeby zákazníků, nikoli na prodej. Velká data a internet umožňují vytvářet hyperpersonalizované zážitky na základě toho, co zákazníci dělají online. Tato schopnost firem porozumět svým klientům jim umožňuje budovat s nimi lepší dlouhodobé vztahy. To pak vede k větší loajalitě ke značce a v konečném důsledku k větším možnostem příjmů v budoucnu díky pochopení toho, čím je každý člověk jedinečný, a také toho, jak nejlépe těmto jednotlivcům sloužit.Aby společnosti začaly zaznamenávat úspěch se svými marketingovými strategiemi, musí se přestat snažit vnucovat lidem své produkty a místo toho se zaměřit na potřeby a přání své cílové skupiny. Například místo toho, abyste se soustředili na sdělení, kupte si můj výrobek, zaměřte se více na funkce, které váš ideální zákazník hledá.Lidé chtějí, aby se k nim přistupovalo jako k osobnostem, kterými jsou, ne pouze jako k zákazníkům. S ohledem na tuto skutečnost by se marketéři měli zaměřit na budování vztahů a poskytování hodnoty dříve, než začnou nabízet své produkty nebo služby; jinak se dočkají nižší míry konverze.Spolupráce s týmem pro vývoj produktů může přinést řadu výhod pro design i reklamu. Produktové týmy jsou obvykle nadšené z návrhu vynikajícího uživatelského rozhraní nebo nové vzrušující webové aplikace, ale příliš často se na tyto aspekty své práce soustředí na úkor vývoje dobrých marketingových kopií.Zdravé partnerství mezi oběma polovinami organizace – jednou zaměřenou na výzkum a návrh UX a druhou na strategii komunikace – znamená, že budete schopni svůj produkt efektivně a účinně propagovat.Spotřebitelská zkušenost je nyní na vrcholu seznamu priorit každé společnosti, což znamená, že všechna oddělení se musí zaměřit na její efektivní poskytování. Tato změna orientace je náročná, ale jakmile jsou k dispozici vhodné zdroje, může vytvořit zapamatovatelnější spotřebitelský zážitek – což povede ke zvýšení povědomí o značce a vyšším prodejům.Dříve byl marketér jen někým, kdo prodával produkty, ale nyní má jinou roli. Musí vzdělávat spotřebitele a pracovat s nimi, spíše než se je jen snažit dotlačit k tomu, aby si něco koupili. Pro některé to může být obtížný přechod, ale je to nezbytné.S tím, jak se vyvíjí role marketérů, se mění i jejich pohled na věc. Už nejde jen o propagaci produktů, ta se postupem času stala mnohem komplexnější.Marketéři musí začít přemýšlet jako pedagogové. Už to nemůže být stále jen o prodávání věcí lidem. Musí si udělat čas a vzdělávat lidi v tom, proč by měli daný produkt chtít. Není to v žádném případě snadné, ale stalo se to nutností, pokud si společnosti chtějí udržet relevanci a zůstat konkurenceschopné vůči větším korporacím s hlubšími kapsami.Marketéři, kteří to s úspěchem v příštích letech myslí vážně, musí klást důraz na vzdělávání svých zákazníků. Spotřebitelé dnes chtějí více informací, ne jen tvrdý prodej. Tuto příležitost můžete využít k tomu, abyste se odlišili tím, že svému publiku poskytnete podrobný obsah, který ho poučí a odpoví na všechny jeho otázky. Tímto způsobem budete méně pravděpodobně ztrácet potenciální zákazníky, protože budou mít pocit, že nevědí dost o tom, co nabízíte nebo jak to pro ně funguje.
Tagy: businessmarketingtrend


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Pět věcí, které je třeba sledovat na trzích v nadcházejícím týdnu
    2. Které akcie nejvíce vytěží z růstu zlata? Bank of America ukazuje favority
    3. JPM varuje, že přebytek kapacity ohrozí evropské aerolinky v roce 2026
    4. Levné akcie s potenciálem zářit v roce 2026 podle analytiků Jefferies
    5. Jak se naučit lépe naslouchat – dovednost, která mění vztahy i práci
    Advertisement

    Breaking.

    01:35

    Akcie AeroVironment rostou po uvedení vojenského softwaru řízeného umělou inteligencí.

    01:31

    TSX klesá po sestupu z rekordní výše

    01:26

    Španělské akcie rostou na konci obchodování; IBEX 35 se zvýšil o 0,47 %

    01:20

    Akcie společnosti Braze rostou po spuštění nástroje pro rozhodování AI na Google Cloud.

    01:14

    Moody’s změnila výhled Paysafe z pozitivního na stabilní.

    01:10

    S&P snížila rating Universal Entertainment na ‚B-‚ kvůli pomalému oživení.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Vánoční nákupní sezóna začala překvapivě silně a odhaluje nové vítěze

    2 prosince, 2025

    Vánoční nákupní sezóna roku 2025 odstartovala s energií, která překvapila i zkušené analytiky z Wall Street.

    Zdroj: Getty Images

    Proč jedna z nejžhavějších AI akcií roku dále navyšuje své obrovské zisky

    2 prosince, 2025
    Zdroj: Pixabay

    UBS potvrzuje nákupní doporučení pro Chevron díky silnému cash flow

    2 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Carvana zásadně mění trh s ojetinami. Může však získat ještě větší podíl na trhu?

    2 prosince, 2025

    IPO Cardinal Infrastructure: Energetický lídr vstupuje na Nasdaq

    2 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Trump vybírá šéfa Fedu, který prosadí rychlejší snížení sazeb

    1 prosince, 2025

    OPEC+ pozastavuje navyšování těžby a reaguje na přebytek ropy na trhu

    30 listopadu, 2025

    AMD dál zrychluje růst a posiluje svou pozici v éře umělé inteligence

    28 listopadu, 2025

    Salesforce po výrazném propadu otevírá prostor pro obrat v roce 2026

    30 listopadu, 2025

    Costco po poklesu zůstává silnou a odolnou růstovou sázkou

    28 listopadu, 2025

    Index S&P 500 zahajuje prosinec s mírnými ztrátami, investoři sledují Fed

    1 prosince, 2025

    S&P 500 posiluje díky obnovení zájmu o technologické akcie

    2 prosince, 2025

    Čína upevňuje globální dominanci ve výrobě i technologiích

    29 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost