Akcie LVMH na začátku obchodní seance vzrostly o 3,9 % a rally LVMH zvedla vzhůru také akcie jeho konkurentů v oblasti luxusního zboží, jako jsou Kering a Hermes.
Společnost LVMH, která vlastní značky od koňaku Hennessy až po prodejce kosmetiky Sephora, ve čtvrtek uvedla, že růst jejích tržeb ve čtvrtém čtvrtletí zrychlil a celkově dosáhl 20,04 miliardy eur (22,31 miliardy USD), přičemž růst vedly největší výdělečné značky francouzské skupiny Louis Vuitton a Dior.
Luxusní značky podpořily 28% nárůst tržeb největší divize LVMH, módního a koženého zboží, na srovnatelné bázi, čímž překonaly očekávání analytiků, kteří předpokládali 16% růst. Tržby této divize v posledních třech měsících loňského roku byly o 51 % vyšší než v roce 2019, tedy v období před pandemií.
Akcie LVMH na začátku obchodní seance vzrostly o 3,9 % a rally LVMH zvedla vzhůru také akcie jeho konkurentů v oblasti luxusního zboží, jako jsou Kering a Hermes.Společnost LVMH, která vlastní značky od koňaku Hennessy až po prodejce kosmetiky Sephora, ve čtvrtek uvedla, že růst jejích tržeb ve čtvrtém čtvrtletí zrychlil a celkově dosáhl 20,04 miliardy eur , přičemž růst vedly největší výdělečné značky francouzské skupiny Louis Vuitton a Dior.Luxusní značky podpořily 28% nárůst tržeb největší divize LVMH, módního a koženého zboží, na srovnatelné bázi, čímž překonaly očekávání analytiků, kteří předpokládali 16% růst. Tržby této divize v posledních třech měsících loňského roku byly o 51 % vyšší než v roce 2019, tedy v období před pandemií.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...