Generální ředitel Ralph Lauren říká, že metaverse je způsob, jak oslovit mladší generaci zákazníků
Generální ředitel Ralph Lauren Patrice Louvet v pondělí uvedl, že módní značka hledá příležitosti v metaverzi jako způsob, jak přilákat mladší zákazníky.
Na výroční konferenci Národní maloobchodní federace uvedl, že spotřebitelé si již mohou koupit digitální oblečení Ralph Lauren a virtuálně navštívit – nebo si dokonce dát virtuální kávu – obchod společnosti na Madison Avenue. Uvedl, že maloobchodní řetězec zvažuje, zda v tomto digitálním světě, kde se střetává elektronický obchod, hry a sociální média, koupí nemovitost.
Louvet navíc uvedl, že se na něm osobně podílí: Svého avatara už oblékl do ragbyového trička.
„Jednou z našich strategií je získat novou generaci a ta je tady. Takže musíme být u toho,“ řekl. „Mezi metaverzí a Ralphovou vizí je vlastně spousta paralel, protože my nejsme módní společnost. Podnikáme v oblasti snů.“
Do metaverza se noří stále více maloobchodních prodejců. Společnost Nike minulý měsíc koupila virtuální společnost RTFKT, která vyrábí tenisky. Společnost Walmart nedávno podala ochranné známky, které by jí mohly otevřít cestu k prodeji virtuálního zboží od bytových dekorací po výrobky osobní péče a k nabízení virtuální měny a nefungujících tokenů neboli NFT uživatelům. A luxusní značky, včetně Ralpha Laurena a Gucciho, spustily virtuální zážitky.
Louvet uvedl, že Ralph Lauren se účastní metaverza platformy Zepeto a herní stránky Roblox, kde mohou zákazníci oblékat své avatary do oblečení Ralph Lauren. Řekl, že společnost již viděla, jak by metaverze mohla zvýšit tržby. Po pouhých několika týdnech na platformě Zepeto prodala více než 100 000 kusů, uvedl.
Řekl, že Ralph Lauren zatím neprodává NFT – ale zvažuje, jak by to mohlo podpořit i jeho značku.
„Učíme se,“ řekl. „Experimentujeme. Myslím si, že budeme svědky toho, jak se tyto prostory budou i nadále přitahovat spotřebitele, protože se budou rozšiřovat.“
Na výroční konferenci Národní maloobchodní federace uvedl, že spotřebitelé si již mohou koupit digitální oblečení Ralph Lauren a virtuálně navštívit – nebo si dokonce dát virtuální kávu – obchod společnosti na Madison Avenue. Uvedl, že maloobchodní řetězec zvažuje, zda v tomto digitálním světě, kde se střetává elektronický obchod, hry a sociální média, koupí nemovitost.Louvet navíc uvedl, že se na něm osobně podílí: Svého avatara už oblékl do ragbyového trička.„Jednou z našich strategií je získat novou generaci a ta je tady. Takže musíme být u toho,“ řekl. „Mezi metaverzí a Ralphovou vizí je vlastně spousta paralel, protože my nejsme módní společnost. Podnikáme v oblasti snů.“Do metaverza se noří stále více maloobchodních prodejců. Společnost Nike minulý měsíc koupila virtuální společnost RTFKT, která vyrábí tenisky. Společnost Walmart nedávno podala ochranné známky, které by jí mohly otevřít cestu k prodeji virtuálního zboží od bytových dekorací po výrobky osobní péče a k nabízení virtuální měny a nefungujících tokenů neboli NFT uživatelům. A luxusní značky, včetně Ralpha Laurena a Gucciho, spustily virtuální zážitky.Louvet uvedl, že Ralph Lauren se účastní metaverza platformy Zepeto a herní stránky Roblox, kde mohou zákazníci oblékat své avatary do oblečení Ralph Lauren. Řekl, že společnost již viděla, jak by metaverze mohla zvýšit tržby. Po pouhých několika týdnech na platformě Zepeto prodala více než 100 000 kusů, uvedl.Řekl, že Ralph Lauren zatím neprodává NFT – ale zvažuje, jak by to mohlo podpořit i jeho značku.Chcete využít této příležitosti?„Učíme se,“ řekl. „Experimentujeme. Myslím si, že budeme svědky toho, jak se tyto prostory budou i nadále přitahovat spotřebitele, protože se budou rozšiřovat.“
Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...