Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nevracíme se do normálu. Nikdy. Zde jsou 3 strategie, jak to nyní zvládnout

Podle vedoucí globálních marketingových služeb společnosti Accenture Interactive Jeannine Falcone se vedoucí pracovníci mohou poučit z toho, co dělají úspěšní jinak.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
27 ledna, 2022
5 min. čtení
5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

„Koneckonců u Thrivers je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že budou dosahovat lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti.“

Připojit se k videohovoru s klientem a přitom držet v ruce křičící batole, otevřít dveře pro zásilku a utišit štěkajícího psa. A to pět dní v týdnu po dobu téměř dvou let. Jestli tohle není recept na vyhoření, pak nevím, co to je.

Skutečnost, že 44 % zaměstnanců uvádí, že se cítí vyhořelí, mě vůbec nepřekvapuje. Překvapuje mě však, že toto číslo není vyšší. Vzhledem k tomu, že podobný počet zaměstnanců uvažuje o odchodu z práce, je nejvyšší čas začít se vyhořením ve firmě zabývat.

Marketérům není vyhoření cizí. Tlak na růst a výkonnost se stupňuje v souvislosti s vyššími očekáváními spotřebitelů, snižujícími se rozpočty a vírem technologií a obsahu. Pandemie tuto složitost ještě znásobila. Podle nového průzkumu společnosti Accenture Interactive je vyčerpání natolik silné, že téměř 70 % vedoucích pracovníků v marketingu tvrdí, že poslední rok jejich týmy zcela vyčerpal.

Ale tady je dobrá zpráva: Tentýž výzkum zjistil, že celosvětově existuje základní skupina marketérů (17 %), kteří se vymanili z trendu vyhoření a stali se „Thrivers“, kteří jsou plní energie, aby mohli čelit budoucím výzvám. To je v porovnání se „Strivers“ a „Survivors“, kteří mají pocit, že pouze vytrvali nebo zcela vyhořeli.

Vedoucí pracovníci se mohou poučit z toho, co „Thrivers“ dělají jinak. Koneckonců podávají záviděníhodnou výkonnostní prémii. U „Thrivers“ je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti, a navíc je u nich o 80 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou „mnohem lepších“ výsledků v oblasti spokojenosti zákazníků.

Advertisement

POZNÁVAT LIDI – ZNOVU

Chcete využít této příležitosti?

Marketéři vědí, jak složité je prostředí. Požadavky zákazníků jsou stále složitější a zaměstnanci chtějí mít pocit, že jejich práce má smysl.

Prosperující firmy se uzemňují tím, že se znovu seznamují se zákazníky v době, kdy mnozí přehodnotili, co je pro ně důležité, a hledají firmy, které tomu rozumí. K tomu je zapotřebí, aby se celý podnik začal zajímat (a zodpovídat) a využíval tradiční i nové zdroje dat a mechanismy zpětné vazby, jako jsou průzkumy a zapojení sociálních médií, k vytvoření vícerozměrného pohledu na to, co zákazníky zajímá. Jde o to, kdo jsou, nejen o to, co kupují.

Zákazníci nejsou jediní, kdo provádí toto pandemií inspirované zkoumání duše. Udělali to i zaměstnanci a jejich opětovné poznávání je stejně důležité. Vedoucí pracovníci by tedy měli hledat zpětnou vazbu i zde. Ptejte se zaměstnanců, jak se jim daří a co potřebují, aby mohli dobře vykonávat svou práci. Vytvořte prostředí, ve kterém se jim bude dobře odpovídat pravdivě. Společnosti, které to dělají dobře, mohou zaměstnance nastavit tak, aby přijali svého vnitřního hledače.

VYŠKRTNĚTE TO, NA ČEM NEZÁLEŽÍ

Thrivers zvládají složitost tím, že odbourávají složitosti, aby pomohli lidem být produktivnější a v práci spokojenější.

Například využili pandemii jako povolení k přepracování marketingu. Nyní je na stejné přepojení připraven i zbytek podnikání. Jde o to nechat vše být. Zodpovědnost začíná u vedoucích pracovníků, kteří mohou svým lidem umožnit, aby udělali totéž.

Bez ohledu na funkční oblast jsou nudné a opakující se úkoly zralé pro toto uvolnění. Automatizace sice není všelék, ale při inteligentním nasazení a za přispění uživatelů může poskytnout některé úlevy, které vyčerpaní zaměstnanci zoufale potřebují. Vedoucí pracovníci podniků by zde měli zaujmout přístup založený na spolupráci, nejprve konzultovat a diskutovat o možnostech se zaměstnanci (nezapomeňte: znovu se seznamujeme) a teprve poté investovat do technologií.

Proto vedoucím pracovníkům říkám, aby začali tím, že si položí tuto otázku týkající se všeho, co jejich tým dělá: „Co by se stalo, kdybychom to přestali dělat?“. Je to účinný způsob, jak se zaměřit na to, co je pro zákazníky a zaměstnance nejdůležitější.

SHROMÁŽDIT SE KOLEM VYŠŠÍHO POSLÁNÍ

Za čím si firma stojí? Prosperující lidé si tuto otázku kladou často a je to otázka, kterou si musí vedoucí pracovníci podniků klást a záměrně se jí zabývat. Odpovědnost za odlišení a zákaznické zkušenosti, které uvádějí v život účel značky, je práce celé organizace, která musí být prosazována shora.

Vedení společnosti může povzbudit oddělení, aby si jako prioritu stanovila připomínat svým zaměstnancům hlubší „proč“, které stojí za jejich funkcemi, rolemi a povinnostmi – a jak ztělesňují účel značky. Pro některá oddělení to může znamenat pravidelné porady, na kterých se vysvětlí, jak dané oddělení pozitivně posiluje účel organizace. Pro jinou to může znamenat programy, které oceňují příběhy zaměstnanců a zákazníků, které ztělesňují účel značky.

Čím více se vedoucí představitelé podniků dokáží chopit této odpovědnosti jako společné ambice, tím více se mohou zbavit nejednoznačnosti, překonat organizační síly a používat účel značky jako optiku pro stanovení priorit a přidělování zdrojů. Výhody tohoto postupu jsou dvojí – zaprvé se naplňuje potřeba zákazníků utrácet za značky, které mají smysl, a zadruhé se dává zaměstnancům bod kolektivní odlišnosti, za kterým se mohou semknout.

Opuštění toho, „jak jsme to vždycky dělali“, může zajistit, že systémy a způsoby práce, které se nyní budují zpět, mají pro lidi a podniky smysl. To je způsob, jak zajistit lepší budoucnost pro všechny: budoucnost s menším vyhořením a větší genialitou.

„Koneckonců u Thrivers je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že budou dosahovat lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti.“Připojit se k videohovoru s klientem a přitom držet v ruce křičící batole, otevřít dveře pro zásilku a utišit štěkajícího psa. A to pět dní v týdnu po dobu téměř dvou let. Jestli tohle není recept na vyhoření, pak nevím, co to je.Skutečnost, že 44 % zaměstnanců uvádí, že se cítí vyhořelí, mě vůbec nepřekvapuje. Překvapuje mě však, že toto číslo není vyšší. Vzhledem k tomu, že podobný počet zaměstnanců uvažuje o odchodu z práce, je nejvyšší čas začít se vyhořením ve firmě zabývat.Marketérům není vyhoření cizí. Tlak na růst a výkonnost se stupňuje v souvislosti s vyššími očekáváními spotřebitelů, snižujícími se rozpočty a vírem technologií a obsahu. Pandemie tuto složitost ještě znásobila. Podle nového průzkumu společnosti Accenture Interactive je vyčerpání natolik silné, že téměř 70 % vedoucích pracovníků v marketingu tvrdí, že poslední rok jejich týmy zcela vyčerpal.Ale tady je dobrá zpráva: Tentýž výzkum zjistil, že celosvětově existuje základní skupina marketérů , kteří se vymanili z trendu vyhoření a stali se „Thrivers“, kteří jsou plní energie, aby mohli čelit budoucím výzvám. To je v porovnání se „Strivers“ a „Survivors“, kteří mají pocit, že pouze vytrvali nebo zcela vyhořeli.Vedoucí pracovníci se mohou poučit z toho, co „Thrivers“ dělají jinak. Koneckonců podávají záviděníhodnou výkonnostní prémii. U „Thrivers“ je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti, a navíc je u nich o 80 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou „mnohem lepších“ výsledků v oblasti spokojenosti zákazníků.Chcete využít této příležitosti?Marketéři vědí, jak složité je prostředí. Požadavky zákazníků jsou stále složitější a zaměstnanci chtějí mít pocit, že jejich práce má smysl.Prosperující firmy se uzemňují tím, že se znovu seznamují se zákazníky v době, kdy mnozí přehodnotili, co je pro ně důležité, a hledají firmy, které tomu rozumí. K tomu je zapotřebí, aby se celý podnik začal zajímat a využíval tradiční i nové zdroje dat a mechanismy zpětné vazby, jako jsou průzkumy a zapojení sociálních médií, k vytvoření vícerozměrného pohledu na to, co zákazníky zajímá. Jde o to, kdo jsou, nejen o to, co kupují.Zákazníci nejsou jediní, kdo provádí toto pandemií inspirované zkoumání duše. Udělali to i zaměstnanci a jejich opětovné poznávání je stejně důležité. Vedoucí pracovníci by tedy měli hledat zpětnou vazbu i zde. Ptejte se zaměstnanců, jak se jim daří a co potřebují, aby mohli dobře vykonávat svou práci. Vytvořte prostředí, ve kterém se jim bude dobře odpovídat pravdivě. Společnosti, které to dělají dobře, mohou zaměstnance nastavit tak, aby přijali svého vnitřního hledače.Thrivers zvládají složitost tím, že odbourávají složitosti, aby pomohli lidem být produktivnější a v práci spokojenější.Například využili pandemii jako povolení k přepracování marketingu. Nyní je na stejné přepojení připraven i zbytek podnikání. Jde o to nechat vše být. Zodpovědnost začíná u vedoucích pracovníků, kteří mohou svým lidem umožnit, aby udělali totéž.Bez ohledu na funkční oblast jsou nudné a opakující se úkoly zralé pro toto uvolnění. Automatizace sice není všelék, ale při inteligentním nasazení a za přispění uživatelů může poskytnout některé úlevy, které vyčerpaní zaměstnanci zoufale potřebují. Vedoucí pracovníci podniků by zde měli zaujmout přístup založený na spolupráci, nejprve konzultovat a diskutovat o možnostech se zaměstnanci a teprve poté investovat do technologií.Proto vedoucím pracovníkům říkám, aby začali tím, že si položí tuto otázku týkající se všeho, co jejich tým dělá: „Co by se stalo, kdybychom to přestali dělat?“. Je to účinný způsob, jak se zaměřit na to, co je pro zákazníky a zaměstnance nejdůležitější.Za čím si firma stojí? Prosperující lidé si tuto otázku kladou často a je to otázka, kterou si musí vedoucí pracovníci podniků klást a záměrně se jí zabývat. Odpovědnost za odlišení a zákaznické zkušenosti, které uvádějí v život účel značky, je práce celé organizace, která musí být prosazována shora.Vedení společnosti může povzbudit oddělení, aby si jako prioritu stanovila připomínat svým zaměstnancům hlubší „proč“, které stojí za jejich funkcemi, rolemi a povinnostmi – a jak ztělesňují účel značky. Pro některá oddělení to může znamenat pravidelné porady, na kterých se vysvětlí, jak dané oddělení pozitivně posiluje účel organizace. Pro jinou to může znamenat programy, které oceňují příběhy zaměstnanců a zákazníků, které ztělesňují účel značky.Čím více se vedoucí představitelé podniků dokáží chopit této odpovědnosti jako společné ambice, tím více se mohou zbavit nejednoznačnosti, překonat organizační síly a používat účel značky jako optiku pro stanovení priorit a přidělování zdrojů. Výhody tohoto postupu jsou dvojí – zaprvé se naplňuje potřeba zákazníků utrácet za značky, které mají smysl, a zadruhé se dává zaměstnancům bod kolektivní odlišnosti, za kterým se mohou semknout.Opuštění toho, „jak jsme to vždycky dělali“, může zajistit, že systémy a způsoby práce, které se nyní budují zpět, mají pro lidi a podniky smysl. To je způsob, jak zajistit lepší budoucnost pro všechny: budoucnost s menším vyhořením a větší genialitou.
Tagy: businessmarketingofficepráce


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    17:56

    Zde je důvod, proč analytik věří, že akcie Boeingu budou v roce 2026 úspěšné.

    17:52

    Generální ředitel Rheinmetallu prosazuje fúzi s KNDS k vytvoření významné evropské obranné společnosti – Bloomberg

    17:46

    Intel, AMD a Texas Instruments žalovány kvůli technologii použité v ruské výzbroji

    17:39

    Jefferies zpochybňuje vysokou poptávku po čipech Nvidia H200 v Číně.

    17:33

    Moody’s zvyšuje rating Petra Diamonds na Caa1 po refinancování dluhu

    17:24

    Akcie Figeac Aero se propadly po zklamání z výsledků za první pololetí

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    Společnost Blue Owl Capital se v posledních měsících potýkala s výraznou volatilitou a její akcie za letošní rok poklesly o...

    Zdroj: Getty Images

    JPMorgan zaujímá optimističtější postoj k akciím společnosti PepsiCo

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Getty images

    GE Vernova se veze na vlně elektrifikace, akcie stoupají na rekordní úroveň

    10 prosince, 2025
    Zdroj: CNBC

    Proč dát přednost akciím TSMC před Nvidií, když boj o AI čipy sílí

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Vzrostou akcie kontroverzní společnosti Joby Aviation v roce 2026?

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    Applied Materials posiluje díky silnému oživení trhu paměťových čipů

    6 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie AeroVironment po rekordních tržbách prudce klesají. Proč se tak děje?

    10 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost