Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nevracíme se do normálu. Nikdy. Zde jsou 3 strategie, jak to nyní zvládnout

Podle vedoucí globálních marketingových služeb společnosti Accenture Interactive Jeannine Falcone se vedoucí pracovníci mohou poučit z toho, co dělají úspěšní jinak.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
27 ledna, 2022
5 min. čtení
5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

„Koneckonců u Thrivers je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že budou dosahovat lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti.“

Připojit se k videohovoru s klientem a přitom držet v ruce křičící batole, otevřít dveře pro zásilku a utišit štěkajícího psa. A to pět dní v týdnu po dobu téměř dvou let. Jestli tohle není recept na vyhoření, pak nevím, co to je.

Skutečnost, že 44 % zaměstnanců uvádí, že se cítí vyhořelí, mě vůbec nepřekvapuje. Překvapuje mě však, že toto číslo není vyšší. Vzhledem k tomu, že podobný počet zaměstnanců uvažuje o odchodu z práce, je nejvyšší čas začít se vyhořením ve firmě zabývat.

Marketérům není vyhoření cizí. Tlak na růst a výkonnost se stupňuje v souvislosti s vyššími očekáváními spotřebitelů, snižujícími se rozpočty a vírem technologií a obsahu. Pandemie tuto složitost ještě znásobila. Podle nového průzkumu společnosti Accenture Interactive je vyčerpání natolik silné, že téměř 70 % vedoucích pracovníků v marketingu tvrdí, že poslední rok jejich týmy zcela vyčerpal.

Ale tady je dobrá zpráva: Tentýž výzkum zjistil, že celosvětově existuje základní skupina marketérů (17 %), kteří se vymanili z trendu vyhoření a stali se „Thrivers“, kteří jsou plní energie, aby mohli čelit budoucím výzvám. To je v porovnání se „Strivers“ a „Survivors“, kteří mají pocit, že pouze vytrvali nebo zcela vyhořeli.

Vedoucí pracovníci se mohou poučit z toho, co „Thrivers“ dělají jinak. Koneckonců podávají záviděníhodnou výkonnostní prémii. U „Thrivers“ je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti, a navíc je u nich o 80 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou „mnohem lepších“ výsledků v oblasti spokojenosti zákazníků.

Advertisement

POZNÁVAT LIDI – ZNOVU

Chcete využít této příležitosti?

Marketéři vědí, jak složité je prostředí. Požadavky zákazníků jsou stále složitější a zaměstnanci chtějí mít pocit, že jejich práce má smysl.

Prosperující firmy se uzemňují tím, že se znovu seznamují se zákazníky v době, kdy mnozí přehodnotili, co je pro ně důležité, a hledají firmy, které tomu rozumí. K tomu je zapotřebí, aby se celý podnik začal zajímat (a zodpovídat) a využíval tradiční i nové zdroje dat a mechanismy zpětné vazby, jako jsou průzkumy a zapojení sociálních médií, k vytvoření vícerozměrného pohledu na to, co zákazníky zajímá. Jde o to, kdo jsou, nejen o to, co kupují.

Zákazníci nejsou jediní, kdo provádí toto pandemií inspirované zkoumání duše. Udělali to i zaměstnanci a jejich opětovné poznávání je stejně důležité. Vedoucí pracovníci by tedy měli hledat zpětnou vazbu i zde. Ptejte se zaměstnanců, jak se jim daří a co potřebují, aby mohli dobře vykonávat svou práci. Vytvořte prostředí, ve kterém se jim bude dobře odpovídat pravdivě. Společnosti, které to dělají dobře, mohou zaměstnance nastavit tak, aby přijali svého vnitřního hledače.

VYŠKRTNĚTE TO, NA ČEM NEZÁLEŽÍ

Thrivers zvládají složitost tím, že odbourávají složitosti, aby pomohli lidem být produktivnější a v práci spokojenější.

Například využili pandemii jako povolení k přepracování marketingu. Nyní je na stejné přepojení připraven i zbytek podnikání. Jde o to nechat vše být. Zodpovědnost začíná u vedoucích pracovníků, kteří mohou svým lidem umožnit, aby udělali totéž.

Bez ohledu na funkční oblast jsou nudné a opakující se úkoly zralé pro toto uvolnění. Automatizace sice není všelék, ale při inteligentním nasazení a za přispění uživatelů může poskytnout některé úlevy, které vyčerpaní zaměstnanci zoufale potřebují. Vedoucí pracovníci podniků by zde měli zaujmout přístup založený na spolupráci, nejprve konzultovat a diskutovat o možnostech se zaměstnanci (nezapomeňte: znovu se seznamujeme) a teprve poté investovat do technologií.

Proto vedoucím pracovníkům říkám, aby začali tím, že si položí tuto otázku týkající se všeho, co jejich tým dělá: „Co by se stalo, kdybychom to přestali dělat?“. Je to účinný způsob, jak se zaměřit na to, co je pro zákazníky a zaměstnance nejdůležitější.

SHROMÁŽDIT SE KOLEM VYŠŠÍHO POSLÁNÍ

Za čím si firma stojí? Prosperující lidé si tuto otázku kladou často a je to otázka, kterou si musí vedoucí pracovníci podniků klást a záměrně se jí zabývat. Odpovědnost za odlišení a zákaznické zkušenosti, které uvádějí v život účel značky, je práce celé organizace, která musí být prosazována shora.

Vedení společnosti může povzbudit oddělení, aby si jako prioritu stanovila připomínat svým zaměstnancům hlubší „proč“, které stojí za jejich funkcemi, rolemi a povinnostmi – a jak ztělesňují účel značky. Pro některá oddělení to může znamenat pravidelné porady, na kterých se vysvětlí, jak dané oddělení pozitivně posiluje účel organizace. Pro jinou to může znamenat programy, které oceňují příběhy zaměstnanců a zákazníků, které ztělesňují účel značky.

Čím více se vedoucí představitelé podniků dokáží chopit této odpovědnosti jako společné ambice, tím více se mohou zbavit nejednoznačnosti, překonat organizační síly a používat účel značky jako optiku pro stanovení priorit a přidělování zdrojů. Výhody tohoto postupu jsou dvojí – zaprvé se naplňuje potřeba zákazníků utrácet za značky, které mají smysl, a zadruhé se dává zaměstnancům bod kolektivní odlišnosti, za kterým se mohou semknout.

Opuštění toho, „jak jsme to vždycky dělali“, může zajistit, že systémy a způsoby práce, které se nyní budují zpět, mají pro lidi a podniky smysl. To je způsob, jak zajistit lepší budoucnost pro všechny: budoucnost s menším vyhořením a větší genialitou.

„Koneckonců u Thrivers je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že budou dosahovat lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti.“Připojit se k videohovoru s klientem a přitom držet v ruce křičící batole, otevřít dveře pro zásilku a utišit štěkajícího psa. A to pět dní v týdnu po dobu téměř dvou let. Jestli tohle není recept na vyhoření, pak nevím, co to je.Skutečnost, že 44 % zaměstnanců uvádí, že se cítí vyhořelí, mě vůbec nepřekvapuje. Překvapuje mě však, že toto číslo není vyšší. Vzhledem k tomu, že podobný počet zaměstnanců uvažuje o odchodu z práce, je nejvyšší čas začít se vyhořením ve firmě zabývat.Marketérům není vyhoření cizí. Tlak na růst a výkonnost se stupňuje v souvislosti s vyššími očekáváními spotřebitelů, snižujícími se rozpočty a vírem technologií a obsahu. Pandemie tuto složitost ještě znásobila. Podle nového průzkumu společnosti Accenture Interactive je vyčerpání natolik silné, že téměř 70 % vedoucích pracovníků v marketingu tvrdí, že poslední rok jejich týmy zcela vyčerpal.Ale tady je dobrá zpráva: Tentýž výzkum zjistil, že celosvětově existuje základní skupina marketérů , kteří se vymanili z trendu vyhoření a stali se „Thrivers“, kteří jsou plní energie, aby mohli čelit budoucím výzvám. To je v porovnání se „Strivers“ a „Survivors“, kteří mají pocit, že pouze vytrvali nebo zcela vyhořeli.Vedoucí pracovníci se mohou poučit z toho, co „Thrivers“ dělají jinak. Koneckonců podávají záviděníhodnou výkonnostní prémii. U „Thrivers“ je o 40 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou lepších výsledků v oblasti růstu tržeb a ziskovosti, a navíc je u nich o 80 % vyšší pravděpodobnost, že dosáhnou „mnohem lepších“ výsledků v oblasti spokojenosti zákazníků.Chcete využít této příležitosti?Marketéři vědí, jak složité je prostředí. Požadavky zákazníků jsou stále složitější a zaměstnanci chtějí mít pocit, že jejich práce má smysl.Prosperující firmy se uzemňují tím, že se znovu seznamují se zákazníky v době, kdy mnozí přehodnotili, co je pro ně důležité, a hledají firmy, které tomu rozumí. K tomu je zapotřebí, aby se celý podnik začal zajímat a využíval tradiční i nové zdroje dat a mechanismy zpětné vazby, jako jsou průzkumy a zapojení sociálních médií, k vytvoření vícerozměrného pohledu na to, co zákazníky zajímá. Jde o to, kdo jsou, nejen o to, co kupují.Zákazníci nejsou jediní, kdo provádí toto pandemií inspirované zkoumání duše. Udělali to i zaměstnanci a jejich opětovné poznávání je stejně důležité. Vedoucí pracovníci by tedy měli hledat zpětnou vazbu i zde. Ptejte se zaměstnanců, jak se jim daří a co potřebují, aby mohli dobře vykonávat svou práci. Vytvořte prostředí, ve kterém se jim bude dobře odpovídat pravdivě. Společnosti, které to dělají dobře, mohou zaměstnance nastavit tak, aby přijali svého vnitřního hledače.Thrivers zvládají složitost tím, že odbourávají složitosti, aby pomohli lidem být produktivnější a v práci spokojenější.Například využili pandemii jako povolení k přepracování marketingu. Nyní je na stejné přepojení připraven i zbytek podnikání. Jde o to nechat vše být. Zodpovědnost začíná u vedoucích pracovníků, kteří mohou svým lidem umožnit, aby udělali totéž.Bez ohledu na funkční oblast jsou nudné a opakující se úkoly zralé pro toto uvolnění. Automatizace sice není všelék, ale při inteligentním nasazení a za přispění uživatelů může poskytnout některé úlevy, které vyčerpaní zaměstnanci zoufale potřebují. Vedoucí pracovníci podniků by zde měli zaujmout přístup založený na spolupráci, nejprve konzultovat a diskutovat o možnostech se zaměstnanci a teprve poté investovat do technologií.Proto vedoucím pracovníkům říkám, aby začali tím, že si položí tuto otázku týkající se všeho, co jejich tým dělá: „Co by se stalo, kdybychom to přestali dělat?“. Je to účinný způsob, jak se zaměřit na to, co je pro zákazníky a zaměstnance nejdůležitější.Za čím si firma stojí? Prosperující lidé si tuto otázku kladou často a je to otázka, kterou si musí vedoucí pracovníci podniků klást a záměrně se jí zabývat. Odpovědnost za odlišení a zákaznické zkušenosti, které uvádějí v život účel značky, je práce celé organizace, která musí být prosazována shora.Vedení společnosti může povzbudit oddělení, aby si jako prioritu stanovila připomínat svým zaměstnancům hlubší „proč“, které stojí za jejich funkcemi, rolemi a povinnostmi – a jak ztělesňují účel značky. Pro některá oddělení to může znamenat pravidelné porady, na kterých se vysvětlí, jak dané oddělení pozitivně posiluje účel organizace. Pro jinou to může znamenat programy, které oceňují příběhy zaměstnanců a zákazníků, které ztělesňují účel značky.Čím více se vedoucí představitelé podniků dokáží chopit této odpovědnosti jako společné ambice, tím více se mohou zbavit nejednoznačnosti, překonat organizační síly a používat účel značky jako optiku pro stanovení priorit a přidělování zdrojů. Výhody tohoto postupu jsou dvojí – zaprvé se naplňuje potřeba zákazníků utrácet za značky, které mají smysl, a zadruhé se dává zaměstnancům bod kolektivní odlišnosti, za kterým se mohou semknout.Opuštění toho, „jak jsme to vždycky dělali“, může zajistit, že systémy a způsoby práce, které se nyní budují zpět, mají pro lidi a podniky smysl. To je způsob, jak zajistit lepší budoucnost pro všechny: budoucnost s menším vyhořením a větší genialitou.
Tagy: businessmarketingofficepráce

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Lululemon po propadu: levná akcie s dlouhodobým růstovým potenciálem
      2. BofA zvyšuje cílovou cenu Boeingu na základě silných výsledků
      3. Snowflake ukazuje silné výsledky, ale ocenění zůstává přemrštěné
      4. Rekordní růst amerických akcií vyvolává obavy z přehřátí trhu
      5. Eni a Saipem na vzestupu, Equinor čelí výzvám trhu
      6. Fed se připravuje na další snížení sazeb, inflace už není hlavní hrozbou
      7. NeoALGO: Podvodná platforma s falešnými licencemi a anonymním pozadím
      8. RoboForex: Broker bez licence, který představuje vážné riziko pro investory
      9. Investiční past jménem GraniteMark: Jak rozpoznat neregulovaného brokera
      10. Zlato na novém maximu: růst ceny budí otázky o možné bublině
      Advertisement

      Breaking.

      08:42

      Technologický výpadek u Alaska Airlines: Akcie padají, cestující trpí

      05:02

      Revoluční krok 374Water: Akcionáři rozhodnou o záchranném plánu

      04:51

      Sankce zasáhly Borr Drilling: Rušení smluv a překvapivý zisk

      04:48

      Historické maximum na kolumbijské burze: Akcie prudce stoupají!

      04:43

      Investor prodává akcie 374Water: Společnost roste o 49 %

      04:39

      Ředitel Phibro inkasuje zisky, akcie na rekordní výši

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Alibaba představuje chytré AI brýle a uvádí konkurenta ChatGPT

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.